Ludzie utracili swoją ojczyznę, swoje bezpieczeństwo i swoją dawną chwałę. Nawet ich bogowie się wycofali. A jednak ludzki duch pozostaje niewzruszony. Ci odważni obrońcy Kryty kontynuują walkę wykorzystując każdą krztynę swojej siły.
Ludzie Tyrii są dumną, ale osaczoną rasą. Przez wieki stracili wiele swoich ziem, a nawet swoich bogów, ale elastyczni ludzie widocznie potrafią adaptować się do każdych okoliczności. Dziś rasa ludzi umacnia swojego niezachwianego ducha w obliczu wstrząsających przeciwności.
Kiedyś wielkie ludzkie narody rządziły większością Tyrii. Po przedłużającej się i krwawej wojnie, Charrowie podbili potężne królestwo Ascalonu. Przebudzenie Przedwiecznego Smoka znanego jako Zhaitan wywołało olbrzymią falę, która zmieniła linię wybrzeża i zniszczyła Lion’s Arch, wtedy największe miasto ludzi.
Ludzcy uchodźcy osiedlili się w Krycie i założyli Divinity’s Reach, ufortyfikowaną metropolię, która lśni niczym latarnia nadziei dla wszystkich ludzi. Panują oni nad całą okolicą, oferując ochronę farmerom oraz mieszkańcom, którzy żyją w ciągłym zagrożeniu ze strony grasujących centaurów i bandyckich gangów. Nie wszystkie zagrożenia ludzkości są tak oczywiste; pośród miejskich murów walka o władzę oraz intrygi pomiędzy królową i szlachtą rozdzierają strukturę ludzkiego społeczeństwa.
Jedną z największych porażek, jakiej doświadczyła ludzkość, jest wycofanie się Sześciu Bóstw z ich codziennego życia. Pomimo ciszy, ludzie nie czują się porzuceni; odbierają to bardziej jako próbę. Bogowie spodziewają się, że poradzą sobie sami i jako ludzie odmawiają upadku.
Długa i tragiczna historia ludzi może prowadzić inne rasy do myślenia o nich jako o wymierającej rasie, która należy do innego wieku, ale ludzie wiedzą co innego. Nawet najmłodsze sylvari zna wielkie ludzkie postaci z legend. I nadszedł czas, by nowy heros poszedł w ich ślady.
Twoja postać człowieka
Tworząc postać człowieka, wybierzesz swoją klasę społeczną. Czy wychowałeś się w wyższych sferach? A może pochodzisz z ciężko pracującej klasy średniej? Albo dorastałeś w biedzie na podłych ulicach Divinity’s Reach? Wybierzesz także jedno z Sześciu Bóstw jako swojego patrona – od Grentha, boga śmierci, po Lyssę, boginię iluzji.
Kiedy twoja ludzka postać podniesie poziom, otrzyma dostęp do szeregu specjalnych umiejętności rasowych przyznanych przez Sześć Bóstw, takich jak przyzywanie przerażających Biesów Balthazara albo modlitwa do uzdrawiającej bogini Dwayny, aby przywróciła twoje zdrowie.
Twoja opowieść zaczyna się w Queensdale, bujnym rejonie pól uprawnych oraz wzgórz leżącym w cieniu wielkich murów Divinity’s Reach. Tutaj odpowiesz na wezwanie po przygodę i stworzysz nową legendę w historii twojego dumnego ludu.
Źródło: guildwars2.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz