To rasa olbrzymich myśliwych, która doświadczyła ogromnej klęski, gdy Lodowy Smok najechał ich lodową ojczyznę. Niemniej jednak nie pozwolili w jednej, ostatniej bitwie – nieważne jak pokarani – stłumić swojego entuzjazmu wobec życia i Polowania. Wiedzą tylko to, że ostateczny zwycięzca osiąga legendarne nagrody.
Nornowie są dzielną rasą wielkich, zmieniających kształt barbarzyńców, którzy wywodzą się z mroźnej północy. Silni w woli, pełni pasji i odważni do przesady, zaciekle niepodlegli Nornowie nie przysięgli wierności ani jednej istocie. Kierowani w tym świecie przez Duchy Dziczy (Spirits of the Wild), które ucieleśniają cnoty najpotężniejszych bestii, Nornowie widzą życie jako wielką przygodę.
Historia Nornów pełna jest bohaterów, duchów i niemożliwych czynów. Żyją każdym dniem, jakby miał być ich ostatnim, dla chwały w niebezpieczeństwie, aby osiągnąć nieśmiertelność, gdy ich wielkie czyny będą celebrowane przez ich potomków oraz śpiewane przez skaldów wokół ognisk Lodge.
Przybycie Jormaga, Przedwiecznego Smoka, zmieniło wszystko dla Nornów. Przebudzony ze swojego mroźnego snu, wszechmocny Lodowy Smok pojawił się w świecie żywych, a potężni Nornowie zostali wyparci ze swoich ojczyzn.
Duchy Dziczy (Spirits of the Wild) – Wilk, Niedźwiedź, Kruk i Śnieżny Leopard – poprowadziły Nornów do bezpieczniejszych południowych krain, opuszczonych niegdyś przez krasnoludy. Nornowie rozprzestrzenili się w Shiverpeaks, a ich charakterystyczne domy można znaleźć w pobliżu najlepszych łowieckich terenów i najczystszych strumieni.
Jednakże nie są sami na tych nowych ziemiach i muszą walczyć o swoje domy – co jest tym, czego Nornowie po prostu chcą. Pośród gór i pogórzy grasują najróżniejsze groźne bestie i upadłe rasy, takie jak podziemni dredge oraz gigantyczni Jotunowie, którzy testują potęgę Nornów.
Jednak największe zagrożenie podążyło za nimi z północy. Championi Jormaga pozostają na granicy ich ziem, skażając czyste śniegi i potężne stworzenia jego mroźnym oddechem. Najgorsi są pośród Nornów – Synowie Svanira (Sons of Svanir) – którzy czczą Smoka jako jednego z Duchów i pragną opanować jego umiejętności.
Jormag może i wypędził ich z pierwotnej ojczyzny, ale mimo swojej całej mocy nie zniszczył ducha Nornów. Widzą oni Smoka jako potężne wyzwanie do pokonania. Zostało przepowiedziane, że pewnego dnia pojawi się bohater, który skruszy ząb Jormaga i wskaże Nornom drogę powrotną do ich północnych domów – czy ty będziesz tym bohaterem?
Twoja postać Norna
Podczas tworzenia twojej postaci Norna, wybierzesz Ducha Dziczy (Spirits of the Wild), za którym podążysz. Okiełznasz siłę Niedźwiedzia (Bear), pobiegniesz ze sforą jak Wilk (Wolf), ruszysz z przebiegłością Śnieżnego Leoparda (Snow Leopard) czy pozwolisz poprowadzić się mądrości Kruka (Raven)? Podnosząc poziomy jako Norn twoja postać nabędzie zdolność zmiany kształtu w zwierzęcą formę opartą o twojego totemicznego Ducha.
Twoja przygoda Norna zaczyna się w dzikim i niebezpiecznym Wayfarer Foothills, niedaleko Wielkiej Sali Hoelbrak, największego osiedla Nornów w Shiverpeaks. To tutaj napiszesz pierwszy rozdział swojej wielkiej sagi – niech skaldowie wyśpiewują twoją chwałę!
Źródło: guildwars2.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz