Mogą być niewielcy wzrostem, ale ci magiczni wynalazcy to giganty intelektu. Będąc niezwykle inteligentnymi istotami, Asury wykorzystują swoją wiedzę i umiejętności w dziedzinie magii oraz inżynierii, aby umocnić swoją naturalną dominację. W świecie Asur to nie mięśnie decydują, kto przetrwa, lecz spryt. Inne rasy uważają, że to one powinny rządzić z racji swojej mocy oraz siły, ale tylko siebie tym mamią. Wszyscy i tak będą służyć Asurom – w swoim czasie…
Drobne Asury są najmądrzejszymi świadomymi istotami w Tyrii i chętnie cię o tym poinformują. To rasa małych, uszatych szalonych naukowców, którzy są jednolicie genialni w wykorzystywaniu oraz analizowaniu magii samej w sobie.
Niegdyś niekwestionowani władcy potężnej podziemnej cywilizacji, Asury zostały wyparte na powierzchnię przez Wielkiego Niszczyciela, piewcy Przedwiecznego Smoka Primordusa. Jednak od momentu przybycia na powierzchnię, Asury rozwinęły się. Opanowanie tajemnej sztuki pozwoliło im odbudować swoją cywilizację poskramiając Tarnished Coast i dalsze ziemie.
Teraz ich mistyczną technologię można znaleźć na całym kontynencie. Podróżnicy i poszukiwacze przygód używają asurańskich bram, by bezpiecznie przemieszczać się z jednego końca Tyrii na drugi, a asurańskie golemy wykonują różnorodne zadania, od podstawowej służby po militarne.
Największym namacalnym przykładem magicznego mistrzostwa Asur jest ich potężne miasto Rata Sum. Ogromna lewitująca kostka, usiana wewnętrznymi przejściami, jest domem trzech potężnych asurańskich kolegiów, a każdy z nich ma inne podejście do odkrywania tajemnic Wiecznej Alchemii.
Społeczeństwo Asur zorganizowane jest wokół załóg (krewes) – luźnych organizacji badawczych, które ze sobą nawzajem konkurują. Kwitną dzięki konkurencji. Każda Asura podchodzi do swoich badań z przekonaniem o swojej słuszności, zrodzonej z ich inteligencji i pewności siebie.
Mimo wszystkich swoich sukcesów Asury są zagrożone przez własną ambicję i wewnętrzny konflikt. Największym zagrożeniem dla Asury jest, i nikogo to nie zaskoczy, inna Asura. Meta-zespół znany jako Inquest nie oszczędzi niczego i nikogo w służbie swoich bezwzględnych badań, w wyniku czego jest jednocześnie bardzo efektywny i ogromnie niebezpieczny. Celem dla Inquestu jest nic innego jak dominacja nad całą Tyrią, włączając w to Przedwieczne Smoki i nie pozwolą nikomu czy niczemu stanąć im na drodze.
Odkąd wyszły na powierzchnię Tyrii, historia Asur opowiada o sukcesie i triumfie nad przeciwnościami, ciągłymi niebezpieczeństwami i ogólną głupotą świata, jednak wielkie zagrożenie pozostało.
Twoja postać Asury
Najważniejszą decyzją, jaką musi podjąć każda Asura, jest to, do którego kolegium dołączy. Kolegium Statyki (The College od Statics) kształci budowniczych i architektów, twórców ich niesamowitych lewitujących budowli. Kolegium Dynamiki (The College of Dynamics) składa się z twórców gadżetów ze śmiałym, czasem wręcz niebezpiecznym entuzjazmem do swoich badań. Kolegium Synergii (The College od Synergetics) skupia się na badaniach teoretycznych, a jego członkowie uważają siebie za największych myślicieli pośród Asur.
Niezależnie od tego, które kolegium wybierzesz, podnosząc swój poziom jako Asura będziesz otrzymywać dostęp do całej gamy specjalnych umiejętności wykorzystujących najnowocześniejszą asurańską technologię. Będziesz brnąć do walki używając stroju bitewnego, przyzywając potężne golemy, by walczyły po twojej stronie, oraz popełniając inne akty alchemicznej pożogi.
Twoja historia zaczyna się w Metrica Province, zrewitalizowanym obszarze dżungli wypełnionym laboratoriami i rywalizującymi załogami, nie tak daleko od Rata Sum. Tutaj odbędziesz pierwszy z wielu testów swojej ambicji i pomysłowości. Czy uchwycisz możliwość stworzenia lepszej przyszłości dla Asur? I może całej Tyrii?
Źródło: guildwars2.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz