Profity do dodatkowe atuty postaci pozwalające na usprawnienie jej działania w walce, ale nie tylko. Wybiera się je co trzy poziomy, począwszy od 3. Jeżeli wybrano cechę Kujon, otrzymuje się je co cztery poziomy, zaczynając od 4. Co więcej, istnieje możliwość wybrania kilka razy tego samego profitu, zwiększając jego premie. Wachlarz dostępnych atutów zależny jest od poszczególnych atrybutów i ogólnego zaawansowania postaci.
Maksymalnie w grze można uzyskać 21 poziomów, co daje ogólnie 7 profitów (bądź 5 w przypadku wcześniej wymienionej cechy) do wyboru w ciągu całej rozgrywki. Zazwyczaj wszystkie misje ukończy się, mając 15-16 poziom doświadczenia, więc należy rozważnie dobierać profity, gdyż czasami mogą znacznie wpłynąć na rozgrywkę.
Poziom 3 |
|
OrientacjaPozwala na bardziej szczegółowe poznanie przeciwników. W trakcie badania ujawniane są informacje dotyczące PW, dzierżonej broni i amunicji. Ilość stopni: 1 |
|
Twarde pięściDzięki obyciu w walce wręcz postać jest w stanie zadać więcej obrażeń [+2/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
Pierwszy w kolejceUmożliwia wyprowadzenie akcji znacznie szybciej, zwiększając inicjatywę [+2/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
Szybkie zdrowienieZwiększa liczbę PW regenerowaną w ciągu godziny [+1/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
UzdrowicielZwiększa możliwości opatrywania ran za sprawą umiejętności pierwszej pomocy lub leczenia [+2-5PW/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
Koci wzrokZnacznie wyostrza wzrok w ciemnościach, redukując poziom ciemności [+10%/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
PrezencjaObecność postaci zwraca uwagę, przez co reakcja otoczenia jest znacznie lepsza [+10%/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
Szybki dostępKoszt dostępu do ekwipunku w trakcie walki zostaje obniżony [-1/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
ZwiadowcaLepsze rozpoznanie terenu pozwala na szerszą eksplorację na mapie świata, zwiększając widoczność o 1 kwadrat w każdym kierunku. Ilość stopni: 1 |
|
Gładka gadkaLekkość w nawiązywaniu kontaktów pozwala postaci na zwiększenie inteligencji [+1/stopień] w trakcie i tylko w trakcie rozmowy, dając dostęp do szerszej ilości linii dialogowych. Ilość stopni: 3 |
|
Mocny grzbietDzięki dobrej budowie bohater jest w stanie unieść dodatkowe 50 lbs wyposażenia. Ilość stopni: 3 |
|
TraperZwiększa umiejętność sztuki przetrwania [+20%/stopień] wyłącznie w przypadku testów na zdarzenia losowe na mapie świata, nie na stałe. Ilośc stopni: 3 |
|
Pojętny uczeńPostać znacznie szybciej przyswaja wiedzę, otrzymując więcej PD [+5%/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
TwardzielBohater lepiej znosi obrażenia, zwiększając swoją odporność na nie [10%/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
Poziom 6 |
|
Szybkie pięściKoszt korzystania z walki wręcz jest zredukowany [-1]. Ilość stopni: 1 |
|
Szybkie stopyPostać dysponuje zwiększoną liczbą PA w przypadku ruchu [+2/stopień]. Choć nie jest to widoczne na pasku PA, gra egzekwuje premię do ruchu. Ilość stopni: 3 |
|
Wyrobione okoZwiększone zostają obrażenia zadane przez bronie dystansowe [+2/stopień]. Ilość stopni: 2 |
|
ErudycjaPostać zyskuje dodatkowe punkty umiejętności [+2/stopień] przy każdym awansie. Ilość stopni: 3 |
|
EmpatiaDzięki temu profitowi linie dialogowe oznaczone są różnymi kolorami, w zależności od prawdopodobnej reakcji interlokutora. Kolor czerwony oznacza negatywną reakcję, niebieski – pozytywną, a zielony – neutralną. Ilość stopni: 1 |
|
Znajdywacz skarbówW trakcie starć na pustyni postać będzie znajdywała większą ilość kapsli. Ilość stopni: 1 |
|
Przyjazny wrógPodczas walki sprzymierzeńcy podświetleni są na zielono, natomiast wrogowie na czerwono, co pomaga uniknąć omyłkowego trafienia przyjaciela. Ilość stopni: 1 |
|
DuchDzięki perfekcyjnemu wykorzystaniu mroków nocy czy jaskiń, postać o wiele lepiej się skrada [+20%]. Ilość stopni: 1 |
|
Leci!W celu określenia dystansu, na który można rzucić przedmiot, profit ten zwiększa siłę [+2/stopień] wyłącznie w celach kalkulacji, nie na stałe. Dystans zależy głównie od siły postaci [3 x SI]. Ilość stopni: 3 |
|
Częstsze TKSzansa na zadanie krytycznych obrażeń nieco wzrasta [+5%/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
Tajemniczy wędrowiecW przypadku losowych starć na mapie świata istnieje szansa, że na pomoc przybędzie tajemniczy przyjaciel. Wszystko zależy od szczęścia postaci [30+ (2 x SZ)]. Ilość stopni: 1 |
|
SzperaczPodróżowanie po mapie świata ulega znacznemu skróceniu [-25%/stopień]. Ilość stopni: 2 |
|
Lugola w żyłachNieco poprawia odporność na promieniowanie [+10%/stopień]. Ilość stopni: 3 |
|
CichociemnyPoruszanie się po mapie świata wiąże się z mniejszą szansą na niespodziewany atak. Ilość stopni: 3 |
|
Strzelec wyborowyZnacznie wpływa na poziom percepcji [+2/stopień] przy testach dystansowych. Premia nie jest stała. Ilość stopni: 2 |
|
CichobiegUmożliwia bieganie z równoczesnym skradaniem. Ilość stopni: 1 |
|
WężożercaPostać zdaje się być wielce odporna na toksyny [+25%]. Ilość stopni: 1 |
|
Poziom 9 |
|
Przyjaciel zwierzątZwierzęta nie zaatakują jako pierwsze. Ilość stopni: 1 |
|
Człowiek demolkaPozwala zadać o wiele więcej obrażeń przy trafieniu krytycznym [+20%], a ponadto istnieje szansa natychmiastowego zgładzenia przeciwnika jednym strzałem. Ilość stopni: 1 |
|
Szybki palecKoszt użycia broni palnej nieco się obniża [-1]. Ilość stopni: 1 |
|
Mistrz unikówZwiększa klasę pancerza [+5%/stopień]. Ilość stopni: 2 |
|
OdkrywcaZwiększa szansę na na odkrycie ciekawych miejsc i poznanie interesujących postaci w trakcie przemierzania mapy świata. Ilość stopni: 1 |
|
Dziecko kwiatZmniejsza podatność na działanie narkotyków i skraca o połowę efekty ich działania. Ilość stopni: 1 |
|
Mistrz kupieckiObniża ceny kupowanych przedmiotów [-25%]. Ilość stopni: 1 |
|
MutacjaPozwala zamienić jedną cechę na inną. Ilość stopni: 1 |
|
DoliniarzWielkość kradzionego przedmiotu przestaje mieć znaczenie. Zazwyczaj każdy lbs przedmiotu obniża szansę o 4%. Ilość stopni: 1 |
|
CwaniakW trakcie losowego spotkania na mapie świata postać jest w stanie znaleźć więcej amunicji [2x]. Ilość stopni: 1 |
|
Poziom 12 |
|
Człowiek czynuPostać otrzymuje dodatkowy PA [+1/stopień], który może wykorzystać na każdy manewr w trakcie walki. Choć nie jest to widoczne na pasku PA, gra egzekwuje premię Ilość stopni: 3 |
|
Kult jednostkiWszystkie postacie postrzegają bohatera jako osobę o nieposzlakowanej opinii niezależnie od poziomu karmy. Ilość stopni: 1 |
|
Życiodajna mocPostać zyskuje dodatkowe PW [+4/stopień] przy awansie na kolejny poziom doświadczenia. Ilość stopni: 3 |
|
Książę złodzieiZdolności złodziejskie, typu skradanie się, otwieranie zamków, kradzież i rozbrajanie pułapek, ulegają rozwinięciu [+10%]. Ilość stopni: 1 |
|
SanitariuszZdolności medyczne, typu pierwsza pomoc oraz leczenie, ulegają rozwinięciu [+10%]. Ilość stopni: 1 |
|
Złota rączkaZdolności techniczne, typu naprawa oraz nauki ścisłe, ulegają rozwinięciu [+10%]. Ilość stopni: 1 |
|
MówcaZdolności interpersonalne, typu retoryka oraz handle, ulegają rozwinięciu [+20%]. Ilość stopni: 1 |
|
BiegłośćPozwala na dobranie czwartej umiejętności głównej, dzięki czemu znacznie się ona zwiększy [+20%], a także przy alokacji punktów będzie wzrastała o 2% na każdy pkt. Ilość stopni: 1 |
|
Poziom 15 |
|
Blokada mentalnaPostać staje się odporna na mentalne ataki. Ilość stopni: 1 |
|
Poziom 18 |
|
SkrytobójcaW trybie skradania się przy ataku przeciwnika od tyłu bohater zada podwójne obrażenia. Ilość stopni: 1 |
|
Urodzony mordercaW walce wręcz wszystkie zadane ciosy uznawane są za trafienia krytyczne. Ilość stopni: 1 |
|
Bałkański snajperJeśli uda się rzut na szczęście [10 x SZ], każdy strzał uznawany jest za trafienie krytyczne. Ilość stopni: 1 |
Komentarze
Urodzony morderca: "W walce bezpośredniej wszystkie Twoje punkty są dodawane do punktów krytycznych siejąc śmierć i zniszczenie." - po prostu, trafienie krytyczne przy każdym uderzeniu w walce wręcz.
Jest trochę takich rzeczy, które by można było poprawić.
Dodaj komentarz