riese

Fallout: BoS > Opis

Widzisz ten obrazek obok... to logo nowej gry z serii Fallout. Teraz pewnie myślisz: "No nareszcie, doczekałem się Fallout 3". Ale to nie do końca tak. Bo Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (tak brzmi pełna nazwa tej gry) nie będzie kontynuacją poprzednich części, ale czymś troszeczkę innym. Jak bardzo "troszeczkę" to się okaże.

Co to w ogóle jest?!

  • jest to drużynowo – taktyczna gra bitewna, z możliwością rozwoju postaci
  • posiada multiplayer (teraz proszę o wiwaty i fanfary, "Heniu otwieraj szampana")
  • akcja gry ma miejsce w środkowej części Ameryki Północnej
  • zostajesz dowódcą najemników z Brotherhood of Steel
  • oddział to 6 osób wliczając Ciebie
  • możesz stworzyć oddział z 30 już gotowych rekrutów
  • możesz każdego z członków oddziału kontrolować osobno ("Heniu... jeszcze jednego")

A system walki turowej?

  • możesz planować i zapisywać swoje ruchy w czasie gdy inny gracz ma swoją turę
  • swoje ruchy planujesz w Menu Akcji, zostaną one wykonane gdy przyjdzie kolej danej postaci
  • możesz monitorować akcję nawet podczas nie swojej tury
  • czas na wykonanie ruchu już od 2 sec. na każdą postać
  • cośko o nazwie "Sequence Cue HUD" wyświetla dane o aktualnym graczy/postaci, oraz kto i kiedy jest następny
  • jeśli grasz zespołowo możesz włączyć wspólny widok dla obu drużyn

Ktoś wspomniał o Multiplay`u?

  • TCP/IP, Mplayer, LAN, niema bezpośredniego połączenia kablowego i połączenia modemowego
  • 8 specjalnych map do gry po sieci, możliwość dostępu do plansz z "singla"
  • 5 różnych trybów rozgrywki, po jednej specjalnej mapie dla każdego trybu
  • do 18 graczy grających jednocześnie, co daje 36 członków drużyn
  • opcja "quick game" pozwalająca zacząć grę bardzo szybko

Z kim...

  • 9 typów postaci
  • do 45 NPC i innych stworów
  • do gry w multi można importować postać w singla
  • nowy rodzaj "umierania" daje szansę na uratowanie umierającego członka drużyny

...i czym?

  • pojazdem jest do 3 razy szybciej niż pieszo
  • zapewniają pancerz i cięższą broń (z tą bronią to nie wiem o co chodzi, ale tak było napisane)
  • duży wybór pojazdów: od pojedynczych zwiadowczych do dużych transporterów
  • możesz wybrać która z postaci kieruje pojazdem
  • pojazdy będą mogły przewozić ciężki sprzęt
  • będziesz mógł celować w kierowcę, innych pasażerów, oraz w kluczowe punkty pojazdu
  • możliwość przejechania człowieka (a mówili że Fallout to mało brutalna gra)

Gdzie to ja miałem iść?

  • przyjdzie ci odwiedzić miejsca takie jak: osady plemienne, skaliste pustkowia, zniszczone wieżowce, kryjówki bandytów, przedwojenne ruiny przemysłowe, fabryki robotów, pokryte śniegiem obiekty wojskowe i fortece Brotherhood of Steel

Zaawansowany "silnik"

  • postacie są integralną częścią świata, a nie kukłami stojącymi w miejscu
  • różne wersje wszystkich postaci
  • różne kolory drużyn w multiplay`u
  • możesz wspinać się na budynki, kucać, lub położyć się na ziemi
  • nieograniczona (tylko nie przesadzaj) wielkość map
  • interakcja z otoczeniem: rozwalanie beczek, niszczenie drzwi (lockpick już nie jest potrzebny?), i innych przedmiotów
  • noc i dzień będzie wpływać na sposób rozgrywki

Tak właściwie to co ja mam robić?

  • 20 głównych misji w 6 etapach
  • do 18 pobocznych zadań umożliwiających zdobycie doświadczenia/nowego wyposażenia (ich wykonanie nie jest konieczne do przejścia gry)
  • powiązanie ze sobą poszczególnych misji sprawia że zakończenie jednej, będzie wpływało na inną w danym etapie
  • kilka pierwszych misji służy jako trening, bez przerywania ciągłości gry

Z tego co jest napisane powyżej można wywnioskować że FT:BOS nie będzie rasowym cRPG. Ja tą grę traktuje jako coś co pozwoli prawdziwym fanom Fallouta spotkać się w sieci i wspólnie pogiercować, zapewne takie plany mieli też twórcy tej gry. Ale powiem wam jedno cieszę się że takie coś powstało, nareszcie wszyscy się zjednoczymy. A czekając na Fallout 3 będę miał w co grać ;)

Tekst pochodzi z Tawerny RPG.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...