Amunicja

Typ Opis
10 mm AP
fallout, amunicja
Amunicja. Kaliber 10 mm, pociski przeciwpancerne. Celom nieopancerzonym zadają relatywnie mniejsze obrażenia, niż amunicja innych typów.
BROŃ: 10mm pistol, 10mm SMG
10 mm JHP
fallout, amunicja
Amunicja. Kaliber 10 mm, pociski typu dum-dum, półpłaszczowe z wydrążonym wierzchołkiem. Grzybkują po uderzeniu w niemal dowolny obiekt, w przypadku penetracji wyrywając otwór większy od swego kalibru. Mało skuteczne przeciw celom opancerzonym.
BROŃ: 10mm pistol, 10mm SMG
14 mm AP
fallout, amunicja
Amunicja wielkokalibrowa. Pociski przeciwpancerne 14 mm. Celom nieopancerzonym zadają relatywnie mniejsze obrażenia, niż amunicja innych typów.
BROŃ: 14mm pistol
.223 mm FMJ"
fallout, amunicja
Amunicja kalibru .223, pociski pełnopłaszczowe (o właściwościach pośrednich między pociskami dum-dum a przeciwpancernymi).
BROŃ: .223 pistol, Hunting rifle, Sniper rifle
.44 Magnum FMJ
fallout, amunicja
Amunicja kalibru 0,44 cala Magnum, pociski pełnopłaszczowe (o właściwościach pośrednich między pociskami dum-dum a przeciwpancernymi).
BROŃ: Desert Eagle .44
.44 Magnum JHP
fallout, amunicja
Amunicja kalibru 0,44 cala Magnum, pociski typu dum-dum, półpłaszczowe z wydrążonym wierzchołkiem. Grzybkują po uderzeniu w niemal dowolny obiekt, w przypadku penetracji wyrywając otwór większy od swego kalibru. Mało skuteczne przeciw celom opancerzonym.
BROŃ: Desert Eagle .44
5 mm AP
fallout, amunicja
Amunicja małokalibrowa. Pociski przeciwpancerne 5 mm. Celom nieopancerzonym zadają relatywnie mniejsze obrażenia, niż amunicja innych typów.
BROŃ: Assault rifle, Minigun
5 mm JHP
fallout, amunicja
Amunicja małokalibrowa. Pociski 5 mm typu dum-dum, półpłaszczowe z wydrążonym wierzchołkiem. Grzybkują po uderzeniu w niemal dowolny obiekt, w przypadku penetracji wyrywając otwór większy od swego kalibru. Mało skuteczne przeciw celom opancerzonym.
BROŃ: Assault rifle, Minigun
BBs
fallout, amunicja
Pochodzący sprzed Wojny śrut do wiatrówki, w doskonałym stanie. Nierdzewna stal.
BROŃ: Red Ryder BB gun, Red Ryder LE BB gun
9 mm Parabellum
fallout, amunicja
Antyczna amunicja kalibru 9 mm Parabellum. Gruba warstwa smaru zabezpiecza ją przed wilgocią. Pociski standardowe.
BROŃ: 9mm Mauser
Małe ogniwo energetyczne
[Small energy cell]

fallout, amunicja
Niewielka, autonomiczna jednostka służąca do przechowywania energii.
BROŃ: Alien blaster, Cattle prod, Laser pistol, Plasma pistol, Power fist, Ripper
Ogniwo termojądrowe
[Microfusion cell]

fallout, amunicja
Średniej wielkości ogniwo wytwarzające energię w procesie mikrosyntezy termojądrowej. Autonomiczna elektrownia atomowa.
BROŃ: Gatling laser, Laser rifle, Plasma rifle, Turbo plasma rifle
Rakieta wybuchowa
[Explosive rocket]

fallout, amunicja
Rakieta wyposażona w dużą głowicę z ładunkiem wybuchowym.
BROŃ: Rocket launcher
Amunicja śrutowa kal. 12
[12 gauge shotgun shell]

fallout, amunicja
Śrutowe naboje do strzelby, wagomiarowego kalibru 12 (z 1 funta ołowiu można odlać 12 kul o ich średnicy). Pisze na nich "amunicja śrutowa kal. 12, nie do użytku przez dzieci w wieku poniżej 3 lat".
BROŃ: Combat shotgun, Shotgun
Paliwo do miotacza ognia
[Flamethrower fuel]

fallout, amunicja
Pojemnik zawierający łatwopalną ciecz służącą jako paliwo do miotaczy ognia.
BROŃ: Flamer

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...