Ręczna broń palna | Broń ciężka | Broń energetyczna
Broń do walki wręcz
Typ | Opis |
---|---|
Kamień |
Siła rażenia: 1-4 Zasięg: 1 SI: 1 PA: 3 Ulepszona wersja produkcji firmy Granit SA. |
Kastet |
Siła rażenia: 2-5 Zasięg: 1 SI: 1 PA: 3 Twarda nakładka na palce, wykonana ze stali. W walce wręcz chroni dłoń i zwiększa siłę zadawanych nią ciosów. |
Kolczasty kastet |
Siła rażenia: 4-10 Zasięg: 1 SI: 1 PA: 3 Ulepszona wersja klasycznego kastetu. Wyrządza więcej obrażeń, wbijając się w ciało przeciwników podczas walki wręcz. |
MegaPiącha |
Siła rażenia: 12-24 Zasięg: 1 Amunicja: Małe ogniwo energetyczne SI: 1 PA: 3 Rękawica wspomagana MegaPiącha produkcji firmy Pobij Sp. z o.o. Przez wielu uważana za najdoskonalszą broń przeznaczoną do walki wręcz. Pozostali są po prostu przerażeni. Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest zakup u Zacka w Gruzach. |
Broń biała
Typ | Opis |
---|---|
Nóż |
Siła rażenia: 1-6 Zasięg: 1 SI: 2 PA: 3 Broń biała wyposażona w ostrą głownię przystosowaną do cięcia i kłucia. |
Nóż bojowy |
Siła rażenia: 3-10 Zasięg: 1 SI: 2 PA: 3 Wysokiej jakości nóż bojowy Stallona firmy CiętyDowcip SA. Według producenta krawędź głowni ma bez konserwacji pozostać ostrą nawet po ponad dziesięciu latach użytkowania! |
Nóż do rzucania |
Siła rażenia: 3-6 Zasięg: 1 SI: 3 PA: 4 Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserem. |
Pałka |
Siła rażenia: 1-6 Zasięg: 1 SI: 3 PA: 3 Wojskowa lub policyjna pałka. Wykonana z twardego drewna. |
Łom |
Siła rażenia: 3-10 Zasięg: 1 SI: 5 PA: 4 Bardzo solidny i ciężki kawał metalu, specjalnie zaprojektowany do podważania wszelkich obiektów. I rozwalania łbów. |
Młot |
Siła rażenia: 4-10 Zasięg: 2 SI: 6 PA: 4/5 Wielki młot z długim trzonkiem. Bardzo popularny wśród mięśniaków. |
Młot wspomagany |
Siła rażenia: 18-36 Zasięg: 2 SI: 5 PA: 3/4 Młot wspomagany, wyprodukowany przez Bractwo Stali w oparciu o najlepsze dostępne technologie zbrojeniowe. Ma zainstalowane urządzenie służące do przechowywania energii kinetycznej, której uwolnienie zwiększa moc obalającą. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jake'a w Hub. |
Włócznia |
Siła rażenia: 3-11 Zasięg: 2 SI: 4 PA: 4 Ostra jak brzytwa broń drzewcowa. Drzewiec jest drewniany, a grot to obrobiona stal. |
Elektryczny pastuch |
Siła rażenia: 12-20 Zasięg: 1 Amunicja: Małe ogniwo elektryczne SI: 4 PA: 4 Pastuch elektryczny produkcji Wattz Electronics, model Najlepszy Przyjaciel Farmera. Zasilany małymi ogniwami energetycznymi. |
Rozpruwacz |
Siła rażenia: 15-32 Zasięg: 1 Amunicja: Małe ogniwo elektryczne SI: 4 PA: 4 Wibroostrze Rozpruwacz(R). Zasilane mały ogniwem energetycznym wibroostrze łańcuchowe, wnikające w niemal dowolny cel równie łatwo jak w pustynny piasek. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Zacka w Gruzach. |
Broń do rzucania
Typ | Opis |
---|---|
Kamień |
Siła rażenia: 1-4 Zasięg: 15 SI: 1 PA: 4 Ulepszona wersja produkcji firmy Granit SA. |
Nóż do rzucania |
Siła rażenia: 3-6 Zasięg: 16 SI: 3 PA: 5 Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserem. |
Włócznia |
Siła rażenia: 3-10 Zasięg: 8 SI: 4 PA: 6 Ostra jak brzytwa broń drzewcowa. Drzewiec jest drewniany, a grot to obrobiona stal. |
Koktajl Mołotowa |
Siła rażenia: 8-20 Zasięg: 12 SI: 3 PA: 5 Granat zapalający domowej roboty. Jedynym sposobem na jego posiadanie jest przejrzenie regału w Obozie Chanów. |
Granat odłamkowy |
Siła rażenia: 20-35 Zasięg: 15 SI: 3 PA: 4 Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po eksplozji, następującej przy uderzeniu w dowolny obiekt, zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki. |
Granat plazmowy |
Siła rażenia: 40-90 Zasięg: 15 SI: 4 PA: 4 Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy, wyposażony w detonator. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok ekstremalnie gorącego, zjonizowanego gazu. |
Granat pulsowy |
Siła rażenia: 100-150 Zasięg: 15 SI: 4 PA: 4 Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczące układy elektroniczne. Nie oddziaływuje na istoty biologiczne. Zapalnik kontaktowy. |
Ręczna broń palna
Typ | Opis |
---|---|
Pistolet 5,56mm |
Siła rażenia: 20-30 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 30 Amunicja: 5 x .223 FMJ SI: 5 PA: 5/6 Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Jest to unikatowa broń, najwyraźniej wykonana z pietyzmem i biegłością. Jedynym sposobem na jego posiadanie jest pomoc farmerowi Irwinowi z Hub porachować się z bandytami. |
Mauser 9mm |
Siła rażenia: 5-10 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 22 Amunicja: 7 x 9mm Ball SI: 3 PA: 4/5 Pistolet Mauser M/96 na amunicję kalibru 9 mm Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny. Jedynym sposobem na jego posiadanie jest okradzenie bądź zabicie Gizmo w Złomowie. |
Pistolet 10mm |
Siła rażenia: 5-12 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 25 Amunicja: 12 x 10mm SI: 3 PA: 4/5 Pistolet samopowtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, do wyczerpania magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały. |
Pistolet 14mm |
Siła rażenia: 12-22 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 24 Amunicja: 6 x 14mm SI: 4 PA: 5/6 Pistolet samopowtarzalny SIG Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub. |
Desert Eagle .44 |
Siła rażenia: 10-16 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 25 Amunicja: 8 x .44 Magnum SI: 4 PA: 5/6 Wiekowy pistolet Desert Eagle na amunicję 0,44 cala Magnum. Utrzymujące się przez dziesięciolecia zainteresowanie kinematografią końca XX w. uczyniło go jednym z najpopularniejszych przedstawicieli krótkiej broni palnej. |
H&K MP9 |
Siła rażenia: 5-12 Ilość strzałów: 1/1/10 Zasięg: 25/25/20 Amunicja: 30 x 10mm SI: 4 PA: 5/6/6 Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm), średniej wielkości, zdolny do ognia pojedynczego i ciągłego. |
Czerwony Kapturek |
Siła rażenia: 1-3 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 30 Amunicja: 100 x Śrut SI: 3 PA: 4/5 Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka. Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest ukradzenie je z półki w sklepie Dark Waters w Złomowie lub odnalezienie Komisu samochodowego Boba. |
Czerwony Kapturek LE |
Siła rażenia: 25 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 32 Amunicja: 100 x Śrut SI: 4 PA: 4/5 Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka. Jedynym sposobem na jej posiadanie jest odnalezienie Komisu samochodowego Boba. |
Karabin Colt Rangmaster |
Siła rażenia: 8-20 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 40/45 Amunicja: 10 x .223mm FMJ SI: 5 PA: 5/6 Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy. |
AK-112e |
Siła rażenia: 8-16 Ilość strzałów: 1/1/8 Zasięg: 45/45/38 Amunicja: 24 x 5mm SI: 5 PA: 5/6/6 Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy, przed Wojną wychodzący z użytku. Zdolny do ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm. |
Karabin snajperski |
Siła rażenia: 14-34 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 50 Amunicja: 6 x .223 FMJ SI: 5 PA: 6/7 Karabin snajperski DKS-501. Doskonała indywidualna broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy przewodu 5,56 mm. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub. |
Widowmaker kal. 12 |
Siła rażenia: 12-22 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 14 Amunicja: 2 x kal. 12 SI: 4 PA: 5/6 Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy chwyt. |
Strzelba Winchester City-Killer |
Siła rażenia: 15-25 Ilość strzałów: 1/1/3 Zasięg: 22/22/18 Amunicja: 2 x kal. 12 SI: 5 PA: 5/6/6 Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12, wariant w układzie bullpup. W doskonałym stanie; ma opcjonalne uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej, zwiększające niezawodność. Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub. |
Broń ciężka
Typ | Opis |
---|---|
Miotacz ognia |
Siła rażenia: 40-90 Ilość strzałów: 1 Zasięg: 5 Amunicja: 5 x Paliwo do miotacza SI: 6 PA: 6 Miotacz ognia Grill 450, odmiana przeznaczona do niewymagających zezwolenia polowań na drobną zwierzynę. Miota krótkie strugi bardzo gorącej, łatwopalnej cieczy. Wymaga specjalnego paliwa. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub. |
Wyrzutnia rakiet |
Siła rażenia: 35-100 Ilość strzałów: 1 Zasięg: 40 Amunicja: 1 x Rakieta SI: 6 PA: 6 Wyrzutnia rakietowa BigBazooka firmy Rockwell, wersja luksusowa z ważącym 1,5 kg mechanizmem spustowym. Wystrzeliwuje rakiety przeciwpancerne i burzące. Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub. |
Działko |
Siła rażenia: 7-11 Ilość strzałów: 40 Zasięg: 35 Amunicja: 120 x 5mm SI: 7 PA: 6 Osobiste minidziałko CZ53 firmy Rockwell. Jest to zasilany z taśmy, wielolufowy, ciężki karabin maszynowy, zdolny do wystrzelenia w ciągu minuty ponad 60.000 pocisków kalibru 5 mm. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Zacka w Gruzach. |
Broń energetyczna
Typ | Opis |
---|---|
Pistolet laserowy |
Siła rażenia: 10-22 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 35 Amunicja: 12 x Małe ogniwo energetyczne SI: 3 PA: 5/6 Pistolet laserowy Wattz 1000. Model cywilny, zatem dysponujący mniejszą mocą niż odmiany wojskowa i policyjna. Wykorzystuje małe ogniwa energetyczne. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest udanie się na piąty poziom ośrodka badawczego Blask. |
Pistolet plazmowy |
Siła rażenia: 15-35 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 20 Amunicja: 16 x Małe ogniwo energetyczne SI: 4 PA: 5/6 Pistolet plazmowy Glock 86. Zaprojektowany przez SI o profilu legendarnego założyciela firmy Glock, Gastona Glocka. Wystrzeliwuje ekstremalnie rozgrzane, niewielkie drobiny plazmy. Zasilany małymi ogniwami energetycznymi. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest przeszukanie ciała ghula w kanałach Nekropolis. |
Blaster obcych |
Siła rażenia: 30-90 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 10 Amunicja: 30 x Małe ogniwo energetyczne SI: 2 PA: 4/5 Niezwykły pistolet najwyraźniej pozaziemskiego pochodzenia. Wygląda jednak na to, że pasują do niego małe ogniwa energetyczne. Jedynym sposobem na jego posiadanie jest odnalezienie statku obcych. |
Karabin laserowy |
Siła rażenia: 25-50 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 45 Amunicja: 12 x Ogniwo termojądrowe SI: 6 PA: 5/6 Karabin laserowy Wattz 2000. W porównaniu z modelem 1000 ma większą moc promienia, osiągniętą poprzez zasilanie ogniwami termojądrowymi, oraz zasięg – dzięki dłuższej lufie. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zgładzenie Harrego, super mutanta z Wododziału w Nekropolis. |
Karabin plazmowy |
Siła rażenia: 30-65 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 25 Amunicja: 10 x Ogniwo termojądrowe SI: 6 PA: 5/6 Karabin plazmowy Winchester Model P94. Profesjonalna broń energetyczna, wystrzeliwująca ekstremalnie rozgrzane drobiny plazmy przez lufę wykonaną z nadprzewodnika. Zasilana ogniwami termojądrowymi. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest udanie się na piąty poziom ośrodka badawczego Blask. |
Karabin Turboplazmowy |
Siła rażenia: 35-70 Ilość strzałów: 1/1 Zasięg: 35 Amunicja: 10 x Ogniwo termojądrowe SI: 6 PA: 4/5 Zmodyfikowany karabin plazmowy Winchester P94. Komora plazmowa jest na stałe podpięta do ogniwa termojądrowego celem przyspieszenia procesu formowania strugi plazmy. Jedynym sposobem na jego posiadanie jest udanie się do Smitty'ego w Audytum. |
Laser Gatlinga L30 |
Siła rażenia: 20-40 Ilość strzałów: 6 Zasięg: 40 Amunicja: 30 x Ogniwo termojądrowe SI: 6 PA: 6 Laser wielolufowy Heckler & Koch L30. Na początku Wojny znajdował się w stadium prototypowym. Wielolufowość pozwala na opóźnienie momentu przegrzania w trakcie prowadzenia ognia. Zasilany ogniwami termojądrowymi. Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zabicie Mrocznych na drugim poziomie Bazy Wojskowej Mariposa. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz