Towarzysze

2 minuty czytania

W grze występuje pięcioro NPC, których można przyłączyć do drużyny. Ich rolą jest pomoc w walce (lub przeszkadzanie w niej), noszenie zbędnego ekwipunku i stanowienie mięsa armatniego.

W rozmowie z NPC można dowiedzieć się, jakimi broniami potrafią najlepiej władać, a następnie za pomocą handlu lub kradzieży można podarować im odpowiednią broń, amunicję oraz stimpaki. Niestety, NPC nie mogą nosić zbroi ani nie awansują na wyższe poziomy doświadczenia, przez co z czasem ich rola ograniczy się wyłącznie do tachania zbędnego żelastwa.


fallout, towarzysze

Tandi

PW: 35
KP: 7
BROŃ: noże

Jest córką Aradesha – przywódcy Cienistych Piasków. W pewnym momencie zostanie porwana przez lokalnych bandytów. Gdy się ją uratuje, będzie towarzyszyć drużynie, aż do ponownych odwiedzin w osadzie, gdzie powróci do swojego ojca. Nie jest najlepszym kompanem, więc lepiej jak najszybciej zakończyć związane z nią zadanie, nim przypadkowo zginie w ferworze walki.


fallout, towarzysze

Ian

PW: 50
KP: 14
BROŃ: noże, pistolety, SMG

Mieszkaniec Cienistych Piasków, który kiedyś pracował jako ochrona dla Karmazynowej Karawany z Hub. W wyniku napadu został postrzelony i dochodził do siebie w osadzie, którą broni przed lokalnymi bandytami. Aby przyłączyć go do drużyny, należy zaoferować mu 100 kapsli lub przekonać do dołączenia w zamian za podział zysków. Ian dobrze włada pistoletami i SMG, lecz ma tendencję do przypadkowego trafiania seriami w bohatera, gdy ten stanie na linii strzału.


fallout, towarzysze

Tycho

PW: 60
KP: 22
BROŃ: strzelby, karabiny, włócznie

Jest mieszkańcem Złomowa i weteranem jeśli chodzi o przetrwanie na pustkowiach. Należy do Strażników Pustyni, małej frakcji zrzeszającej ludzi pustyni. By go zwerbować, należy pojawić się w barze Nora Szumowin, w Złomowie, po godzinie 17 i zaproponować "oczyszczenie" miasta. Jest to najprzydatniejszy towarzysz w grze, zadający porządne obrażenia i będący wytrzymały na ataki.


fallout, towarzysze

Ochłap

PW: 50
KP: 21

Jego poprzedni właściciel zginął z rąk popleczników Gizmo. Teraz szwenda się po Złomowie, warcząc na kogo popadnie. Kundel zacznie podążać za bohaterem, jeśli ten nosi na sobie skórzaną kurtkę bądź poda mu wyborową potrawkę. Jest to całkiem przydatny kompan, potrafiący w jednej turze zadać trzy ciosy.


fallout, towarzysze

Katja

PW: 39
KP: 26
BROŃ: noże, pistolety, SMG, MegaPiącha, Rozpruwacz

Dziewczyna zajmuje się przeszukiwaniem ruin Los Angeles i zbieraniem cenniejszych przedmiotów. Jednak obecnie przesiaduje w bibliotece Uczniów Apokalipsy, lecz chętnie wybyłaby w świat, gdyby nadarzyła się taka okazja. Sama zaoferuje swoją pomoc w trakcie rozmowy. Nie znosi psów i da o tym znać przy interakcji z Ochłapem. Najlepiej wyposażyć ją w rękawicę do walki wręcz lub Rozpruwacz i znaczną ilość stimpaków, gdyż nie jest zbyt żywotna. Można ją wykorzystać także do otwierania zamków.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...