Cechy dodają unikalności tworzonej postaci, jednak mają to do siebie, że posiadają swoje dobre i złe strony. Przyjmując dobre, trzeba zaakceptować złe. Na szczęście ich wybór jest opcjonalny – można nie wybrać żadnego i być nijakim. Ich wybór dokonuje się wyłącznie podczas tworzenia postaci i jest on ograniczony do dwóch cech. Jedynie profit Mutacja pozwala na ponowne dobranie jednej cechy.
Szybki metabolizmSzybka przemiana materii sprawia, że regenerujesz się szybkiej [+2], jednak trucizny i skutki napromieniowania działają na ciebie z większą siłą [odporność 0%]. |
|
MięśniakPostać o zwiększonej muskulaturze jest wolniejsza, ale charakteryzuje się większą tężyzną fizyczną. Liczba punktów akcji jest obniżona [-2], lecz siła ulega zwiększeniu [+2]. |
|
Drobna posturaDzięki małej posturze postać posiada większą zręczność [+1]. Problem stanowi jednak obniżony udźwig [( 15 x SI ) +25]. |
|
JednoręcznośćSprawność posługiwania się jednoręcznymi broniami wzrasta [+20%], a dwuręcznymi maleje [-40%]. |
FinezjaAtaki postaci są bardziej finezyjne. Mniejsze zadawane obrażenia [-30%] są rekompensowane przez większą szansę zadania krytycznego ciosu [+10%]. |
|
KamikadzeRezygnując z naturalnej ochrony, bohater jest w stanie poruszać się znacznie szybciej. Dzięki temu wzrasta jego inicjatywa [+5], ale przy wyliczaniu klasy pancerza ignoruje się premię ze zręczności [0]. |
|
Ciężka rękaMiażdżące ataki pozbawione finezji. W walce wręcz postać zadaje więcej obrażeń [+4], jednak pogarsza się jej szansa na zadanie trafienia krytycznego [-30%]. |
|
Szybki cyngielPalec postaci z dużą szybkością naciska na spust broni. W konsekwencji brakuje czasu na precyzyjne celowanie, ale za to zmniejsza się liczba wymaganych punktów akcji do wykonania strzału [-1]. |
Krwawy jatkaDziwnym zbiegiem okoliczności postacie przebywające w otoczeniu bohatera giną w wyjątkowy sposób. Wpływa to na bardziej brutalne animacje śmierci przeciwników i epilog. |
|
FatumBohater prześladowany jest przez pech, który ma wpływ także na przeciwników. Obecność postaci zwiększa szansę na popełnienie krytycznego błędu. |
|
DobrotliwośćPostać bardziej skupiła swoje szkolenie na ścieżce pacyfisty, unikając militarnej musztry. Umiejętności typu pierwsza pomoc, leczenie, retoryka oraz handel ulegają zwiększeniu [+15%], natomiast kuleją te bardziej wojskowe [-10%]. |
|
ChemiozależnośćBohater cechuje się większą szansą uzależnienia od narkotyków, jednak potrafi znacznie lepiej radzić sobie z ich skutkami. |
ChemioodpornośćEfekt narkotyków działa o połowę krócej, ale postać jest też mniej podatna na uzależnienie się. |
|
Dziecię nocyWychowanek nocy. Percepcja oraz inteligencja jest wyższa w trakcie nocy, a przytępiona za dnia [+1/-1]. |
|
KujonPostać znacznie szybciej się uczy. Wszystkie umiejętności nieco wzrastają [+10%], jednak postać będzie otrzymywać profity co 4 poziomy, a nie 3. |
|
ZdolniachaBohater ma większy potencjał podstawowych atrybutów [+1] niż umiejętności [-10%]. Ponadto otrzymuje mniej punktów do podziału między umiejętności [-5] przy awansowaniu na kolejny poziom. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz