szczury_wroclawia_szpital

Cechy

Cechy dodają unikalności tworzonej postaci, jednak mają to do siebie, że posiadają swoje dobre i złe strony. Przyjmując dobre, trzeba zaakceptować złe. Na szczęście ich wybór jest opcjonalny – można nie wybrać żadnego i być nijakim. Ich wybór dokonuje się wyłącznie podczas tworzenia postaci i jest on ograniczony do dwóch cech. Jedynie profit Mutacja pozwala na ponowne dobranie jednej cechy.


fallout, cechy

Szybki metabolizm

Szybka przemiana materii sprawia, że regenerujesz się szybkiej [+2], jednak trucizny i skutki napromieniowania działają na ciebie z większą siłą [odporność 0%].


fallout, cechy

Mięśniak

Postać o zwiększonej muskulaturze jest wolniejsza, ale charakteryzuje się większą tężyzną fizyczną. Liczba punktów akcji jest obniżona [-2], lecz siła ulega zwiększeniu [+2].


fallout, cechy

Drobna postura

Dzięki małej posturze postać posiada większą zręczność [+1]. Problem stanowi jednak obniżony udźwig [( 15 x SI ) +25].


fallout, cechy

Jednoręczność

Sprawność posługiwania się jednoręcznymi broniami wzrasta [+20%], a dwuręcznymi maleje [-40%].

Finezja

Ataki postaci są bardziej finezyjne. Mniejsze zadawane obrażenia [-30%] są rekompensowane przez większą szansę zadania krytycznego ciosu [+10%].


fallout, cechy

Kamikadze

Rezygnując z naturalnej ochrony, bohater jest w stanie poruszać się znacznie szybciej. Dzięki temu wzrasta jego inicjatywa [+5], ale przy wyliczaniu klasy pancerza ignoruje się premię ze zręczności [0].


fallout, cechy

Ciężka ręka

Miażdżące ataki pozbawione finezji. W walce wręcz postać zadaje więcej obrażeń [+4], jednak pogarsza się jej szansa na zadanie trafienia krytycznego [-30%].


fallout, cechy

Szybki cyngiel

Palec postaci z dużą szybkością naciska na spust broni. W konsekwencji brakuje czasu na precyzyjne celowanie, ale za to zmniejsza się liczba wymaganych punktów akcji do wykonania strzału [-1].


fallout, cechy

fallout, cechy

Krwawy jatka

Dziwnym zbiegiem okoliczności postacie przebywające w otoczeniu bohatera giną w wyjątkowy sposób. Wpływa to na bardziej brutalne animacje śmierci przeciwników i epilog.


fallout, cechy

Fatum

Bohater prześladowany jest przez pech, który ma wpływ także na przeciwników. Obecność postaci zwiększa szansę na popełnienie krytycznego błędu.


fallout, cechy

Dobrotliwość

Postać bardziej skupiła swoje szkolenie na ścieżce pacyfisty, unikając militarnej musztry. Umiejętności typu pierwsza pomoc, leczenie, retoryka oraz handel ulegają zwiększeniu [+15%], natomiast kuleją te bardziej wojskowe [-10%].


fallout, cechy

Chemiozależność

Bohater cechuje się większą szansą uzależnienia od narkotyków, jednak potrafi znacznie lepiej radzić sobie z ich skutkami.

Chemioodporność

Efekt narkotyków działa o połowę krócej, ale postać jest też mniej podatna na uzależnienie się.


fallout, cechy

Dziecię nocy

Wychowanek nocy. Percepcja oraz inteligencja jest wyższa w trakcie nocy, a przytępiona za dnia [+1/-1].


fallout, cechy

Kujon

Postać znacznie szybciej się uczy. Wszystkie umiejętności nieco wzrastają [+10%], jednak postać będzie otrzymywać profity co 4 poziomy, a nie 3.


fallout, cechy

Zdolniacha

Bohater ma większy potencjał podstawowych atrybutów [+1] niż umiejętności [-10%]. Ponadto otrzymuje mniej punktów do podziału między umiejętności [-5] przy awansowaniu na kolejny poziom.


fallout, cechy

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...