Wiedźmin – przesunięcie premiery

2 minuty czytania

Firma CD-Projekt RED oraz Atari z przykrością poinformowały, iż data premiery długo oczekiwanej przez wszystkich graczy gry cRPG pt. "Wiedźmin", została przesunięta na termin 26 października 2007 roku. Powodem opóźnienia jest przedłużenie okresu prac nad grą, aby produkt finalny w dniu trafienia na półki sklepowe był jak najbardziej dopracowany.

"Zdajemy sobie sprawę, że takie przesunięcia są zawsze bolesne dla graczy oczekujących premiery. Zdecydowaliśmy się jednak przedłużyć okres pracy nad grą, tak aby ostateczny produkt był możliwie najbardziej dopracowany. Chcieliśmy również jak najszybciej uprzedzić o tym graczy, aby nie zaskakiwać tą wiadomością w ostatniej chwili. Mam nadzieję, że przesunięcie premiery o 6 tygodni będzie akceptowalne dla fanów oczekujących gry i że nasza decyzja spotka się ze zrozumieniem." – Adam Kiciński, szef studia CD Projekt RED.

“Ukończyliśmy właśnie kolejną wersję gry, oznaczoną jako “beta candidate nr 4”. Osiągnięcie tego etapu prac pozwoliło nam na nowo oszacować czas potrzebny na testy i usuwanie niedociągnięć. Musimy założyć dłuższy od pierwotnie planowanego czas na finalne dopracowywanie gry. Jednak jest również dobra strona tej wiadomości. Otóż testy najnowszej wersji gry pozwoliły nam precyzyjnie określić czas rozgrywki – jest on dłuższy niż nasze wstępne szacunki. Otóż przejście tylko głównej linii fabularnej zajmuje 50 godzin! Zaś normalne, pełne przejście gry z ukończeniem znaczniej części questów pobocznych zajmuje aż 90 godzin! Suche liczby niewiele mówią, ale dla unaocznienia jak wielkie zadanie nas czeka w trakcie testowania gry dodam, że jednemu testerowi przejście 90 godzin gry zajęło by 15 dni grania po 6 godzin non-stop dziennie, czyli licząc weekendy, jest to de facto 3 tygodnie. Co prawda pracujemy w trochę innym trybie i gramy więcej niż 6 godzin dziennie, pracujemy też również częściowo w weekendy, ale nie zmienia to faktu, że zadanie dopracowywania i testowania gry jest ogromne. Z drugiej strony cieszymy się, że udało nam się stworzyć grę z tak rozbudowaną i wciągającą na wiele godzin fabułą. Tym bardziej, że ze względu na rozbudowaną nieliniowość grę można przejść więcej niż jeden raz i pokierować rozwój fabuły na zupełnie inne tory.” – Jacek Brzeziński, szef projektu.

Komentarze

0
·
Tego wlasnie sie najbardziej balem..... ale mam nadzieje ze to bedzie jedyne i ostatnie przesuniecie premiery.....poza tym 50 godz u mnie to bedzie jakies 25-35maks wiec i tak duzo bo np Jade Empire mialo miec 40 a mi zajelo 15 wiec Wiedzmin i tak wypada lepiej....Oby CD Projekt RED dotrzymal slowa!!
0
·
Jak dla mnie to mogą oni Wiedźmaka wydać choćby i na gwiazdkę. Byle by nie był jednym wielkim chodzącym bugiem, jak np. taki Gothic 3 ;/
0
·
Z jednej strony szkoda, że przesunięto premierę. Ale z drugiej jeśli Wiedźmin miałby podzielić los Gothica 3, to już wolę opóźnienie,
0
·
Jak z grami Blizzarda - wolę dopracowanie niż pośpiech.
0
·
Gothic 3- nie przeklinaj! NIE kraczcie i nie mylcie największego niedorobienia w historii komputerowej rozrywki z Nadzieją Polskiego Przemysłu Wydawniczego
0
·
Eh niestety stało sie to czego sie obawiałem ;/ No ale cóż... w sumie to popieram tych którzy pisali o tym że wola dopracowane gry. Tylko jaka jest tolerancja, i wytrzymałość fanów nadchodzącej produkcji Redów.
0
·
Tak Tak to nawet dobrze ze sie przesuneło jak juz wczesniej wspominali koledzy to tez wole dopracowania niz pospiech!!! czekamy CDP RED i czekamy,mamy nadzieje ze sie HITU doczekamy
0
·
To na pewno będzie hicior. Wiem, bo już troszkę pograłem na evencie wiedźmińskim
Na pewno warto czekać na tę grę kilka tygodni dłużej.
0
·
Posczekajmy.... musi byc dobrze, za taka kapuche jaka na Wiedzmina juz wydano.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...