Pozostałe solucje:
- Risen 2: Antigua
- Risen 2: Caldera
- Risen 2: Caldera II
- Risen 2: Tacarigua
- Risen 2: Wyspa Złodziei
- Risen 2: Świątynia Wody
Lista zadań:
- Berło czaszki
- Cmentarny pył
- Czarny lotos
- Eliksir fałszywej śmierci
- Goryl Srebrnogrzbiety nie żyje
- Klątwa artysty
- Klątwa łowcy
- Klątwa wojownika
- Klątwa złodzieja
- Idź za Motegą
- Podróż w zaświaty
- Pokonaj Kusko
- Polowanie
- Porozmawiaj z duchem Stalowobrodego
- Skarb w grobowcu
- Skrzynia Akandów
- Wiadomość z zaświatów
Berło czaszki
Zleceniodawca: Tao
Powiązane z zadaniem: Duch Stalowobrodego
To zadanie zacznie się wtedy, kiedy obudzisz się w świecie umarłych. Udaj się do Nahele (#1), a po drodze weź starą monetę – jeden z legendarnych przedmiotów. Jeżeli zdobędziesz wymagane składniki, kobieta zrobi dla ciebie berło czaszki – dzięki niemu będziesz mógł przywołać ducha kapitana Stalowobrodego i porozmawiać z nim. Do tego celu potrzebne będą:
- Biały diament – powiązany z zadaniem Klątwa złodzieja.
- Czaszka nieumarłego zwierzęcia – do zdobycia w misji Klątwa łowcy.
- Kapelusz Stalowobrodego – zyskuje się go, wykonując zadanie Broń tytanów.
- Włócznia wojownika – otrzymasz ją, jeśli ukończysz misję Klątwa wojownika.
Kiedy uda ci się wykonać powyższe zadania i zgromadzić wszystkie wymagane przedmioty, będziesz mógł wrócić do Nahele, by ta zrobiła dla ciebie pożądane berło czaszki. Wtedy nie pozostanie ci nic innego, jak powrócić do Tao (#2), aby mężczyzna przywołał ducha kapitana Stalowobrodego. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz berło czaszki na stałe.
Nagroda:
- 200 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Cmentarny pył
Powiązane z zadaniem: Eliksir fałszywej śmierci
Aby Tao mógł naszykować miksturę, która przeniesie cię do świata umarłych [Eliksir fałszywej śmierci], będziesz musiał dostarczyć mu odpowiednich składników. Jednym z nich jest cmentarny pył, którego trzeba zdobyć sześć sztuk. Znajdują się one:
- Na stoliku, w domku zlokalizowanym naprzeciwko bramy (#1)
- Na półce, w domku przy wielkiej bramie (#2)
- Przy arenie, w domku po prawej (#3)
- W jaskini na północy, w lewym korytarzu (#4)
- Przy grobie (#5)
- Na półce, w świątyni złodziei (#6)
Zadanie zostanie pomyślnie zakończone w momencie, w którym uda ci się skompletować sześć sztuk cmentarnego pyłu.
Nagroda:
- 50 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Czarny lotos
Powiązane z zadaniem: Eliksir fałszywej śmierci
Aby Tao mógł naszykować miksturę, która przeniesie cię do świata umarłych [Eliksir fałszywej śmierci], będziesz musiał dostarczyć mu odpowiednich składników. Jednym z nich jest czarny lotos, którego trzeba zdobyć pięć sztuk. Znajdują się one:
- W samym centrum lokacji (#1)
- Nieopodal pierwszego, przy skarpie (#2)
- Przy wyjściu z jaskini (#3)
- Nieopodal trzeciego, pod drzewem (#4)
- Przy grobie (#5)
Zadanie zostanie pomyślnie zakończone w momencie, w którym uda ci się skompletować pięć sztuk czarnego lotosu.
Nagroda:
- 50 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Eliksir fałszywej śmierci
Zleceniodawca: Tao
Powiązane z zadaniem: Podróż w zaświaty
Kiedy pierwszy raz porozmawiasz z Tao (#1), zostanie uruchomione obecne zadanie, a jego celem jest naszykowanie eliksiru, dzięki któremu będziesz mógł się wybrać do świata umarłych. Aby mężczyzna mógł przygotować pożądaną miksturę, będziesz musiał znaleźć i zebrać 5 sztuk czarnego lotosu [Czarny lotos] oraz 6 pojemniczków z cmentarnym pyłem [Cmentarny pył].
Zaraz po tym, jak uda ci się zdobyć wszystkie potrzebne składniki, udaj się do świątyni i pomów z Tao (#2). Aby zakończyć to zadanie, poinformuj go o swym sukcesie, a mężczyzna weźmie zebrane rzeczy i sporządzi z nich pożądany przez ciebie eliksir fałszywej śmierci.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Goryl Srebrnogrzbiety nie żyje
Zadanie to zostanie uruchomione, a zaraz po tym zakończone, kiedy zabijesz Goryla Srebrnogrzbietego (#1).
Nagroda:
- 50 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Klątwa artysty
Zleceniodawca: Nahele
Powiązane z zadaniem: Berło czaszki
To zadanie zostanie uruchomione, kiedy porozmawiasz w świecie umarłych z Nahele (#1). Kobieta może dla ciebie zrobić berło czaszki – cenny przedmiot, dzięki któremu będziesz mógł przywołać ducha kapitana Stalowobrodego [Berło czaszki]. Do tego celu potrzebne będą:
- Biały diament – powiązany z zadaniem Klątwa złodzieja.
- Czaszka nieumarłego zwierzęcia – do zdobycia w misji Klątwa łowcy.
- Kapelusz Stalowobrodego – zyskuje się go, wykonując zadanie Broń tytanów.
- Włócznia wojownika – otrzymasz ją, jeśli ukończysz misję Klątwa wojownika.
Kiedy uda ci się wykonać powyższe zadania i zgromadzić wszystkie wymagane przedmioty, będziesz mógł wrócić do Nahele, by ta zrobiła dla ciebie pożądane berło czaszki, a zadanie zostało pomyślnie zakończone.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Klątwa łowcy
Zleceniodawca: Motega
Powiązane z zadaniem: Berło czaszki
By uruchomić to zadanie, trzeba pomówić z Motegą. Myśliwy przebywa w domku (#1) i chętnie podzieli się z tobą swą historią. Jak się okaże w trakcie opowiadania, został on ukarany przez samą Marę: przez wieczność musi żyć w świecie zmarłych w towarzystwie Goryla Srebrnogrzbietego – stwora, którego nie jest w stanie zabić.
W tej sytuacji nie pozostaje ci nic innego, jak zaproponowanie wspólnego udania się na polowanie. Pójdź z Motegą do miejsca, w którym grasuje opisana bestia (#2) [Idź za Motegą] – gdy tam porozmawiasz z łowcą, uruchomi się i automatycznie zaliczy zadanie Polowanie.
Jako że mężczyzna będzie ci towarzyszyć, walka nie powinna stanowić większego problemu. Kiedy uda się wam zabić bestię, zostanie uruchomione i zaliczone zadanie Goryl Srebrnogrzbiety nie żyje. Gdy po walce porozmawiasz z łowcą, ten w nagrodę wręczy ci czaszkę nieumarłego zwierzęcia, a zadanie zostanie zakończone.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
- 50 punktów Chwały za pokonanie Goryla Srebrnogrzbietego.
Klątwa wojownika
Zleceniodawca: Kusko
Powiązane z zadaniem: Berło czaszki
Gdy udasz się na arenę, trafisz tam na Kusko (#1). Mężczyzna od tysiąca lat nie walczył z kimś, kto byłby w stanie go pokonać, dlatego rzuci wyzwanie tobie, mając nadzieję, że ci się uda.
Walka nie powinna się różnić od tych, które toczyłeś z innymi Indianami, walczącymi włócznią. W momencie, w którym uda ci się go pokonać, zostanie uruchomione i zaliczone zadanie Pokonaj Kusko. Po walce porozmawiaj z mężczyzną – ten wręczy ci włócznię wojownika, a zadanie zostanie ukończone.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
- 50 punktów Chwały za pokonanie Kusko.
Klątwa złodzieja
Zleceniodawca: Akando
Powiązane z zadaniem: Berło czaszki
By uruchomić to zadanie, należy porozmawiać z Akando (#1). W trakcie rozmowy dowiesz się, że złodziej ten musi żyć w świecie zmarłych do chwili, w której ktoś go okradnie.
Jak łatwo się domyślić, to właśnie ty możesz przynieść mu ukojenie. Aby tego dokonać, musisz ukraść biały diament, który znajduje się w skrzyni (zabezpieczona zamkiem na 60. poziomie), w domu Akando.
Jeżeli masz zdolność specjalną Otwieranie zamków na 60. bądź wyższym poziomie, rozpraw się z zamkiem za pomocą wytrycha i zdobądź pożądany kamień. Jeśli jest to niemożliwe – bo przecież różnie można rozbudowywać swą postać – nie martw się, bo nic straconego. Wtedy należy udać się do Nahele (#2), która za 300 sztuk złota zrobi dla ciebie wyjątkowy klucz, byś mógł otworzyć tę skrzynię.
Gdy otworzysz kufer – nieważne, jakim sposobem – i weźmiesz biały diament, zostanie uruchomione oraz zakończone zadanie Skrzynia Akanda. W tym momencie powinieneś udać się do złodzieja, by przekazać mu wieści o swym sukcesie – mężczyzna uraduje się i zniknie, a zadanie zostanie zaliczone.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Idź za Motegą
Zleceniodawca: Motega
Powiązane z zadaniem: Klątwa łowcy
Proste zadanie, które uruchomi się, gdy porozmawiasz z Motegą (#1) i zaproponujesz mu wspólne polowanie [Klątwa łowcy], a zostanie zakończone wtedy, gdy dotrzecie do miejsca, w którym grasuje wasza ofiara – Goryl Srebrnogrzbiety (#2).
Nagroda:
- 10 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Podróż w zaświaty
Zleceniodawca: Tao
Powiązane z zadaniem: Duch Stalowobrodego
Kiedy pierwszy raz porozmawiasz z Tao (#1), zostanie uruchomione owe zadanie, a jego celem jest naszykowanie eliksiru, dzięki któremu będziesz mógł się wybrać do świata umarłych. Aby mężczyzna mógł przygotować pożądaną miksturę, będziesz musiał znaleźć i zebrać 5 sztuk czarnego lotosu [Czarny lotos] oraz 6 pojemniczków z cmentarnym pyłem [Cmentarny pył].
Zaraz po tym, jak uda ci się zdobyć wszystkie potrzebne składniki, udaj się do świątyni i pomów z Tao (#2). Aby zakończyć tę misję, poinformuj go o swym sukcesie, a mężczyzna weźmie zebrane rzeczy i sporządzi z nich pożądany przez ciebie eliksir fałszywej śmierci.
By zakończyć to zadanie, musisz położyć się na ołtarzu i wypić otrzymaną miksturę.
Nagroda:
- 200 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Pokonaj Kusko
Zleceniodawca: Kusko
Powiązane z zadaniem: Klątwa wojownika
Zadanie to zostanie automatycznie uruchomione i zakończone w momencie, w którym pokonasz Kusko (#1).
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Polowanie
Zleceniodawca: Motega
Powiązane z zadaniem: Klątwa łowcy
Zadanie to zostanie automatycznie uruchomione i zakończone wtedy, gdy udasz się z Motegą (#1) do miejsca, w którym zmierzycie się z Gorylem Srebrnogrzbietym (#2) i tam z nim porozmawiasz.
Nagroda:
- 50 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Porozmawiaj z duchem Stalowobrodego
Powiązane z zadaniem: Artefakt Stalowobrodego
Misja ta uruchomi się wtedy, kiedy dotrzesz na Wyspę Umarłych. Polega ona na tym, że musisz odnaleźć ducha kapitana Stalowobrodego, by porozmawiać z nim i poznać lokalizację amuletu ziemi.
W rzeczywistości na zadanie to składają się dwa inne: Podróż w zaświaty i Berło czaszki.
Kończąc drugie z nich, staniesz przed okazją porozmawiania z ojcem Patty i wyciągnięcia od niego informacji, która cię interesuje. Gdy ci się uda, obecne zadanie zostanie zakończone.
Nagroda:
- 200 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Skarb w grobowcu
Mapa, która doprowadzi cię do tego skarbu, znajduje się w domku (#1), nieopodal areny. By się do niego dostać, będziesz musiał pokonać kilku Wojowników, Strażnika oraz Ghula.
Gdy uda ci się zwycięsko wyjść z tych starć, zdobędziesz mapę i poznasz lokalizację skarbu (#2). Aby dotrzeć do miejsca, w którym zostały zakopane kosztowności, musisz iść do jaskini (#3), skręcić w lewo i iść przed siebie, walcząc z kolejnymi Wojownikami, Strażnikami i Ghulami.
W kufrze, prócz innych drogocennych rzeczy, znajduje się Hak, jeden z legendarnych przedmiotów.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Skrzynia Akandów
Zleceniodawca: Akando
Powiązane z zadaniem: Berło czaszki
Zadanie to zostanie automatycznie uruchomione i zakończone w momencie, w którym otworzysz skrzynię Akando (#1) i weźmiesz z niej biały diament.
Nagroda:
- 50 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Wiadomość z zaświatów
Zleceniodawca: Zmieszany duch
Powiązane z zadaniem: Rozdzielona dusza
Jeśli ukończyłeś zadanie Wiadomość ze świata żywych – porozmawiałeś ze Zmieszanym duchem (#1) – możesz wrócić do świata śmiertelników i wytłumaczyć Kostuchowi (#2), w czym rzecz – uświadomić go, że nie jest już pół-żywy. Gdy zrozumie i zaakceptuje tę prawdę, zaoferuje ci swe towarzystwo i wyrazi chęć dołączenia do załogi na stałe.
Nagroda:
- 100 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz