Wytrzymałość

1 minuta czytania

Pozostałe biegłości:

  • Broń biała
  • Broń palna
  • Cwaniactwo
  • Voodoo
    • Twardziel

      Biegłość "Twardziel" określa stopień ochrony przed wszystkimi rodzajami broni białej.

      Legendarny przedmiot: Srebrna maska (Antigua, +10 do biegłości)

      Zdolności specjalne:

      • Twardziel I
      • Twardziel II

      Kuloodporny

      Biegłość "Kuloodporny" określa stopień ochrony przed wszystkimi rodzajami broni palnej.

      Legendarny przedmiot: Stara moneta (Wyspa Umarłych, +10 do biegłości)

      Zdolności specjalne:

      • Kuloodporny I
      • Kuloodporny II

      Zastraszanie

      Biegłość "Zastraszanie" rozstrzyga o powodzeniu opcji dialogowych służących zastraszaniu rozmówcy.

      Legendarny przedmiot: Skurczona głowa (Wybrzeże Ostrzy, +10 do biegłości)

      Zdolności specjalne:

      • Zastraszanie I
      • Zastraszanie II
      • Zastraszanie III

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...