Pozostałe biegłości:
- Broń biała
- Broń palna
- Cwaniactwo
- Voodoo
- Twardziel I
- Twardziel II
- Kuloodporny I
- Kuloodporny II
- Zastraszanie I
- Zastraszanie II
- Zastraszanie III
Twardziel
Biegłość "Twardziel" określa stopień ochrony przed wszystkimi rodzajami broni białej.
Legendarny przedmiot: Srebrna maska (Antigua, +10 do biegłości)
Zdolności specjalne:
Kuloodporny
Biegłość "Kuloodporny" określa stopień ochrony przed wszystkimi rodzajami broni palnej.
Legendarny przedmiot: Stara moneta (Wyspa Umarłych, +10 do biegłości)
Zdolności specjalne:
Zastraszanie
Biegłość "Zastraszanie" rozstrzyga o powodzeniu opcji dialogowych służących zastraszaniu rozmówcy.
Legendarny przedmiot: Skurczona głowa (Wybrzeże Ostrzy, +10 do biegłości)
Zdolności specjalne:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz