Używana przez prymitywne indiańskie plemiona do polowania i walki.
- Obrażenia: 40
- Ręka: Prawa
- Wartość w złocie: 25
Stara, potężna włócznia. Przyda mi się podczas walki z Marą.
- Obrażenia: 40
- Ręka: Prawa
- Wartość w złocie: Nie można sprzedać
Mała beczułka wypełniona prochem strzelniczym. Można ją wysadzić jednym strzałem.
- Obrażenia: 150
- Ręka: Prawa
- Wartość w złocie: 25
Wypełniona prochem żelazna kula, z doczepionym lontem. W chwilę po rzuceniu eksploduje, zadając obrażenia od odłamków.
- Obrażenia: 300
- Czas detonacji: 4 sekundy
- Ręka: Prawa
- Wartość w złocie: 50
Mały sztylet do trzymania w lewej ręce.
- Obrażenia: 20
- Zasięg: 8 kroków
- Ręka: Lewa
- Wartość w złocie: 2
Zwykły sztylet. W trakcie walki można go trzymać w lewej ręce.
- Obrażenia: 30
- Zasięg: 8 kroków
- Ręka: Lewa
- Wartość w złocie: 3
Ciężka, choć dobrze wyważona broń pomocnicza.
- Obrażenia: 40
- Zasięg: 8 kroków
- Ręka: Lewa
- Wartość w złocie: 4
Sztylet czarnego psa.
- Obrażenia: 50
- Zasięg: 10 kroków
- Czas przeładowania: 10 sekund
- Ręka: Lewa
- Wartość w złocie: Nie można sprzedać
Starożytny sztylet z dziwaczną klingą. Muszę go mieć, żeby pokonać Marę.
- Obrażenia: 60
- Zasięg: 10 kroków
- Czas przeładowania: 10 sekund
- Ręka: Lewa
- Wartość w złocie: Nie można sprzedać
Uwaga: W powyższym artykule zostały przedstawione przedmioty, które pojawiają się w ekwipunku po wpisaniu kodu dodającego wszystkie rzeczy występujące w grze.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz