Pozostałe atrybuty:
- Broń biała
- Broń palna
- Cwaniactwo
- Voodoo
- Twardziel
- Kuloodporny
- Zastraszanie
- Kopniak
- Łyczek dla kurażu
- Szarlatan
- Gorzelnik
- Lekarz
- Niezniszczalny
- Twardziel I
- Twardziel II
- Kuloodporny I
- Kuloodporny II
- Zastraszanie I
- Zastraszanie II
- Zastraszanie III
Wartość wytrzymałości decyduje o dwóch odmiennych aspektach – po pierwsze, im wyższy współczynnik, tym bohater otrzymuje mniejsze obrażenia zarówno bronią białą, jak i palną. Ponadto atrybut ten ma wpływ na zdolność zastraszania napotkanych osób. O ile większa odporność Bezimiennego na ciosy wrogów ma bardzo duże znaczenie i niejednokrotnie może zadecydować o tym, kto skończy walkę z głową na karku, o tyle bez zastraszania można sobie w życiu poradzić.
Legendarny przedmiot: Drewniana noga (Tacarigua, +1 do atrybutu)
Przypisane biegłości:
Zdolności specjalne:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz