Pozostałe atrybuty:
- Broń biała
- Broń palna
- Cwaniactwo
- Wytrzymałość
- Czarna magia
- Kult śmierci
- Rytuał
- Tworzenie laleczek
- Tworzenie bereł
- Warzenie eliksirów
- Tworzenie talizmanów
- Potężna klątwa
- Mistrz Voodoo
- Czarna magia I
- Czarna magia II
- Czarna magia III
- Kult śmierci I
- Kult śmierci II
- Kult śmierci III
- Rytuał I
- Rytuał II
- Rytuał III
Wartość voodoo decyduje o sile magii i mocy eliksirów. Jako że samo voodoo nie bardzo przydaje się w trakcie walk, nie warto inwestować w ten atrybut i dużo lepiej skupić się na innych. Nie dość, że z voodoo mogą korzystać tylko osoby, które trzymają stronę Indian, to wytwarzane mikstury i zaczarowane przedmioty nie odgrywają w grze dominującej roli.
Legendarny przedmiot: Czaszka śmierci (Zatoka Marakajów, +1 do atrybutu)
Przypisane biegłości:
Zdolności specjalne:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz