Sieczna

3 minuty czytania

topór

Woda i upływ czasu dały się tej broni we znaki. Metal pokrył się rdzą i zrobił się kruchy.

  • Obrażenia: 15-25
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 10
piracki nóż

Krótka, mocna klinga. Bardzo popularny wśród piratów i innej hołoty.

  • Obrażenia: 25-30
  • Bonus: Broń sieczna +5
  • Wartość w złocie: 50
kordelas

To raczej narzędzie niż broń. Jednak z braku laku...

  • Obrażenia: 25-30
  • Bonus: Broń sieczna +5
  • Wartość w złocie: 50
maczeta

Narzędzie używane na plantacjach trzciny cukrowej na południowych wyspach.

  • Obrażenia: 25-30
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 100
szabla

Ciężka, jednoręczna broń sieczna o szerokiej klindze.

  • Obrażenia: 30-40
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 120
bułat

Znacznie bardziej elegancki od zwykłej szabli.

  • Obrażenia: 30-40
  • Bonus: Broń sieczna +15
  • Wartość w złocie: 200
piracka szabla

Ostra, ciężka szabla. Bardzo popularna wśród piratów.

  • Obrażenia: 35-50
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 250
łupieżca

Prosta klinga o jednym ostrzu. Doskonale nadaje się do przecinania sznurów.

  • Obrażenia: 35-50
  • Bonus: Broń sieczna +15
  • Wartość w złocie: 300
kosiarz

Każdy, kto był świadkiem użycia tej broni w walce, wie, skąd wywodzi się jej nazwa.

  • Obrażenia: 40-60
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 350
szabla kapitana

Ciężka klinga dobrej jakości. Duża liczba zdobień sprawia, że jest to bardzo cenna broń.

  • Obrażenia: 40-60
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 350
wicher

Znów wyłania się z morskich głębin, aby nieść zagładę.

  • Obrażenia: 45-60
  • Bonus: Broń sieczna +15
  • Wartość w złocie: 400
łamacz desek

Broń sieczna o szerokiej klindze, zadająca głębokie rany.

  • Obrażenia: 45-70
  • Bonus: Broń sieczna +5
  • Wartość w złocie: 375
kunsztowny bułat

Znakomicie wykonana, dobrze wyważona broń.

  • Obrażenia: 45-70
  • Bonus: Broń sieczna +20
  • Wartość w złocie: 450
szabla stalowobrodego

Kunsztownie wykonana klinga. Broń ta jest pamiątką rodową Stalowobrodego.

  • Obrażenia: 40-80
  • Wartość w złocie: Nie można sprzedać
dekapitator

Sam jego zew wzbudza grozę i przerażenie wśród pływających po morzach.

  • Obrażenia: 50-80
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 400
generał

Ta broń należała do generała. Legenda głosi, że otrzymał ją od Mary.

  • Obrażenia: 50-80
  • Bonus: Broń sieczna +20
  • Wartość w złocie: 420
egzotyczna szabla

Wyjątkowo wytrzymała, lekka broń. Nie wiadomo, w jakim kraju została wynaleziona. Wiadomo tylko, że często używa się jej na dalekim wschodzie.

  • Obrażenia: 50-80
  • Bonus: Broń sieczna +20
  • Wartość w złocie: 420
stalowa uraza

Ta uraza zagraża nam wszystkim.

  • Obrażenia: 55-90
  • Bonus: Broń sieczna +5
  • Wartość w złocie: 470
prawo kapitana

Słowo kapitana jest prawem!

  • Obrażenia: 55-90
  • Bonus: Broń sieczna +10
  • Wartość w złocie: 500
morski tancerz

Nikt nie wie, gdzie wykuto tę broń ani ile żyć odebrała.

  • Obrażenia: 60-100
  • Bonus: Broń sieczna +20
  • Wartość w złocie: 600

Uwaga: W powyższym artykule zostały przedstawione przedmioty, które pojawiają się w ekwipunku po wpisaniu kodu dodającego wszystkie rzeczy występujące w grze.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...