Sieczna

Tamer "Tamc." Bsoul niedziela, 25 sierpnia 2013

Pozostałe bronie:

  • Berła
  • Kłująca
  • Muszkiety
  • Pistolety
  • Rzucana
  • Strzelby
    • topór

      Woda i upływ czasu dały się tej broni we znaki. Metal pokrył się rdzą i zrobił się kruchy.

      Obrażenia: 15-25

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 10


      piracki nóż

      Krótka, mocna klinga. Bardzo popularny wśród piratów i innej hołoty.

      Obrażenia: 25-30

      Bonus: Broń sieczna +5

      Wartość w złocie: 50


      kordelas

      To raczej narzędzie niż broń. Jednak z braku laku...

      Obrażenia: 25-30

      Bonus: Broń sieczna +5

      Wartość w złocie: 50


      maczeta

      Narzędzie używane na plantacjach trzciny cukrowej na południowych wyspach.

      Obrażenia: 25-30

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 100


      szabla

      Ciężka, jednoręczna broń sieczna o szerokiej klindze.

      Obrażenia: 30-40

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 120


      bułat

      Znacznie bardziej elegancki od zwykłej szabli.

      Obrażenia: 30-40

      Bonus: Broń sieczna +15

      Wartość w złocie: 200


      piracka szabla

      Ostra, ciężka szabla. Bardzo popularna wśród piratów.

      Obrażenia: 35-50

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 250


      łupieżca

      Prosta klinga o jednym ostrzu. Doskonale nadaje się do przecinania sznurów.

      Obrażenia: 35-50

      Bonus: Broń sieczna +15

      Wartość w złocie: 300


      kosiarz

      Każdy, kto był świadkiem użycia tej broni w walce, wie, skąd wywodzi się jej nazwa.

      Obrażenia: 40-60

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 350


      szabla kapitana

      Ciężka klinga dobrej jakości. Duża liczba zdobień sprawia, że jest to bardzo cenna broń.

      Obrażenia: 40-60

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 350


      wicher

      Znów wyłania się z morskich głębin, aby nieść zagładę.

      Obrażenia: 45-60

      Bonus: Broń sieczna +15

      Wartość w złocie: 400


      łamacz desek

      Broń sieczna o szerokiej klindze, zadająca głębokie rany.

      Obrażenia: 45-70

      Bonus: Broń sieczna +5

      Wartość w złocie: 375


      kunsztowny bułat

      Znakomicie wykonana, dobrze wyważona broń.

      Obrażenia: 45-70

      Bonus: Broń sieczna +20

      Wartość w złocie: 450


      szabla stalowobrodego

      Kunsztownie wykonana klinga. Broń ta jest pamiątką rodową Stalowobrodego.

      Obrażenia: 40-80

      Wartość w złocie: Nie można sprzedać


      dekapitator

      Sam jego zew wzbudza grozę i przerażenie wśród pływających po morzach.

      Obrażenia: 50-80

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 400


      generał

      Ta broń należała do generała. Legenda głosi, że otrzymał ją od Mary.

      Obrażenia: 50-80

      Bonus: Broń sieczna +20

      Wartość w złocie: 420


      egzotyczna szabla

      Wyjątkowo wytrzymała, lekka broń. Nie wiadomo, w jakim kraju została wynaleziona. Wiadomo tylko, że często używa się jej na dalekim wschodzie.

      Obrażenia: 50-80

      Bonus: Broń sieczna +20

      Wartość w złocie: 420


      stalowa uraza

      Ta uraza zagraża nam wszystkim.

      Obrażenia: 55-90

      Bonus: Broń sieczna +5

      Wartość w złocie: 470


      prawo kapitana

      Słowo kapitana jest prawem!

      Obrażenia: 55-90

      Bonus: Broń sieczna +10

      Wartość w złocie: 500


      morski tancerz

      Nikt nie wie, gdzie wykuto tę broń ani ile żyć odebrała.

      Obrażenia: 60-100

      Bonus: Broń sieczna +20

      Wartość w złocie: 600


      Uwaga: W powyższym artykule zostały przedstawione przedmioty, które pojawiają się w ekwipunku po wpisaniu kodu dodającego wszystkie rzeczy występujące w grze.

      Komentarze

      Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

      Dodaj komentarz

       
       
Wczytywanie...