
Woda i upływ czasu dały się tej broni we znaki. Metal pokrył się rdzą i zrobił się kruchy.
- Obrażenia: 15-25
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 10

Krótka, mocna klinga. Bardzo popularny wśród piratów i innej hołoty.
- Obrażenia: 25-30
- Bonus: Broń sieczna +5
- Wartość w złocie: 50

To raczej narzędzie niż broń. Jednak z braku laku...
- Obrażenia: 25-30
- Bonus: Broń sieczna +5
- Wartość w złocie: 50

Narzędzie używane na plantacjach trzciny cukrowej na południowych wyspach.
- Obrażenia: 25-30
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 100

Ciężka, jednoręczna broń sieczna o szerokiej klindze.
- Obrażenia: 30-40
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 120

Znacznie bardziej elegancki od zwykłej szabli.
- Obrażenia: 30-40
- Bonus: Broń sieczna +15
- Wartość w złocie: 200

Ostra, ciężka szabla. Bardzo popularna wśród piratów.
- Obrażenia: 35-50
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 250

Prosta klinga o jednym ostrzu. Doskonale nadaje się do przecinania sznurów.
- Obrażenia: 35-50
- Bonus: Broń sieczna +15
- Wartość w złocie: 300

Każdy, kto był świadkiem użycia tej broni w walce, wie, skąd wywodzi się jej nazwa.
- Obrażenia: 40-60
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 350

Ciężka klinga dobrej jakości. Duża liczba zdobień sprawia, że jest to bardzo cenna broń.
- Obrażenia: 40-60
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 350

Znów wyłania się z morskich głębin, aby nieść zagładę.
- Obrażenia: 45-60
- Bonus: Broń sieczna +15
- Wartość w złocie: 400

Broń sieczna o szerokiej klindze, zadająca głębokie rany.
- Obrażenia: 45-70
- Bonus: Broń sieczna +5
- Wartość w złocie: 375

Znakomicie wykonana, dobrze wyważona broń.
- Obrażenia: 45-70
- Bonus: Broń sieczna +20
- Wartość w złocie: 450

Kunsztownie wykonana klinga. Broń ta jest pamiątką rodową Stalowobrodego.
- Obrażenia: 40-80
- Wartość w złocie: Nie można sprzedać

Sam jego zew wzbudza grozę i przerażenie wśród pływających po morzach.
- Obrażenia: 50-80
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 400

Ta broń należała do generała. Legenda głosi, że otrzymał ją od Mary.
- Obrażenia: 50-80
- Bonus: Broń sieczna +20
- Wartość w złocie: 420

Wyjątkowo wytrzymała, lekka broń. Nie wiadomo, w jakim kraju została wynaleziona. Wiadomo tylko, że często używa się jej na dalekim wschodzie.
- Obrażenia: 50-80
- Bonus: Broń sieczna +20
- Wartość w złocie: 420

Ta uraza zagraża nam wszystkim.
- Obrażenia: 55-90
- Bonus: Broń sieczna +5
- Wartość w złocie: 470

Słowo kapitana jest prawem!
- Obrażenia: 55-90
- Bonus: Broń sieczna +10
- Wartość w złocie: 500

Nikt nie wie, gdzie wykuto tę broń ani ile żyć odebrała.
- Obrażenia: 60-100
- Bonus: Broń sieczna +20
- Wartość w złocie: 600
Uwaga: W powyższym artykule zostały przedstawione przedmioty, które pojawiają się w ekwipunku po wpisaniu kodu dodającego wszystkie rzeczy występujące w grze.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz