Pozostałe zdolności specjalne:
- Broń palna
- Cwaniactwo
- Voodoo
- Wytrzymałość
- Broń biała: 1
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 2
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 4
- Zdolność: Parada
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 6
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 8
- Zdolność: Riposta
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 10
- Koszt: 2000 sztuk złota
- Broń biała: 1
- Koszt: 500 sztuk złota
- Broń biała: 4
- Zdolność: Broń sieczna I
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 7
- Zdolność: Broń sieczna II
- Koszt: 1500 sztuk złota
- Broń biała: 2
- Koszt: 500 sztuk złota
- Broń biała: 5
- Zdolność: Broń kłująca I
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 8
- Zdolność: Broń kłująca II
- Koszt: 1500 sztuk złota
- Broń biała: 3
- Koszt: 500 sztuk złota
- Broń biała: 6
- Zdolność: Broń rzucana I
- Koszt: 1000 sztuk złota
- Broń biała: 9
- Zdolność: Broń rzucana II
- Koszt: 1500 sztuk złota
Parada
Umożliwia zakończenie sekwencji ataków przeciwnika.
Wymagania:
Potężny atak
Pozwala wykonać potężny atak, zadający przeciwnikowi poważne obrażenia.
Wymagania:
Riposta
Pozwala wykonać ripostę natychmiast po paradzie.
Wymagania:
Kowalstwo
Pozwala wykuwać i naprawiać broń w kuźni.
Wymagania:
Potężna riposta
Sprawia, że riposty zadają znacznie większe obrażenia.
Wymagania:
Fechmistrz
Sprawia, że ataki wręcz zadają znacznie większe obrażenia.
Wymagania:
Broń sieczna I
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią sieczną o 5 punktów.
Wymagania:
Broń sieczna II
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią sieczną o 10 punktów.
Wymagania:
Broń sieczna III
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią sieczną o 15 punktów.
Wymagania:
Broń kłująca I
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią kłującą o 5 punktów.
Wymagania:
Broń kłująca II
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią kłującą o 10 punktów.
Wymagania:
Broń kłująca III
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią kłującą o 15 punktów.
Wymagania:
Broń rzucana I
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią rzucaną o 5 punktów.
Wymagania:
Broń rzucana II
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią rzucaną o 10 punktów.
Wymagania:
Broń rzucana III
Zwiększa biegłość w posługiwaniu się bronią rzucaną o 15 punktów.
Wymagania:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz