Pozostałe atrybuty:
- Broń palna
- Cwaniactwo
- Voodoo
- Wytrzymałość
- Broń sieczna
- Broń kłująca
- Broń rzucana
- Parada
- Potężny atak
- Riposta
- Kowalstwo
- Potężna riposta
- Fechmistrz
- Broń sieczna I
- Broń sieczna II
- Broń sieczna III
- Broń kłująca I
- Broń kłująca II
- Broń kłująca III
- Broń rzucana I
- Broń rzucana II
- Broń rzucana III
Wartość tego atrybutu decyduje nie tylko o wielkości obrażeń, które zadajemy wrogom w trakcie walki w zwarciu, ale również o sile ataku broni miotających. W broń białą powinny inwestować wszystkie osoby, które chcą rozwiązywać sprawy za pomocą ładnie wykończonego kawałka metalu. Dzięki temu bohater będzie zdecydowanie lepiej spisywać się w tańcu śmierci i skuteczniej kończyć życie tych, których ukończone być powinno.
Legendarny przedmiot: Grzebień z jednym zębem (Caldera, +1 do atrybutu)
Przypisane biegłości:
Zdolności specjalne:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz