Pozostałe solucje:
- Risen 2: Antigua
- Risen 2: Caldera
- Risen 2: Caldera II
- Risen 2: Tacarigua
- Risen 2: Wyspa Umarłych
- Risen 2: Wyspa Złodziei
Lista zadań:
Auri culci Jaffara
Gdy uda ci się ostatecznie pokonać Marę [Zabij Marę], będziesz mógł opuścić Świątynię Wody i pomówić z wszystkimi obecnymi przed nią członkami załogi. Jeśli zaczepisz Jaffara, uradowany gnom złoży ci szczere gratulacje, jednak chwilę później wyzna, że jednocześnie jest zasmucony swą własną porażką, bowiem wciąż nie udało mu się zdobyć wymarzonego auri culci.
Jak się okaże, problemem nie jest to, że Jaffar wciąż nie wie, co stanowi jego auri culci, lecz to, że ów wybrany przez gnoma przedmiot należy do... ciebie. Pocieszny kompan bezwstydnie przyzna się, że marzy o posiadanym przez ciebie kapeluszu Stalowobrodego. Aby wykonać obecne zadanie, wręcz mu to słynne nakrycie głowy i ciesz się radością swego małego towarzysza.
Nagroda:
- 200 punktów Chwały za ukończenie zadania.
Pokonaj Krakena
Powiązane z zadaniem: Świątynia Wody
Jeżeli zdołałeś zdobyć wszystkie cztery artefakty tytanów, które są potrzebne, by móc ostatecznie pokonać Marę [Świątynia Wody], będziesz mógł wyruszyć ku Świątyni Wody, aby odbyć to finalne starcie. Jednak zanim tam dotrzesz, zostaniesz zmuszony do walki z Krakenem, który zaatakuje twój statek w trakcie rejsu.
W jaki sposób można go pokonać? Jedynym sposobem na zwycięstwo w starciu z tą mrożącą krew w żyłach morską bestią jest celne trafianie harpunem w jego paszczę – stwór otwiera ją od czasu do czasu.
Aby nie dać się trafić mackami Krakena, warto starać się ciągle pozostawać w ruchu, biegając stale po pokładzie. Jeżeli przy tym uda ci się celnie rzucić, trafiając w paszczę, bestia przepłynie pod statkiem na drugą stronę i tam ponowi atak. Po czterech takich udanych rzutach, Kraken bardziej się wynurzy i kolejny raz otworzy paszczę – właśnie wtedy musisz koniecznie trafić, aby go ostatecznie pokonać. Jeśli ci się nie uda, będziesz musiał od nowa czterokrotnie trafić, by doprowadzić do tego stanu.
Warto mieć na uwadze, że w trakcie walki możesz się stale leczyć!
Nagroda:
- 1000 punktów Chwały za ukończenie zadania.
- 1000 punktów Chwały za zabicie Krakena.
Świątynia Wody
Misję tę otrzymasz dopiero wtedy, kiedy uda ci się zdobyć wszystkie cztery artefakty tytanów: amulet ziemi, harpun tytanów, nóż ofiarny oraz trupią dłoń. Właśnie wtedy będziesz mógł udać się do przebywającego na Antigui admirała Alvareza i powiadomić go o swym sukcesie. Mężczyzna otwarcie oświadczy, że teraz powinieneś wykonać ostateczną część swego wielkiego zadania i udać się do Świątyni Wody, by zmierzyć się tam z Marą.
Aby poznać lokalizację tego miejsca, będziesz musiał skontaktować się z jedyną osobą, która ją zna – kapitanem Stalowobrodym. Jako że mężczyzna nie żyje, nie pozostaje ci nic innego, jak przywołanie jego ducha przy pomocy berła czaszki i wyciągnięcie od niego pożądanej informacji.
Gdy w końcu dowiesz się, gdzie jest zlokalizowana Świątynia Wody, będziesz mógł się tam udać i stawić czoła przeznaczeniu. Musisz mieć na uwadze, że w trakcie żeglugi twój statek zostanie zaatakowany przez Krakena [Pokonaj Krakena].
Jeżeli uda ci się wyjść zwycięsko z tego starcia, dotrzesz do Świątyni Wody. Na miejscu czeka cię walka z grupą Utopców i Lewiatanów, lecz można zaangażować w nią załogę statku, co zdecydowanie ułatwia rzeczone starcie. Kiedy wszystkie stwory padną martwe, udaj się do Świątyni Wody, w której skryła się Mara i spróbuj ją pokonać [Zabij Marę].
Jeśli wygrasz ten pojedynek, będziesz mógł wrócić na statek i pochwalić się członkom załogi swoim sukcesem. Warto porozmawiać z Jaffarem [Auri culci Jaffara]. W momencie, w którym poprosisz Patty o opuszczenie wyspy, gra zostanie zakończona. Gratuluję!
Zabij Marę
Powiązane z zadaniem: Świątynia Wody
Gdy w końcu uda ci się dotrzeć do Świątyni Wody, będziesz musiał zmierzyć się ze zgrają Utopców i Lewiatanów, które składają się na oczekujący cię komitet powitalny. Walka w pojedynkę z taką liczbą groźnych przeciwników byłaby wręcz samobójstwem, dlatego powinieneś wykorzystać fakt, że możesz w nią zaangażować członków swego statku. Z ich pomocą na pewno uda ci się zabić wszystkie stwory, a gdy to nastąpi, będziesz mógł wejść do świątyni, w której czeka na ciebie ostatni przeciwnik w grze – Mara.
Walka z czarownicą nie należy do łatwych, bowiem Mara jest zwinna i szybka. Jeśli zaczniesz zachowywać się pasywnie, z pewnością wykorzysta ten moment i przywoła kilka Piaskowych Demonów, które staną po jej stronie i utrudnią ci potyczkę. By wyjść zwycięsko z tego starcia, warto nadać walce swój rytm i wyprowadzać same skuteczne ciosy. Kiedy ją pokonasz, zadanie zostanie zakończone i będziesz mógł wrócić na statek, by opowiedzieć członkom załogi o swym sukcesie. Warto porozmawiać z Jaffarem [Auri culci Jaffara].
Nagroda:
- 1000 punktów Chwały za ukończenie zadania.
- 500 punktów Chwały za zabicie Mary.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz