Patty
Córka Kapitana Stalowobrodego. Wasze ścieżki przecięły się po raz pierwszy na Farandze. Od tamtej pory ciągle na siebie trafiacie. Patty szuka skarbu swego ojca. Posługuje się szablą i pistoletem.
Krew: 100/100
Chani
Córka wodza plemienia Shaganumbi. Dzięki temu, że zna tajniki voodoo, może w trakcie walki leczyć Bezimiennego.
Dołączy do załogi, jeśli bohater opowie się po stronie Indian.
Krew: 100/100
Venturo
Młody członek Inkwizycji w randze protektora. Pomógł ci w walce z Wroną, po czym postanowił do ciebie dołączyć. Doskonały strzelec.
Dołączy do załogi, jeśli bohater opowie się po stronie Inkwizycji.
Krew: 100/100
Hawkins
Pirat i marny kucharz. Był towarzyszem Wrony, ale zostawiono go w Puerto Isabella. Jeśli go uwolnimy, chętnie dołączy do załogi.
Zwiększa siłę bojową wszystkich towarzyszy.
Krew: 100/100
Kostuch
Szalony pirat. Jego załoga zostawiła go w zabójczej dżungli Marakajów. Nawiedzające go wizje sprawiają, że uważa się za wybrańca bogów. Znakomity lekarz.
Krew: 100/100
Jaffar
Udał się w wielką podróż, by odnaleźć swoje "auri culci". Wyjątkowo ciekawski. Jest także bardzo sprawnym złodziejem.
Ograbia pokonanych wrogów.
Krew: 80/80
Eldric*
Pochodzi z Farangi. Próbuje poznać naturę magii.
Krew: 100/100
* – Postać dostępna w DLC "Świątynia Powietrza".
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz