Pozostałe biegłości:
- Broń biała
- Broń palna
- Cwaniactwo
- Wytrzymałość
- Czarna magia I
- Czarna magia II
- Czarna magia III
- Kult śmierci I
- Kult śmierci II
- Kult śmierci III
- Rytuał I
- Rytuał II
- Rytuał III
Czarna magia
Biegłość "Czarna magia" decyduje o skutecznym użyciu różdżek voodoo i zwiększa skuteczność klątw.
Legendarny przedmiot: Zepsuta grzechotka (Zatoka Marakajów, +10 do biegłości)
Zdolności specjalne:
Kult śmierci
Biegłość "Kult śmierci" określa siłę przyzwanego ducha.
Legendarny przedmiot: Butelka wspomnień (Wybrzeże Ostrzy, +10 do biegłości)
Zdolności specjalne:
Rytuały
Biegłość "Rytuały" zwiększa skuteczność magicznych eliksirów.
Legendarny przedmiot: Łapa jaguara (Zatoka Marakajów, +10 do biegłości)
Zdolności specjalne:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz