wampir_maskarada
Sortuj wg:

Po tamtej stronie

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 2056 · Rozmiar: 27,56 MB · Autor: Mormegil

Po dlugiej, pelnej niebezpieczenstw i przygód wyprawie, udalo ci sie dotrzec w zupelnie obce światy i zniszczyc Krysztalową Kule. Kule, bedącą przyczyną, dla której musialeś opuścic domostwo i ruszac w świat... Czy jednak jej zniszczenie oznacza koniec przygód? Czy istotnie wszystko zostalo zrobione? Czy przypadkiem nie trzeba jeszcze powrócic z tamtej strony...

Jest to kontynuacja modulu "Tam i z powrotem". W związku z czym do rozgrywki wymagana jest obecnośc HAKpaka "Tam i z powrotem.hak".

Polowanie w mroku

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 3065 · Rozmiar: 432,83 KB · Autor: Markus Wayne Schleger

Czy kiedykolwiek chcialeś grac po innej, zlej, mrocznej stronie? Wyobraź sobie wyprawe w mrok, w zlo, nizej, do Podmroku.

Jesteś czlonkiem polującej ekspedycji zmierzającej do glebszych cześci Podmroku. Bardzo daleko od twojego domu, Menzoberranzan. WeL swój los w swoje rece. Ty wybierasz. Twoja ściezka lezy przed tobą, ale bądL ostrozny. Zycie nigdy nie bylo latwe dla drowa.

Postac elfa jest bardzo zalecana.

Powrót Mikaili

Dodano: 4 kwietnia 2005 · Pobrań: 1385 · Rozmiar: 397,29 KB

"Powrót Mikaili Rozdział 1 – Kraniec świata" Autor: Tom 'Magi' Smallwood Udostępniony: Wrzesień 2002 (wersja 1.13) Typ: Odgrywanie ról, Drużynowa współpraca, Zagadki, Fabuła Dla 2-6 graczy, pierwszopoziomowych MG nie jest wymagany, ale kilka usprawnień dla MG zostało dołączonych Klasa: Dobrze zrównoważona drużyna jest zalecana Nie wymaga żadnego HakPaka Szacowany czas gry: 6 godzin Wieki przychodzą i odchodzą, a każdy zakopuje swe tajemnice w piaskach czasu. Niektóre wieki po cichu przechodzą do historii, podczas gdy inne kończą się eksplozjami ognia i przemocy, pozostawiając na świecie trwałe blizny. To jest opowieść o dwóch wiekach, jednym z lat dawno zapomnianych, oraz drugim który dopiero ma się zacząć. Jak tak wiele bohaterskich opowieści, ta zaczyna się w obskurnym miejscu, mieście na krańcu świata, gdzie największym zagrożeniem człowieka jest on sam.

Przygoda w Intersferze

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1323 · Rozmiar: 210,38 KB · Autor: Stefan Gagne

Intersfera... autostrada informacji lącząca obywateli Penultimy z ich rodzinami, kochankami, sklepami, czatami i wszystkim, co dusza zapragnie. Czy ktoś moze sie bez niej obejśc?

Chyba jednak nie ma innego wyjścia. Gang d20 zająl sie Intersferą, która juz nigdy nie bedzie taka, jak przedtem. No, chyba ze nasz dzielny bohater uratuje sytuacje. Albo zginie, próbując. Albo i to, i to. Powodzenia!

Przygoda w Podmroku

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1946 · Rozmiar: 438,41 KB · Autor: Tim

W Van Horn lezy wejście do cześci Podmroku. To królestwo pod powierzchnią jest schronieniem dla wielu róznych rodzajów stworzen takich jak: Kua – Toa, Svirfnebli, Trole, Duergardy, Drowy i inne jeszcze gorsze stworzenia.

"Przygoda w Podmroku" to typ świata stalego (ciągle odtwarzanie sie potworów). To jest świat przeznaczony dla postaci na wszystkich poziomach gry umozliwiający ich rozwój przynajmniej do poziomu 15 a nawet wyzej. Przeznaczony dla jednej stalej druzyny, która podrózuje razem. Modul moze sluzyc jako serwer ale tez jako gra dla pojedynczego gracza.

Modul Podmroku zawiera tzw. "Kamienie Odradzania" i "Strazników Śmierci". Duzo nowych stworzen i przedmiotów. Skrzynie napelniają sie na nowo dla nowych postaci a zawartośc jest dostosowywana do ilości graczy. Przygoda umozliwia szybkie przemieszczanie sie aczkolwiek wymaga co najmniej dwadzieścia godzin gry aby ja skonczyc. Porcje zywnościowe są potrzebne, aby mozliwy byl odpoczynek.

Samotny Wilk - Próba Slońca

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1759 · Rozmiar: 1,6 MB · Autor: Altaris

Oto pierwszy epizod Kronik Samotnego Wilka oparty na podrecznikach, napisanych przez Joe Devera. Ten rozdzial opowiada historie przybycia Samotnego Wilka do Klasztoru Kai oraz Próby, jaką musi podjąc, by wstąpic w szeregi Zakonu.

Modul jest przeznaczony tylko dla postaci pierwszego poziomu!

Gracza muszą wybrac jedną z postaci Samotnego Wilka. W innym wypadku nie bedą mogli grac. To modul dla pojedynczego gracza i nie umozliwia odradzania sie po śmierci.

Seks i samotna wędrowniczka

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 4174 · Rozmiar: 796,53 KB · Autor: Lisa

Niniejszy modul przeznaczony jest dla osób pelnoletnich, którym nie przeszkadza nieco wyrafinowanego i "kreskówkowego" seksu. Jezeli jesteś choc troche pruderyjny/a, daruj sobie.

Tyle tytulem wstepu. Przygoda przeznaczona zostala tylko i wylącznie dla postaci kobiecych na wysokim poziomie doświadczenia. W archiwum znajdziecie przykladową bohaterke.

Shadohaunt

Dodano: 4 kwietnia 2005 · Pobrań: 2135 · Rozmiar: 744,08 KB · Autor: Xxtayce

Laureat konkursu na NwNVault. Stworzony, by wypełnić lukę między SoU a HotU.
------------------------------------
Po zwycięstwie nad Heurodis w Wieży Wiatrów, wkraczasz w Portal Cieni i odchodzisz jako legenda... czy aby na pewno? Budzisz się w Sferze Cienia. Nie możesz się stąd wydostać, a wokół czają się skrytobójcy i ich sprzymierzeńcy. Nie wiesz, komu możesz ufać... i czemu. Zdajesz sobie jednak sprawę, że musisz uciec, gdyż czujesz, iż im dłużej pozostajesz w tej cienistej krainie, tym bardziej słabniesz. Jakby tego było mało, kolejny przeciwnik rzuca ci wyzwanie. Młoda kapłanka Shadovar zrobi wszystko, co w jej mocy, by cię zatrzymać... albo zniszczyć. Ilość graczy: 1 (tylko i wyłącznie) Poziom postaci: 12-15 (zaprojektowane dla postaci, które ukończyły SoU) Czas gry: około 4 godzin Uwagi tłumaczy ==================== Edytor Aurora sam w sobie nie sprzyja tłumaczom, także jeżeli natkniecie się na jakiś przedmiot "still in English", albo na jakiś napis w obcym języku bądźcie wyrozumiali ;-) P.S. Oczywiście gdyby udało Wam się znaleźć jakąś niedoróbkę, dajcie nam znać.

Tam i z powrotem

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 2429 · Rozmiar: 10,83 MB · Autor: Mormegil

Zyjesz sobie nieświadom niczego na zupelnym odludziu, na Uroczysku... Nigdy nie pytaleś ojca dlaczego opuścil rodzinną wieś i osiadl w tym zakątku Krain. Nie interesowaleś sie takze tym, dlaczego tak bardzo unika miasta, oraz okolicznych wąwozów. Wszystko to bylo pewną normalnością, z którą sie zzyleś. Az do tej nocy... Zdarzenia dzisiejszej nocy sprawią, ze nic juz nie bedzie takie jak dotąd. Trzeba bedzie porzucic domowe pielesze i ruszyc w podróz...

ThunderClap - Prelude

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1482 · Rozmiar: 6,01 MB · Autor: Brintinacx

Niniejszy mod przeznaczony jest dla jednego gracza prowadzącego postac od 9-10 poziomu w góre. Mozna go rozegrac w trybie wieloosobowym (dla 3-4 PG na 7-8 poziomie). Milej zabawy!

Twierdza Strażnika

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 2420 · Rozmiar: 19,5 MB · Autor: Zaknafein DoUrden

Do uszu poszukiwaczy przygód, przemierzających Wybrzeze Mieczy czesto docierają plotki o pradawnych ruinach i niezwyklych skarbach, ale zadna z nich nie jest tak wspaniala, jak opowieśc o Twierdzy Straznika. Powiadają, ze jej ruiny ciągle stoją, a zakon Rycerzy Czuwania rozeslal wici do wszystkich herosów, z prośbą o pomoc w niebezpiecznym przedsiewzieciu. Choc opowieśc ta nie zawierala zadnych szczególów, ciekawośc szybko prowadzi cie do samej Twierdzy, opuszczonego miejsca, w którym tylko wiatr szepcze o pradawnych niegodziwościach...

W spokojnym niegdyś lesie

Dodano: 4 kwietnia 2005 · Pobrań: 1408 · Rozmiar: 758,29 KB · Autor: BioHazard

"Jeśli ukończysz BG2 nie musisz kończyć przygody. Możesz przenieść swoją postać do Neverwinter Nights". Pamiętacie ten tekst? Bo ja aż za bardzo. Moduł "W Spokojnym Niegdyś Lesie" nie jest próbą kontynuacji owej wspaniałej gry a raczej z nią pożegnaniem. Grając nie znajdziecie tu wyrafinowanych zagadek czy skomplikowanej fabuły. Znajdziecie za to trudy ciężkiej walki jak również coś, co ją wynagrodzi. Moduł przeznaczony jest dla pojedynczej postaci na 15-20 poziomie i aby go uruchomić wymagane jest rozszerzenie Shadows of Undrentide.

Wioska żywych trupów

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1537 · Rozmiar: 132,83 KB · Autor: Dominik Wit

Lawina niszczy górską droge. Ledwo uchodzisz z zyciem. Wkrótce trafiasz do wioski nekanej atakami nieumarlych...

Zagadka Ramsfelda

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1259 · Rozmiar: 105 KB · Autor: Virgo Erns

Mój przyjaciel, Ramsfeld, mial przybyc rankiem do Gospody Na Rozstaju Dróg, jednakze tego nie zrobil. Rozmawialem z kelnerem, który zasugerowal, by iśc go poszukac. No cóz, nie pozostaje mi nic innego. Obawiam sie jednak, ze jest to coś wiecej, niz niewinne spóLnienie. Ramsfeld – potezny czarownik – ma swoje sposoby, by byc zawsze na czas. Tym bardziej, ze powiedzial mi, ze informacja, którą chce mi przekazac jest naprawde wazna...

Żmij

Dodano: 19 października 2005 · Pobrań: 1690 · Rozmiar: 142,53 KB · Autor: Dominik Wit

Budzisz sie w pewnej wiosce i tylko mapa, którą masz przy sobie, moze ci wyjaśnic, gdzie podązasz... i skąd przybywasz

* 1 misja glówna
* 4 wątki poboczne
* generator losowych zlecen

Wczytywanie...