Neverwinter Nights » Download » Moduły Polskie

Sortuj wg:
Wybrane:

Adept z Castello

Dodano: 25 kwietnia 2005     |     Pobrań: 9862     |     Rozmiar: 28,17 MB     |     Autor: Mormegil

Opactwo i klasztor Castello... To tutaj trafiłeś jako młody adept, nowicjusz... Twoja edukacja w tym pełnym godności i starożytnej wiedzy miejscu, ulegnie zwieńczeniu. Tak niezwykłą cezurą jest Wielka Próba, której poddawany jest każdy kończący nowicjat i jeśli pomyślnie ją przejdzie, zostaje włączony w szacowne grono starszych braci. Oto właśnie nadchodzi, nadspodziewanie wcześnie godzina Twojej Próby. Czas będzie wytężyć umysł i muskuły, by dowieść swej godności. Możesz rzucić się od razu w nurt wydarzeń by wypełnić Próbę, możesz tez zbadać tajemnice jakie z całą pewnością tak stare opactwo w sobie kryje...
Moduł spakowany RARem razem z wymaganym HAKpakiem. Wymaga wersji gry 1.64.
Dla jednego gracza, na 3 lvl.
4-8 godzin grania.

Czarny Triumwirat

Dodano: 20 listopada 2012     |     Pobrań: 1794     |     Rozmiar: 35,3 MB

Nieoficjalna dodatkowa kampania „Czarny Triumwirat” pierwotnie powstawała z myślą o graczach którzy zakończyli oficjalne kampanie dysponując postaciami, które nie osiągnęły jeszcze 40 poziomu doświadczenia; ostatecznie, ze względu na możliwości importowania zbyt zaawansowanych i zbyt dobrze wyposażonych bohaterów, jak również z powodu zbyt dużej ilości potencjalnych punktów do zdobycia, niniejszy dodatek redukuje (lub podwyższa) doświadczenie naszej postaci na każdym etapie do ustalonego z góry pułapu: w rozdziale I jest to 150000PD (17 poz.), w rozdziale II 250000PD (22poz.), w rozdziale III 350000PD (26poz.) i w rozdziale IV 350000PD (30poz.). W celu zrównoważenia początkowych pojedynków, bohaterom importowanym w rozdziale I odebrany zostaje również cały ekwipunek (w kolejnych rozdziałach zachowujemy oczywiście wszystkie dotychczasowe zdobycze, tracimy jedynie punkty doświadczenia).

Kampania „Czarny Triumwirat” przeznaczona jest dla pojedynczych ciężkozbrojnych postaci (paladyn, wojownik, łowca, barbarzyoca itp; próba gry łotrzykiem lub magiem może zakończyć się bardzo szybko), i prezentuje bardzo wysoki poziom trudności; gracze którzy preferują bezstresowe parcie do celu niczym walec, nie powinni uruchamiać tego dodatku. Parametry fizyczne przeciwników oraz właściwości ich oręża (jak również ceny w sklepach) zostały znacznie podniesione w stosunku do oficjalnych kampanii NWN; rozgrywka w tych warunkach może okazać się problematyczna, o ile nie będziemy korzystać z licznych ułatwień - zwłaszcza specjalnego wyposażenia które można znaleźć podczas przygód.

Demony

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 3489     |     Rozmiar: 119,65 KB     |     Autor: Tim

Zostałeś wezwany do legendarnego Strażnika Bramy - strzegącego portalu do sfer piekielnych. Potrzebuje twego wsparcia gdyż brama jest atakowana. Portal został otwarty, a mieszkańcy Gehenny, Yugolothy, przeprowadzają zmasowany atak. Czy masz dość mocy by odeprzeć zagrożenie Demonów? To jest moduł dla wysokopoziomowych postaci i ma mieć arcade'ową atmosferę. Działa dla pojedynczego i dla wielu graczy. Postacie o poziomie niższym niż dwudziesty będą miały poważne trudności i powinny zagrać wcześniej w inny moduł. Moduł NWN HOTU dla poziomu 25+

Dezynsekcja

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1733     |     Rozmiar: 77,41 KB

Glod Gloddson to dobrze zapowiadający się krasnoludzki górnik. Jego nowoczesne techniki wydobycia stoją na najwyższym poziomie. Jego rodzinne pasmo górskie bogate jest w klejnoty. Jest gotów do wkroczenia do historii z kilofem, piórem i pingwinem. Niestety plemię goblinów także zdecydowało się wkroczyć. Dezynsekcja to siekanina wypełniona lekkim humorem, odpowiednia dla początkujących lub dla tych którzy uwielbiają chmary denerwujących stworzonek. Moduł 1 z 5 w kampanii Penultima.

Diabeł w Kamieniu

Dodano: 19 października 2005     |     Pobrań: 4386     |     Rozmiar: 26,99 MB     |     Autor: Sarmatia

Diabel w kamieniu to dodatek do gry Neverwinter Nights, którego akcja rozgrywa sie w mrocznej Europie pod koniec Średniowiecza, a nie w świecie z serii Dungeons & Dragons. Spotkamy sie z czarną magią, polowaniem na czarownice, herezjami i diablami, wiec modul jest przeznaczony tylko dla doroslych graczy.

W związku z tym, iz dodatek prezentuje Średniowieczną Europe, jest przeznaczony tylko do gry jednoosobowej, jedną z trzech gotowych postaci. Do wyboru mamy: polskiego rycerza Piotra Jaxe, niemieckiego trubadura Konrada Korffa lub czeskiego zaka Kacpra Hlave.

W czasie awansowania na kolejne poziomy doświadczenia prosimy rozwijac sie tylko w profesjach barbarzyncy, wojownika lub lotrzyka.

Diabel w kamieniu zawiera bardzo silne wątki RPG i duzy nacisk kladzie na odgrywanie postaci i rozmowy z Bohaterami Niezaleznymi. W tej grze naprawde mozna zginąc. Czesto bledna decyzja, lub niewlaściwie poprowadzona rozmowa konczy sie śmiercią bohatera.

Finneas

Dodano: 19 października 2005     |     Pobrań: 2262     |     Rozmiar: 4,92 MB     |     Autor: Mormegil

Rzecz dzieje się w miejscu zupełnie nieistotnym. Wioska tak mała, że nazwana Półwsią została kolejny raz zaatakowana przez nieznane siły pochodzący z starożytnych ruin, które het, gdzieś za mrocznym lasem stoją od niepamiętnych czasów... Ponieważ napady te stawały się coraz bardziej uciążliwe, z braku odważniejszych mężów, twój ojciec wysłał do ruin Finneasa, twojego brata, aby rozpoznał zagrożenie. Zebrawszy się w sobie Finneas wyrusza na północ, przemierza mroczny las i... przepada bez słuchu. Mijają dni. Dzisiejszego ranka do wsi ponownie wkraczają tajemniczy najeźdźcy z ruin. Tym razem plądrują i palą doszczętnie całą wieś. Stawiających opór wyrzynają resztę biorąc w niewole. Tego jest już za dużo, teraz musisz zacząć działać Ty! Odszukaj brata!. Pokonaj zło siedzące w tych ruinach! A przy okazji... dobierz się do legendarnych skarbów! Moduł o charakterze raczej hack&slashowym.

Grand Theft Otto

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1878     |     Rozmiar: 393,01 KB

W towarzystwie złodziei Część pierwsza: Grand Theft Otto Port Maddog, otoczone mgłą, portowe miasto bezprawia, złodziei, przestępców i drani... i nieskończonych możliwości. Przybyłeś do niego, by przyłączyć się do Mieszkańców Cienia, gildii łotrów i najemników znanych z umiejętności, honoru i specyficznego poczucia sprawiedliwości. Lecz dla gildii nastały mroczne czasy. Jeden z jej członków, wysoko ceniony "człowiek z marginesu" znany jako Otto "Grand Theft" Utnisakwa, został złapany na gorącym uczynku. Gildia musi znaleźć sposób na wydostanie go z pałacowego lochu i to szybko. Jutro w południe Otto zostanie publicznie stracony na skwerze. Moduł jest przeznaczony dla Łotrzyków na poziomie od 3 do 8.

Gród w Splątanej Kniei

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1800     |     Rozmiar: 115,22 KB

Gród w Splątanej Kniei, wersja 1.03 Wykonał Phillip Tinetti Adaptacja oryginalnej, papierowej przygody zamieszczonej w DL15 - Mist of Krynn. Jest to przygoda przeznaczona dla nisko - poziomowych postaci, która zabierze je z zapomnianych krain do świata Krynn, świata kampanii Dragonlance. PS. Nie pytajcie mnie, czemu ten moduł nazywa się Gród w Splątanej Kniei, skoro nawet sam gród nie leży w Splątanej Kniei. Poziomy: 1-3 Gracze: 1-4

Hale zaawansowanego treningu

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 3027     |     Rozmiar: 113,68 KB

Moduł ten służy zaawansowanej generacji, ekwipowaniu i testowaniu postaci. Uwaga: Kiedy prowadzisz grę z użyciem tego modułu, musisz włączyć opcję Gracz na Gracza. Sklepy i obszary treningowe automatycznie wyłączają GnaG, więc nie można tam walczyć.

Iglice Raveloftu

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1724     |     Rozmiar: 315,38 KB

Ravenloft autorstwa Tracy i Laury Hickman, przekonwertowany dla Neverwinter Nights przez Raven Buildera. Pojedynczemu graczowi najbardziej pasują postacie poziomów 8 do 12. W grach wieloosobowych, drużyny mogą składać się z 4 do 8 graczy o poziomach 3 do 9 zależnie od kombinacji członków drużyny. Kapłan byłby użyteczny, ale nie jest niezbędny. Ten moduł korzysta także ze standardowych zasad śmierci i umierania 3-ciej Edycji, ale nie zawiera punktów odrodzeń. Proszę wysyłać raporty o błędach na Reven_Builder@yahoo.com "The Spires of Ravenloft", tłumaczenie: Maciej "Rokasto" Gryżewski rokasto@cdproject.com

Kołyska Zimna

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1682     |     Rozmiar: 205,3 KB     |     Autor: Sethai

Neverwinter snowflakes to małe, osobne moduły dla pojedynczego gracza Neverwinter Nights. Są osadzone w świecie Zapomnianych Krain. Kołyska Zimna - Pojedynczy gracz, poziomy 14+ Kołyska Lany, małe miasto żyjące z wyrębu drzew i portektorat Zhentarimów w Górach Smoczego Grzbietu, jest atakowane przez klan Lodowych Olbrzymów. Zhentowie nie będą marnować żołnierzy na obronę miasta a czarodziej Revileth, nadzorca Kołyski Lany, zamknął się w wieży kiedy giną jego ludzie. Wydaje się kwestią czasu kiedy olbrzymy dokonają ostatecznego ataku. Czy ukaże się bohater by uratować Kołyskę Lany? Czy też ruiny wioski wkrótce znikną pod zimowym śniegiem?

Kryształowa Wieża

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1714     |     Rozmiar: 234,1 KB

Awanturnicy przechodzą przez cichą wioskę Wirktus. Ale rozmawiając z wieśniakami dowiadują się, że nie wszystko jest takie jak się wydaje. Tajemnicza Kryształowa Wieża pojawiła się na wzgórzach otaczających wioskę, a żołnierze z Wieży zeszli do wioski i ukradli z niej cenny Artefakt. Czy awanturnicy wnikną do Wieży i pomogą bezsilnym wieśniakom odzyskać ich skarb? Kto tam mieszka i skąd ona się wzięła? Dowiedz się, jeśli ośmielisz się wejść do Kryształowej Wieży. "The Crystal Tower", tłumaczenie: Maciej "Rokasto" Gryżewski rokasto@cdproject.com

Lake Linaria

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1355     |     Rozmiar: 147,91 KB     |     Autor: Myscha

Moduł przeznaczony dla wielosobowych drużyn i doświadczonych postaci. Jego głównym celem jest jak najwięcej rozrywki przy jak najmniejszym wysiłku umysłowym. Czysty Hack 'n Slash w wydaniu multiplayer. Ilość graczy: znaczna Poziom postaci: 10-20 Czas gry: dowolny

Łowcy nieumarłych

Dodano: 19 października 2005     |     Pobrań: 1672     |     Rozmiar: 1,14 MB     |     Autor: Maciek

Miejscowośc Ranson poszukuje najemników, którzy w zamian za pokaLną nagrode mogą zaoferowac swoje uslugi. Gdy przybywasz na miejsce okazuje sie, ze w okolicach pojawili sie nieumarli, którzy atakują tutejszą ludnośc. Z kazdym dniem zombie przybywa coraz wiecej i niedlugo nie pomoze nawet cala armia lowców nieumarlych. Trzeba odnaleLc Lródlo i przyczyny powstawania nieumarlych, to jedyny sposób na uratowanie tej okolicy i zyjących tu ludzi. Zaczyna sie trudna walka i mozolne poszukiwania, a gdy dochodzisz do ich konca okazuje sie, ze to dopiero początek twojej przygody. Zle sily, które zostaly tu obudzone mogą zniszczyc nie tylko Ranson, ale i cale krainy. Oczywiście zadanie ratowania setek ludzkich istnien spada na twoje barki.

Magia i Miecz

Dodano: 19 października 2005     |     Pobrań: 2178     |     Rozmiar: 493,16 KB     |     Autor: Zakar

Akademia zostala zaatakowana przez gobliny. Kaplanka Deila podejrzewa, ze te glupie stworzenia nie mogly sie tak dobrze same zorganizowac. Pewna jest ze za tym wszystkim stoi Mardok mag ze wschodu. Od wielu lat grozil, ze zniszczy Akademie, ale kazdy wiedzial, ze chodzi mu tylko o ksiegi zgromadzone w tutejszej bibliotece. Posiadając tutejszą wiedze stalby sie niepokonany. Dlatego kaplanka Deila zaządala zniszczenie jak najwiekszej liczby ksiąg. Po spotkaniu z Deilą dowiedzialem sie o starozytnej Lasce Valmira. Podjelem sie wykonania misji od której mogą zalezec losy reszty świata.

Mam dostarczyc Laske Valmira arcymagowi o imieniu Aron, przebywającemu w wiosce Rozwel. Pod zadnym pozorem nie moge jej stracic ani komukolwiek o niej mówic. Rozwel polozone jest na pustynnej wyspie daleko na poludniu. Dostane sie tam przez portal znajdujący sie w podziemiach. Wiecej informacji udzieli mi kaplan Daniel...

Miasto Penultima

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1665     |     Rozmiar: 151,58 KB

Miasto Penultima zapewnia serię sklepów i lokali, gdzie można rozładować swoje łupy i zakupić nowe przedmioty. Gildia Średniaków automatycznie uruchamia pozostałe moduły kampanii zależnie od twego wyboru, jeśli tylko posiadasz je na dysku. Możesz je także uruchamiać, jak każdy inny moduł, miasto nie jest wcale wymagane do działania. Możesz stworzyć nową postać awansować ją do 4-go poziomu w domu Payne'a i wyposażyć w miejskich sklepach. Znajdziesz tu także mnóstwo zabawnych konwersacji i historii świata a nawet jeden czy dwa sekrety... Zalecane dla pojedynczych graczy lub towarzyskich grup. Niektóre elementy mogą nie współgrać dobrze z drużynami.

Niespodzianka na przyjęciu

Dodano: 19 października 2005     |     Pobrań: 1919     |     Rozmiar: 6,14 MB     |     Autor: Stefan Gagne

Nadszedl dzien koronacji najbardziej zwyczajnego ze zwyczajnych wladców Penultimy. A ty weLmiesz udzial w tej powaznej uroczystości. Starzy znajomi i nowi przeciwnicy tez dostali zaproszenia (albo i nie, ale niezbyt sie tym przejeli). A wiec czas ruszyc do ściskania rąk, picia trunków i zajadania koreczków serowych.

...daj spokój, przeciez jesteś poszukiwaczem przygód! I to wlaśnie ich szukasz na imprezie u Dawn.

Oblężenie Zamku

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1414     |     Rozmiar: 384,05 KB

Oblężenie Zamku wersja 1.01 PL 10 września, 2002 Jason Attard Oblegaj zamek i zabij króla, lub broń go przed szalejącymi najeźdźcami. Wieloosobowy moduł dla dwóch drużyn graczy.

Oblężenie Zamku - Fort

Dodano: 4 kwietnia 2005     |     Pobrań: 1221     |     Rozmiar: 362,33 KB

Oblężenie Zamku wersja 1.01 PL Alternatywna mapa: Fort 10 września, 2002 Jason Attard Król przeniósł swój dwór z dala od zamku do dużego drewnianego fortu na wzgórzu. Oblegaj zamek i zabij króla, lub broń go przed szalejącymi najeźdźcami. Wieloosobowy moduł dla dwóch drużyn graczy.

Opowieść

Dodano: 19 października 2005     |     Pobrań: 1822     |     Rozmiar: 10,1 MB     |     Autor: Nightchill

Trójka przyjaciól, trójka znajomych, trójka podrózników. Prawde mówiąc sami nie pamietacie kiedy zaczela sie wasza wspólna podróz. Ot po prostu wasze losy zlączyly sie pewnego dnia i jak na razie tak zostalo. Jesteście podczas kolejnej podrózy w nieznane, bez konkretnego celu. Idąc z poludnia zapuściliście sie w pólnocne rubieze nie zaznaczone nawet na mapach. Wszystko wygląda normalnie, las taki jak wszedzie, odglosy tez niczego sobie. ZnaleLliście przytulne miejsce na obóz, w cieniu wielkiego drzewa i w poblizu strumyka z klarowną wodą. Jest piąty dzien podrózy w kierunku pólnocnym. Dawno zostawiliście za sobą ostatnią wioske, moze dzieki temu wasze sakiewki mają jeszcze zloto. Rozbiliście obóz, a noc spedziliście na pogadankach. Wkrótce zmorzyl was sen, a noc przebiegla spokojnie.
O świcie zbudzil was stukot, jednostajne pukanie rozchodzące sie echem wśród drzew. O świcie zbudzil was....dzieciol...

Czas rozpocząc nowy dzien...

Przygoda przeznaczona jest do rozgrywki z udzialem Mistrza Gry. Jest on niezbedny gdyz wszelkie dialogi, a takze niektóre akcje muszą byc wykonane wlaśnie przez niego. Sama fabula jest elastyczna, co umozliwia rózne sposoby przebiegu jak i zakonczenia przygody.
Calośc przeznaczona jest dla trzech graczy plus 1-2 MG.

Wczytywanie...