Paladyn

Piotr "Nazin" Niziniecki niedziela, 20 marca 2005

Poziom 1

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicBłogosławieństwo

Sojusznicy na obszarze działania zyskują premię +1 do rzutów ataku i obrażeń, a także +1 do Siły Woli w testach na odparcie strachu.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicLeczenie Lekkich Ran

Czar ten leczy wybranej istocie 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicOchrona przed Określonym Charakterem

Podczas rzucania tego czaru, rzucający określa przed jakim charakterem chce być chroniony, złym czy dobrym. Uzyskuje premię ochronną +2 do KP, +2 do rzutów obronnych i odporność na wszelkie czary i moce mentalne istot o wybranym charakterze.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicOdporność

Daje chronionej osobie +1 do wszystkich rzutów obronnych.

pusta przestrzeń
nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicCnota

Dotknięta istota zyskuje 1 tymczasowy Punkt Wytrzymałości.

Poziom 2

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicPomoc

Osoba chroniona tym zaklęciem uzyskuje premię +1 do rzutów ataku i obrażeń, +1 do rzutów obronnych na strach, a także dodatkowe 1k8 Punktów Wytrzymałości.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicSiła Byka

Siła osoby pod wpływem tego zaklęcia wzrasta o 1k4+1.

pusta przestrzeń
nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicMajestat Orła

Charyzma osoby, na którą rzucono ten czar rośnie o 1k4+1.

pusta przestrzeń
nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicZdjęcie Paraliżu

Sojusznicy na obszarze działania zostają uwolnieni z objęć paraliżu i zaklęć unieruchamiających.

pusta przestrzeń
nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicOdporność na Żywioły

Osoba chroniona tym czarem zyskuje odporność 20/- na obrażenia od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 30 punktów obrażeń z jednego żywiołu.

Poziom 3

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicLeczenie Średnich Ran

Czar ten leczy wybranej istocie 2k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicRozproszenie Magii

Ten czar pozwala pozbawić magii jeden cel. Można go także rzucić na grupę istot, aby spróbować usunąć najpotężniejszy czar z każdej istoty. Aby rozproszenie magii powiodło się, rzucający ten czar wykonuje test rozproszenia, 1k20 + 1 na poziom (maksymalnie +10) przeciwko Stopniowi Trudności 11 + poziom czarodzieja który rzucił rozpraszany czar.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicWytrzymałość na Żywioły

Istota chroniona tym czarem zyskuje odporność na obrażenia 10/- przeciw wszelkim rodzajom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać, jeśli pochłonie 20 punktów obrażeń z jednego żywiołu.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicMagiczny Krąg Ochrony przed Charakterem

W chwili rzucenia tego czaru rzucający wybiera, czy chce być chroniony przed złem, czy dobrem. Rzucający czar i wszyscy jego sojusznicy w promieniu 3 metrów otrzymują premię ochronną +2 do KP, +2 do wszystkich rzutów obronnych oraz odporność na wszystkie czary i moce mentalne używane przez istoty o wybranym charakterze.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicModlitwa

Wszyscy sojusznicy na obszarze działania zyskują +1 do ataku i obrażeń, testów umiejętności i rzutów obronnych. Wrogowie otrzymują modyfikator -1 do tych samych parametrów.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicZdjęcie Ślepoty/Głuchoty

Wszyscy sojusznicy na obszarze działania odzyskują wzrok i słuch.

Poziom 4

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicLeczenie Poważnych Ran

Czar ten leczy wybranej istocie 3k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicOsłona przed Śmiercią

Osoba, na którą rzucono ten czar, staje się całkowicie odporna na wszystkie czary śmierci, a także na wszelkie pokrewne im zdolności specjalne i efekty.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicSwoboda Ruchu

Istota poddana działaniu tego zaklęcia staje się odporna na paraliż, spowolnienie i oplątanie.

pusta przestrzeń
nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magicNeutralizacja Trucizny

Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...