Poziom 1
Leczenie Lekkich Ran
Czar ten leczy wybranej istocie 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.
Oplątanie
Gąszcz błyskawicznie rosnącej roślinności oplata wszystkie istoty na obszarze działania. Ofiary, którym nie uda się odparcie czaru, nie mogą się przemieszczać, chociaż nadal mogą walczyć i rzucać czary. Ci, którym uda się wykonać rzut na Refleks, mają ruch zmniejszony o połowę.
Śliskość
Warstwa śliskiego oleju i tłuszczu pokrywa obszar działania czaru. Każda istota na tym obszarze może się przewrócić lub zmniejszeniu ulegnie jej prędkość ruchu.
Odporność na Żywioły
Osoba chroniona tym czarem zyskuje odporność 20/- na obrażenia od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 30 punktów obrażeń z jednego żywiołu.
Przywołanie Istoty I
Rzucający czar przywołuje strasznego borsuka, który staje się jego wiernym sługą.
Ultrawizja
Istota obdarzona Ultrawizją może widzieć w całkowitych ciemnościach, lepiej niż za pomocą Widzenia w Ciemnościach. Za pomocą Ultrawizji można przejrzeć na wskroś nawet obszary objęte magiczną ciemnością.
Poziom 2
Kocia Zwinność
Zręczność istoty pod wpływem tego czaru rośnie o 1k4+1.
Unieruchomienie Zwierzęcia
Wybrane zwierzę zostaje unieruchomione na czas działania tego czaru.
Ochrona przed Żywiołami
Wybrana osoba uzyskuje odporność na obrażenia 30/- przeciw wszystkim formom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 40 punktów obrażeń od jednego żywiołu.
Uśpienie
Usypia istoty o łącznej ilości Kostek 4 + 1k4. W pierwszej kolejności działa na istoty o najmniejszej ilości kostek. Istoty o 5 lub więcej Kostkach są odporne na ten czar.
Przywołanie Istoty II
Rzucający czar przywołuje strasznego dzika, który staje się jego wiernym sługą.
Poziom 3
Pomoc
Osoba chroniona tym zaklęciem uzyskuje premię +1 do rzutów ataku i obrażeń, +1 do rzutów obronnych na strach, a także dodatkowe 1k8 Punktów Wytrzymałości.
Leczenie Średnich Ran
Czar ten leczy wybranej istocie 2k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.
Ujawnienie Niewidzialnych
Ten czar usuwa niewidzialność z wszystkich istot i przedmiotów.
Neutralizacja Trucizny
Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony.
Uleczenie Choroby
Osoba, na którą rzucono ten czar, zostaje uleczona z wszelkich chorób.
Przywołanie Istoty III
Rzucający czar przywołuje strasznego wilka, który staje się jego wiernym sługą.
Poziom 4
Leczenie Poważnych Ran
Czar ten leczy wybranej istocie 3k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.
Swoboda Ruchu
Istota poddana działaniu tego zaklęcia staje się odporna na paraliż, spowolnienie i oplątanie.
Przemiana Siebie
Rzucający czar może zamienić się w jedną z poniższych istot: Olbrzymi pająk, Troll, Umbrowy kolos, Chochlik, Zombie.
Przywołanie Istoty IV
Rzucający czar przywołuje strasznego pająka, który staje się jego wiernym sługą.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz