szczury_wroclawia_szpital

Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza

W rozdziale I w Centrum Miasta znajduje się sklep "Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza", w którym możesz zakupić broń i sprzęt potrzebny do czekających cię przygód. Na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od takiego normalnego kontuaru. Półork Durga sprzeda ci całkiem dobre uzbrojenie i wszelkie różności. Najlepsze jest jednak ukryte przed oczami szaraków. Jeśli umiejętnie pogadasz z Durgą, pozwoli ci on pójść na zaplecze, a stamtąd schodami w dół do Marroka. Ten opryskliwy kowal jest w stanie zrobić dla ciebie bardzo potężne przedmioty. Musisz tylko dostarczyć mu potrzebnych do tego składników. Nie martw się zbytnio tym, że nie masz ich teraz, gdyż kilka godzin gry dostarczy ci potrzebnych minerałów i innych reagentów. Miej na uwadze fakt, że dopiero w rozdziale III będziesz miał okazję na ponowne spotkanie podobnego kowala, więc nie sprzedawaj poszczególnych, rzadkich składników.

Zbroje


Zmiennobarwny Napierśnik

Diament
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Zbroja (KP6)
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia do KP
  • odporność na obrażenia od zimna 10/-
  • odporność na obrażenia od elektryczności 10/-
  • odporność na obrażenia od ognia 10/-

Łuskowa Zbroja Prawdy

Specjalna Woda Święcona
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Zbroja (KP5)
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia do KP
  • możliwość rzucenia czaru Zobaczenie Niewidzialnego (poz. 3) 1/dziennie
  • +1 do rzutów obronnych na Wytrzymałość

Kościana Zbroja

Czaszka Gargulca
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Zbroja (KP3)
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia do KP

Bronie Proste


Buława Rozproszenia

Specjalna Woda Święcona
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Buława
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia za ulepszenie przeciwko nieumarłym +2

Maczuga Gladiatora

Żelazne Drzewo
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Maczuga
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • 75% szans na oszołomienie przy trafieniu

Toporek Lodowego Łupieżcy

Krew Smoka
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Toporek
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od zimna +1
  • odporność na obrażenia od zimna 15/-

Truteń

Pył Faerie
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Morgensztern
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • 50% szans na spowolnienie na 2 rundy przy trafieniu

Włócznia Fey

Pył Faerie
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Włócznia
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • 75% szans na oszołomienie przy trafieniu

Złoty Sierp

Specjalna Woda Święcona
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Sierp
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • dodatkowe miejsce na zaklęcie 0-poziomu dla Druida
  • premia do umiejętności Zrozumienie Zwierząt +2

Bronie Bojowe


Burza

Diament
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Lekki Młot
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od elektryczności +1k4

Dwuręczny Topór Kamiennego Ognia

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Dwuręczny Topór
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od ognia +2

Halabarda Niszczyciela

Krew Smoka
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Halabarda
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od dźwięku +1k6

Łupieżca

Krew Smoka
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Ciężki Korbacz
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od zimna +1k6

Ostrze Astralne

Diament
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Długi Miecz
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od dźwięku +1k4

Podstawa

Żelazne Drzewo
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Lekki Korbacz
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • odrzucenie przy trafieniu

Przyjaciel Pioniera

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Miecz Dwuręczny
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od ognia +2

Rapier Namarry

Krew Smoka
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Rapier
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • 75% szans na oszołomienie przy trafieniu

Runiczny Młot Bojowy

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Młot Bojowy
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • odporność na zaklęcia 10

Wartownik

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Topór Bojowy
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • białe światło 10m
  • premia do umiejętności Nasłuchiwanie +2
  • premia do umiejętności Spostrzegawczość +2

Wiatr Pustyni

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Sejmitar
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń od ognia +1k6

Zamiatacz

Pył Faerie
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Krótki Miecz
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • 75% szans na oszołomienie przy trafieniu

Bronie Egzotyczne


Buława z Drzewa Żelaznego

Żelazne Drzewo
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Wielka Buława
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • zmniejszenie ciężaru 60% wagi

Katana Świętego

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Katana
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru Zły od dźwięku 1k6

Morski Łupieżca

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczna Kosa
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • możliwość rzucenia czaru Odporność na Żywioły (poz. 3) 3/dziennie

Podwójny Topór Wysokiego Ludu

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Podwójny Topór
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • białe światło 10m

Uthgardzki Ceremonialny Podwójny Miecz

Adamant
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza
+ Magiczny Podwójny Miecz
nwn, oręż i zbroje u złotego rycerza

Właściwości:

  • premia za ulepszenie
  • ostrość

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...