W rozdziale I w Centrum Miasta znajduje się sklep "Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza", w którym możesz zakupić broń i sprzęt potrzebny do czekających cię przygód. Na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od takiego normalnego kontuaru. Półork Durga sprzeda ci całkiem dobre uzbrojenie i wszelkie różności. Najlepsze jest jednak ukryte przed oczami szaraków. Jeśli umiejętnie pogadasz z Durgą, pozwoli ci on pójść na zaplecze, a stamtąd schodami w dół do Marroka. Ten opryskliwy kowal jest w stanie zrobić dla ciebie bardzo potężne przedmioty. Musisz tylko dostarczyć mu potrzebnych do tego składników. Nie martw się zbytnio tym, że nie masz ich teraz, gdyż kilka godzin gry dostarczy ci potrzebnych minerałów i innych reagentów. Miej na uwadze fakt, że dopiero w rozdziale III będziesz miał okazję na ponowne spotkanie podobnego kowala, więc nie sprzedawaj poszczególnych, rzadkich składników.
Zbroje
Zmiennobarwny Napierśnik


Właściwości:
- premia do KP
- odporność na obrażenia od zimna 10/-
- odporność na obrażenia od elektryczności 10/-
- odporność na obrażenia od ognia 10/-
Łuskowa Zbroja Prawdy


Właściwości:
- premia do KP
- możliwość rzucenia czaru Zobaczenie Niewidzialnego (poz. 3) 1/dziennie
- +1 do rzutów obronnych na Wytrzymałość
Kościana Zbroja


Właściwości:
- premia do KP
Bronie Proste
Buława Rozproszenia


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia za ulepszenie przeciwko nieumarłym +2
Maczuga Gladiatora


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Toporek Lodowego Łupieżcy


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od zimna +1
- odporność na obrażenia od zimna 15/-
Truteń


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 50% szans na spowolnienie na 2 rundy przy trafieniu
Włócznia Fey


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Złoty Sierp


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- dodatkowe miejsce na zaklęcie 0-poziomu dla Druida
- premia do umiejętności Zrozumienie Zwierząt +2
Bronie Bojowe
Burza


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od elektryczności +1k4
Dwuręczny Topór Kamiennego Ognia


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od ognia +2
Halabarda Niszczyciela


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od dźwięku +1k6
Łupieżca


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od zimna +1k6
Ostrze Astralne


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od dźwięku +1k4
Podstawa


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- odrzucenie przy trafieniu
Przyjaciel Pioniera


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od ognia +2
Rapier Namarry


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Runiczny Młot Bojowy


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- odporność na zaklęcia 10
Wartownik


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- białe światło 10m
- premia do umiejętności Nasłuchiwanie +2
- premia do umiejętności Spostrzegawczość +2
Wiatr Pustyni


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od ognia +1k6
Zamiatacz


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Bronie Egzotyczne
Buława z Drzewa Żelaznego


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- zmniejszenie ciężaru 60% wagi
Katana Świętego


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru Zły od dźwięku 1k6
Morski Łupieżca


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- możliwość rzucenia czaru Odporność na Żywioły (poz. 3) 3/dziennie
Podwójny Topór Wysokiego Ludu


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- białe światło 10m
Uthgardzki Ceremonialny Podwójny Miecz


Właściwości:
- premia za ulepszenie
- ostrość
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz