W rozdziale I w Centrum Miasta znajduje się sklep "Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza", w którym możesz zakupić broń i sprzęt potrzebny do czekających cię przygód. Na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od takiego normalnego kontuaru. Półork Durga sprzeda ci całkiem dobre uzbrojenie i wszelkie różności. Najlepsze jest jednak ukryte przed oczami szaraków. Jeśli umiejętnie pogadasz z Durgą, pozwoli ci on pójść na zaplecze, a stamtąd schodami w dół do Marroka. Ten opryskliwy kowal jest w stanie zrobić dla ciebie bardzo potężne przedmioty. Musisz tylko dostarczyć mu potrzebnych do tego składników. Nie martw się zbytnio tym, że nie masz ich teraz, gdyż kilka godzin gry dostarczy ci potrzebnych minerałów i innych reagentów. Miej na uwadze fakt, że dopiero w rozdziale III będziesz miał okazję na ponowne spotkanie podobnego kowala, więc nie sprzedawaj poszczególnych, rzadkich składników.
Zbroje
Zmiennobarwny Napierśnik
Właściwości:
- premia do KP
- odporność na obrażenia od zimna 10/-
- odporność na obrażenia od elektryczności 10/-
- odporność na obrażenia od ognia 10/-
Łuskowa Zbroja Prawdy
Właściwości:
- premia do KP
- możliwość rzucenia czaru Zobaczenie Niewidzialnego (poz. 3) 1/dziennie
- +1 do rzutów obronnych na Wytrzymałość
Kościana Zbroja
Właściwości:
- premia do KP
Bronie Proste
Buława Rozproszenia
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia za ulepszenie przeciwko nieumarłym +2
Maczuga Gladiatora
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Toporek Lodowego Łupieżcy
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od zimna +1
- odporność na obrażenia od zimna 15/-
Truteń
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 50% szans na spowolnienie na 2 rundy przy trafieniu
Włócznia Fey
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Złoty Sierp
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- dodatkowe miejsce na zaklęcie 0-poziomu dla Druida
- premia do umiejętności Zrozumienie Zwierząt +2
Bronie Bojowe
Burza
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od elektryczności +1k4
Dwuręczny Topór Kamiennego Ognia
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od ognia +2
Halabarda Niszczyciela
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od dźwięku +1k6
Łupieżca
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od zimna +1k6
Ostrze Astralne
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od dźwięku +1k4
Podstawa
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- odrzucenie przy trafieniu
Przyjaciel Pioniera
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od ognia +2
Rapier Namarry
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Runiczny Młot Bojowy
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- odporność na zaklęcia 10
Wartownik
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- białe światło 10m
- premia do umiejętności Nasłuchiwanie +2
- premia do umiejętności Spostrzegawczość +2
Wiatr Pustyni
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń od ognia +1k6
Zamiatacz
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- 75% szans na oszołomienie przy trafieniu
Bronie Egzotyczne
Buława z Drzewa Żelaznego
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- zmniejszenie ciężaru 60% wagi
Katana Świętego
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru Zły od dźwięku 1k6
Morski Łupieżca
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- możliwość rzucenia czaru Odporność na Żywioły (poz. 3) 3/dziennie
Podwójny Topór Wysokiego Ludu
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- białe światło 10m
Uthgardzki Ceremonialny Podwójny Miecz
Właściwości:
- premia za ulepszenie
- ostrość
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz