Studio Beamdog przeprowadziło livestream, podczas którego zdradzono najbliższe plany twórców odświeżonych gier na silniku Infinity. Poinformowano także o nowych łatkach, jak też zapowiedziano obecność na nadchodzącym streamie w Los Angeles.
Beamdog lubi kontakty z fanami za pomocą streamów, więc nic dziwnego, że kolejny taki materiał trafił do sieci. Trent Oster i Phil Dale przypomnieli nam o niedawnym patchu do "Icewind Dale: EE", jak też przygotowali listę zmian, które znalazły się wśród wyczekiwanych łatek do wciąż jeszcze świeżego "Neverwinter Nights: Enhanced Edition". Na tym jednak najbliższe plany studia wcale się nie kończą.
Listę zmian do przygód w Neverwinter znajdziecie tutaj, jednak Beamdog zapowiedziało, że wprowadzenie ich do gier na popularne platformy jak Steam czy GOG trochę potrwa, stąd pozostaje uzbroić się w cierpliwość. Tę samą radę mam także dla tych, którzy czekają na polskie tłumaczenie do drugiej odsłony "Wrót Baldura" w wersji EE oraz dodatku do "jedynki". Póki co wiemy, że testowany jako beta patch 2.5 przewiduje "nowe tłumaczenia".
Ponadto studio potwierdziło swój udział w streamie za oceanem, czyli tak zwanym Streamie Wielu-Oczu. Impreza ta będzie odbywała się w Los Angeles przez trzy dni, począwszy od 1 czerwca. Nawet jeśli nie przepadacie ze Trentem Osterem i jego studiem, to i tak warto śledzić ten stream, bowiem twórcy D&D mają ogłosić nadchodzącą fabułę swoich produktów oraz eventów.
Komentarze
Że Beamdog dopiero zaczęło pracę nad textur packiem do neverwinter nights EE, gdy wersja EE jest już wydana .................
https://steamcommunity...?id=1332623230
Co do tego Enhanced Edition to jeżeli Beamdog stworzy tego Texura Packa to zajmie im to kilka lat patrząc na ich tempo pracy.
Dodaj komentarz