NwN2: Gniew Zehira

40 minut czytania

Epilogi

Samarach

  • Jeżeli oczyściłeś Kopalnie Selgolu z Ognistych Trytonów i przekazałeś dużą ilość sztabek handlowych Ossiemu: Ukryte Królestwo złagodziło najostrzejsze wymagania wobec przybyszów.
  • W innym wypadku: Samarach nie zmienił się w ogóle, plotki głoszą, że ważniejsze persony królestwa są kontrolowane przez Yuan-ti.

Port Llast

  • Jeżeli zapobiegłeś kolejnym sztormom, płacąc ofiarę na rzecz Umberlee: Po uspokojeniu się burzy port rozrósł się, handlując kością słoniową.
  • Jeżeli zapobiegłeś kolejnym sztormom, zabijając Przeoryszę: Po uspokojeniu się burzy port wrócił do dawnej świetności, lecz śmierć kapłanki Umberlee nie pozostanie bez echa.
  • Jeżeli nie zapobiegłeś kolejnym sztormom: Sztorm jeszcze przez dłuższy czas nękał port, aż do przybycia pirata, który zgładził kapłankę Umberlee. W podzięce otrzymał okręt, który stał się postrachem Morza Mieczy i utrapieniem Nashera.
  • Jeżeli wygnałeś z miasta Luskańczyków dzięki pomocy Armii Nieumarłych: Mieszkańcy miasta jeszcze przez długi czas wspominali armię zmarłych, która przyszła z odsieczą.
  • Jeżeli wygnałeś z miasta Luskańczyków sam: Po wygnaniu Luskańczyków port ponownie znalazł się pod pieczą Lorda Nashera.
  • Jeżeli nie wygnałeś z miasta Luskańczyków: Luskańczycy umocnili swoją pozycję w mieście, wybudowali garnizony i szykują się do ataku na Neverwinter.
  • Jeżeli Nya pozostała nekromantką: Nya popadła w obłęd, lecz wciąż jej dokonania pamiętane są w mieście.
  • Jeżeli Nya nie pozostała nekromantką: Po porzuceniu sztuki nekromancji, Nya powróciła do miasta i ponownie otworzyła swój sklepik magiczny. Z czasem okrzyknięta została najlepszym dostawcą magicznych surowców na Wybrzeżu Mieczy.

Zachodni Port

  • Jeżeli sprzymierzyłeś się ze smokami: Zachodni Port pozostał pod władzą smoków, aż do czasu buntu, podczas którego Portowcy uciekli, a osadę wchłonęły bagna.
  • Jeżeli zdradziłeś smoki: Pomimo pokonania smoków osada nie podniosła się po stracie głównych zarządców i trafiła pod panowanie kultu, który definitywnie został zniszczony kosztem żyć wszystkich mieszkańców. Ostatecznie Zachodni Port został pochłonięty przez Bajoro Umarłych.
  • Jeżeli zabiłeś smoki: Pomimo pokonania smoków i wyprawy karnej wyznawców Chauntei osada dostała się pod panowanie mrocznego kultu, który wymordował mieszkańców. Ostatecznie Zachodni Port został pochłonięty przez Bajoro Umarłych.
  • Jeżeli zabiłeś smoki, zgładziłeś kult i Jan żyje: Bezpieczna osada wreszcie zaczęła się rozwijać pod przywództwem Laszlo Buckmana oraz Cnej Aruny. Obecnie Zachodni Port nazywany jest Ukrytym Klejnotem w Bajorze Umarłych.
  • Jeżeli zdradziłeś smoki, zgładziłeś kult, a Cna Aruna nie uciekła: Po przywództwem Cnej Aruny Zachodni Port stał się ważnym ośrodkiem handlu, głównie za sprawą miodu dożynkowego.
  • Jeżeli zabiłeś smoki i sprzymierzyłeś z kultem: Zachodni Port dostał się pod panowanie mrocznego kultu. Wkrótce cała wioska została zniszczona przez kapłanów Chauntei. Ostatecznie Zachodni Port został pochłonięty przez Bajoro Umarłych.

Belueth Spokojna

  • Jeżeli przynależysz do Skazańczych Wiatrów: Belueth powróciła do Neverwinter i stała się członkiem Skazańczych Wiatrów, gdzie szybko pięła się po szczeblach kariery.
  • W innym wypadku: Nienawiść Aasimara do kultu Zehira jeszcze bardziej wzrosła po wydarzeniach w świątyni. Ostatnimi czasy mówi się o jasnowłosej kobiecie, która wyłania się z cienia i atakuje kultystów.

Quarrel

  • Półdrow pozostał przez pewien okres w Warowni na Rozstajach, ucząc się cierpliwości i rosnąc w siłę. W końcu udał się do Thay, gdzie podobno aktualnie przebywa Ammon Jerro.

Chir Mroczny Płomień

  • Gnomka nie wróciła do Podmorku, poszukując tajemnej wiedzy. Przebywała przez jakiś czas w Enklawie Thayan w Neverwinter, lecz w krótkim czasie została z niej wyrzucona. Prawdopodobnie został nauczycielką w Głównej Wieży w Luskanie.

Finch

  • Półelf zyskał fortunę na przygotowywaniu piosenek promujących Kaplicę Waukeen. Wydał ją na kolejne podróże po Faerunie, zaczynając od Calimshanu.

Grykk od Sztandaru

  • Półork został mianowany Boskim Czempionem, lecz odrzucił propozycję dowództwa nad oddziałami, by całkowicie poświęcić się tropieniu i zwalczaniu wyznawców Zehira.

Inshula sar Mashewe

  • Łowczyni powróciła wraz z siostrą do Tashalaru, gdzie ochrania lokalną ludność przed niebezpieczeństwami dziczy.

Lastri Kassireh

  • Jeżeli zapobiegłeś kolejnym sztormom, zabijając Przeoryszę: Bojąc się gniewu Umberlee za zabicie jej kapłanki, pani kapitan postanowiła zostać najemnikiem. Podczas swojej tułaczki napotkała inną kobietę oddaną mieczowi, która przekonała ją do służby dla Neverwinter, gdzie z czasem stała się kapitanem straży miejskiej.
  • W innym wypadku: Powróciła na morze na pokładzie 'Wężowej Zguby'.

Łamacz Żeber

  • Mnich opuściła Warownię na Rozstajach, udając się w nieznanym kierunku.

Septimund

  • Jeżeli zabiłeś Nyę: Kapłan nie potrafił pogodzić się ze śmiercią Nyi, co odbiło się na jego psychice i wyglądzie. Zmizerowany zapracował jednak na reputację najbardziej oddanego przewodnika Zagłady Kelemvora, likwidując wszelkich nieumarłych na swej drodze.
  • Jeżeli nie zabiłeś Nyi: W trakcie powrotu do świątyni Kelemvora, wstąpił do Portu Llast i odwiedził Nyę. Po dziś dzień utrzymują ze sobą kontakt, a ich przyjaźń na nowo rozkwita.

Soraevora Aeravand

  • Elfka ukończywszy swoją misję, udała się w długą podróż do domu – Evermeet.

Umoja

  • Druid powrócił do dżungli Chult, by bronić swój lud przed subtelnym złem Yuan-ti.

Sa'Sani

  • Jeżeli zabiłeś Sa'Sani: Po upadku rodu Se'Sehen oraz Sauringar Yuan-ti w całym Faerunie popadli w chaos. Wykryto masę wężowych spisków. Kompania handlowa z Warowni na Rozstajach przypadła w udziale poszukiwaczom przygód, którzy zwalczyli Herolda Zehira.

Wybrzeże Mieczy

  • Jeżeli zabiłeś Sa'Sani i założyłeś więcej niż 6 faktorii handlowych: Bez zmysłu handlowego Sa'Sani kompania handlowa i tak odniosła sukces, odbudowując i rozwijając gospodarczo Neverwinter po Wojnie z Królem Cieni. Miasto stało się niezależne na scenie politycznej i zwalczyło ambitną agresję ze strony Luskanu.
  • Jeżeli zabiłeś Sa'Sani i założyłeś więcej niż 3 faktorie handlowe: – Odbudowa Neverwinter zajęła dużo czasu, lecz mimo to wciąż nie odzyskała dawnych wpływów. Miasto wciąż pozostało ważnym ośrodkiem politycznym, lecz część jego władzy zagarnął Luskan oraz Waterdeep.
  • Jeżeli zabiłeś Sa'Sani i nie założyłeś żadnej faktorii handlowej: Po śmierci Sa'Sani kompania szybko upadła, a Neverwinter nie odzyskało swojej potęgi i padło ofiarą Luskanu oraz Waterdeep.
  • Jeżeli Sa'Sani żyje i założyłeś więcej niż 6 faktorii handlowych: Oddanie poszukiwaczy przygód sprawiło, że handlarka awansowała ich na współwłaścicieli kompanii. Razem przysłużyli się do odbudowy gospodarki Neverwinter, z sercem w Warowni na Rozstajach.
  • Jeżeli Sa'Sani żyje i założyłeś więcej niż 3 faktorie handlowe: Pomoc poszukiwaczy przygód została nagrodzona mianowaniem ich przez Sa'Sani swoimi inwestorami. Ich wsparcie przyspieszyło odbudowę Neverwinter.
  • Jeżeli Sa'Sani żyje i nie założyłeś żadnej faktorii handlowej: Sa'Sani zatrudniła grupę poszukiwaczy przygód, wykorzystując ich do ochrony karawan i roli gońca.
  • Jeżeli Sa'Sani żyje i nie zmusiłeś jej do złożenia przysięgi: Sa'Sani zrezygnowała z przywództwa Sauringarom na rzecz przywrócenia Wybrzeżu Mieczy dobrobytu. Osiągnęła pokaźną strefę wpływów na wybrzeżu, chociaż jej przeciwnicy znikali w niewyjaśnionych okolicznościach i nikt nie spodziewał się, że rozwój północy zawdzięcza Yuan-ti.
  • Jeżeli Sa'Sani żyje i zmusiłeś ją do złożenia przysięgi: Sa'Sani zrezygnowała z przywództwa Sauringarom na rzecz przywrócenia Wybrzeżu Mieczy dobrobytu. Dzięki swoim inicjatywom sprawiła, że okolica opływała w bogactwa i nie nastawała na niczyje życie czy mienie. Z czasem obietnica przestała ją nękać i sprawiała przyjemność.

W przypadku przedwczesnego zakończenia wojaży

  • Jeżeli zakończyłeś podróż przed udaniem się na Wybrzeże Mieczy: Poszukiwacze przygód nie osiągnęli zbyt wiele. Nikt nie wie, co się z nimi stało.
  • Jeżeli zakończyłeś podróż przed otrzymaniem zadania od kartelu w Nowym Rozdziale: Poszukiwacze przygód zapewne czuli się szczęśliwi, opuszczając hermetyczny Samarach. Ich losy są spowite tajemnicą. Na szczęście pojawiła się nowa grupa, której losy przeszły wkrótce do legendy.
  • Jeżeli zakończyłeś podróż przed zniknięciem Sa'Sani: Łowcy przygód zniknęli, co wielce nie spodobało się Sa'Sani, która wkrótce wynajęła kolejną grupę zawadiaków. Ponownie trupa Daerreda, Candril, Juen i Maxila poszła w ślady Lorda Kapitana i ruszyła na ratunek Wybrzeżu Mieczy.
  • Jeżeli zakończyłeś podróż po zniknięciu Sa'Sani: Zniknięcie handlarki z Warowni na Rozstajach rzuciło cień trwogi na wybrzeże. Prorocy zapowiadali koniec świata, a trakty handlowe ponownie stały się niebezpieczne. Wtedy też pojawili się Yuan-ti, przejmując władzę nad Wybrzeżem Mieczy w imię Zehira. Volo zostaje złożony w ofierze gadziemu bożkowi.
«
Strona: 1 2 3 4

Komentarze

0
·
po wejściu do jaskini smoków po paru sekundach wyrzuca mnie na mapę główną. o co chodzi?
0
·
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
0
·
Z tymi smokami to nie pamiętam, zbyt dawno grałem.

A co do karawan, to przypominam sobie jakąś napadniętą, która utknęła na szlaku i trzeba ją było ratować. Tylko czy to jest ten przypadek?
0
·
O co chodzi z tym przedwczesnym zakończeniem podróży? Jak to można zrobić?
0
·
@Harris
Przy wejściu do siedziby kupieckiej jest człowiek, u którego tworzysz karawany. U niego też można sprawdzić stan magazynu, jak również złożyć i wyjąć surowce.

@Jezid
Niejedna karawana jest napadana. Dzieje się to chyba wtedy, gdy napadną ją na Twoich oczach, a Ty jej nie uratujesz (walką), ale nie jestem pewien.
0
·
@Kawalorn Ja we wczesnym etapie drugiego aktu weszłam do Port Ilast i kliknęłam w lewym dolnym rogu na to oczko (który jest przy przycisku do odpoczywania i włączania Si postaci) i na końcu listy, która się pojawi jest opcja "zakończenie rozgrywki" i to chyba o to chodzi w przedwczesnym zakończeniu.

Nie wiem czy tylko ja mam takiego buga, ale w Port Ilast nie mogę zapisać rozgrywki (poza szybkim zapisywaniem), w ogóle nie chce mi działać w tym mieście klawisz Esc.
0
·
Fajne są te spotkania na mapie tzn złowrogie istoty co luzem chodzą po mapie w losowych miejscach na mapie

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...