szczury_wroclawia_kraty

Hunter

Ranger czwartek, 15 września 2011

Rola: Atakujący z dystansu DPS

Dostępny dla ras: Krasnolud, Elf, Hobbit, Człowiek

Poziom trudności: Basic (łatwy)

Specjalizacje: Potężne Ataki Dystansowe (Powerful Ranged Attacks), Pułapki (Traps), Szybka Podróż (Speedy Travel)

Hunter to król DPS atakujących z dystansu w "Lord of the Rings Online". W grupie robi mniej więcej to samo, co w grze solo. To klasa dla lubiących szybką grę – szybko biega, szybko zadaje duże obrażenia, szybko zabija przeciwników i ma umiejętność szybkiego przemieszczania całej grupy w dowolne miejsce Śródziemia.

hunter, klasa, łowca, powerful ranged attacks, traps, speedy travel, will, fate, agility, vitality, pvmp, dps, strength stance hunter, klasa, łowca, powerful ranged attacks, traps, speedy travel, will, fate, agility, vitality, pvmp, dps, strength stance

W grze solo jest wszechstronną bestią zdolną zdejmować przeciwników jednego po drugim, równocześnie utrzymując inne zagrożenia z dala za pomocą pułapek i innych sposobów kontroli tłumu. W drużynie stoi w drugiej linii, z której szyje z łuku, osłaniany masą żelaza i ciałami kompanów. W PvMP skradanie się i kontrola tłumu Huntera odgrywają już większą rolę, gdyż dzięki nim utrzymuje przeciwników na dystans i przeszkadza im na rozmaite sposoby.

Klasa Huntera jest dostępna dla każdej rasy. Na niskich poziomach rasa odgrywa znaczącą rolę w ogólnej efektywności klasy. Elf, który otrzymuje dzięki rasowym talentom 2% bonusu do obrażeń zadawanych z łuku i +15 do Zręczności (Agility), jest naturalnym wyborem dla Huntera na niskich poziomach. Oczywiście na wysokich poziomach różnice się wyrównują.

Kluczowe atrybuty

Sprawą, na której powinien skupiać się Hunter, jest zadawanie jak największych obrażeń z dystansu. Jest to jego główne zadanie od początku do końca.

Należy zacząć od dobrego łuku lub kuszy. W budowie postaci olbrzymie znaczenie odgrywają przedmioty, a broń dystansowa to podstawa. Na początku gry bronie otrzymywane za wykonywanie zadań będą wystarczające, ale od poziomu 45. i wyższych Hunter będzie na pewno używał solidnego Legendarnego Przedmiotu.

hunter, klasa, łowca, powerful ranged attacks, traps, speedy travel, will, fate, agility, vitality, pvmp, dps, strength stance hunter, klasa, łowca, powerful ranged attacks, traps, speedy travel, will, fate, agility, vitality, pvmp, dps, strength stance

Kiedy już się uzbroimy, należy możliwie najwyżej podnieść Zręczność, która wpływa na wszystko to, co jest związane z walką na dystans – atak, obronę, krytyczne trafienia. Zbroja, biżuteria i wszystko inne, co podnosi Zręczność, jest pożądane. Trzeba zwrócić też uwagę na przedmioty wpływające na szansę krytycznego trafienia z dystansu i na zadawane z broni dystansowej obrażenia. Są one jakby stworzone specjalnie dla tej klasy.

Kwestie drugorzędne

Hunter zwykle jest dosyć wrażliwy, jeśli chodzi o walkę wręcz, szczególnie kiedy musi stawić czoła wielu przeciwnikom jednocześnie. Może nosić zaledwie średnią zbroję i wiele z jego silnych ataków może zostać przerwanych podczas walki wręcz. Wysoka Zręczność pomaga, ponieważ opierają się na niej uniki. Nie da się jednak uniknąć wszystkiego, dlatego należy zainwestować trochę w podniesienie Żywotności (Vitality), na której oparte jest morale. W ten sposób jesteśmy w stanie przyjąć więcej ciosów.

hunter, klasa, łowca, powerful ranged attacks, traps, speedy travel, will, fate, agility, vitality, pvmp, dps, strength stance

Walka wręcz jest typowo drugorzędną troską Huntera. Choć jest on w stanie nosić dwie bronie jednocześnie, zadawane przez niego obrażenia są niższe niż w przypadku klas stworzonych specjalnie do takiej walki. Przy doborze miecza, Hunter powinien zwrócić więcej uwagi na modyfikatory cech niż na DPS. Oczywiście duże obrażenia nie zaszkodzą, ale nie warto na ich rzecz rezygnować z cennych bonusów do Zręczności i Żywotności.

Zużycie energii to zazwyczaj również problem Hunterów, zwłaszcza jeśli używamy Strength stance. Wielu Hunterów uważa, że podniesienie Woli (Will) i Losu (Fate) może pomóc. Należy jednak podchodzić do tego ostrożnie, gdyż wszystko to odbywa się kosztem potencjalnego zmniejszenia Zręczności i Żywotności.

Podsumowanie

Hunter jest jedną z najpopularniejszych klas w grze i nie bez powodu. Jest bardzo łatwa do prowadzenia, zadaje duże obrażenia od samego początku i nie musi podbiegać do rozsianych po świecie potworów, aby je zabić. Jak już wspomniano wyżej, jest to klasa do szybkiej gry. Na późniejszych etapach, dzięki jego zdolności do szybkiego przemieszczania się i umiejętności pozwalającej na zabijanie potworów pojedynczymi strzałami, zdają się niemalże półbogami. Krótko mówiąc – gra Hunterem to czysta zabawa.

Źródło: tentonhammer.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...