Komiksy

Wydawnictwo Waneko na wrzesień

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jakich mang możemy się spodziewać we wrześniu od wydawnictwa Waneko? Przede wszystkim kolejnego tomu "Magi", który na naszych łamach recenzuje Amaro (i serię poleca!). Z innych premier ciekawie wygląda nowość pt. "Shiki" – to pierwszy tom, więc może on zainteresować czytelników szukających nowych cyklów. Poza tym ukażą się następne odsłony m.in. "Posępnego Mononokeana" oraz "Dimension".

Waneko

Pozostałe tytuł znajdziecie na obrazku w rozwinięciu newsa.

Komiksy

Spider-Man: Władza – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 0
Spider-Man: Władza

Znacie orwellowskiego klasyka pt. "Rok 1984"? Po dziś dzień to bodaj najsłynniejsza antyutopia i niemal zawsze zostaje przywołana, jeśli dyskusja dotyczy ucisku ludu przez rządzących czy bezwolnego społeczeństwa. Z tego też względu recenzja albumu "Spider-Man: Władza" od Muchy Comics nie może obyć się bez wzmianki o wspomnianym arcydziele literatury.

Kaare Andrews postanowił zaprezentować gorzki obraz Manhattanu – ulice kontroluje Władza, herosów już nikt nie widuje, a ich pozbawione masek tożsamości walczą, owszem, ale z trudnościami wynikającymi z posuniętego wieku. Peter Parker nie jest w tej materii wyjątkiem. Obecnie to już staruszek zmęczony życiem, tęskniący za Mary Jane i pozbawiony jakiegokolwiek wsparcia bliskich. Czy będzie jeszcze w stanie podnieść się z kolan?

Choć w komiksach kilkakrotnie mieliśmy okazję zapoznać się z losami superbohaterów mających na karku kilkadziesiąt lat, to jednak wciąż jest to temat pozostawiający spore pole do popisu dla wprawnego scenarzysty. W końcu o "Powrocie Mrocznego Rycerza" autorstwa Franka Millera słyszał niemal każdy fan powieści obrazkowych, nawet jeżeli zwykł omijać historie spod znaku peleryny i maski.

Komiksy

Mucha Comics z premierami na wrzesień

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na wrzesień wydawnictwo Mucha Comics przygotowało pięć nowych komiksów. Ich prapremiera odbędzie się na Łódzkim Festiwalu Komiksów i Gier w Łodzi. Tradycyjnej premiery w sklepach można spodziewać się 20 września.

komiksy,Mucha Comics

Wśród albumów znalazły się pierwsze tomy "The Immortal Iron Fist" i "Uncanny X-Force", siódma odsłona "Chew", "Kingsman: Tajne służby" (na podstawie którego powstał kinowy film) oraz "Miracleman: Złota Era" ze scenariuszem Neila Gaimana. Szczegóły, okładki i przykładowe plansze w rozwinięciu newsa.

Komiksy

Informacja prasowa

We wrześniu br. wydawnictwo Egmont rozpoczyna wydawanie albumów komiksowych z cyklu „DC Odrodzenie” (w oryginale DC Universe Rebirth), w której zaprezentuje najważniejszych i najpopularniejszych superbohaterów. Do końca roku na rynek trafi, aż 16 serii, m.in. Batman, Superman, Wonder Women, Green Arrow, Flash, Suicide Squad.

uniwersum dc odrodzenie

„DC Odrodzenie” to pełna i zsynchronizowana prezentacja najważniejszych serii i postaci DC Comics restartująca całe uniwersum i rozpoczynająca nowe przygody bohaterów. Dla starych fanów to odświeżenie znanych postaci, dla nowych – doskonały moment do rozpoczęcia przygody z komiksowym światem DC.

Prapremiera czterech pierwszych serii „DC Odrodzenie” odbędzie się 15 września 2017 roku podczas Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi. To wydarzenie uświetni wizyta Jima Lee, legendarnego rysownika komiksów z wydawnictwa DC Comics. Do regularnej sprzedaży komiksy trafią 20 września.

SEVEN: The Days Long Gone

Studio Fool's Theory raczej nie zdradza wiele danych na temat swojego pierwszego projektu, ale gdy już zdecyduje się upublicznić jakiś materiał, to z całą pewnością jest on konkretny. I naprawdę robi wrażenie. Może w tym szaleństwie, mgiełce tajemnicy unoszącej się nad grą, jest metoda? Lepsze chyba to niż zalewać nas informacjami do porzygu.

seven: the days long gone

Tak czy owak, twórcy postapokaliptycznego "Seven: The Days Long Gone" intrygują i nie pierdzielą się w tańcu. Ciche zabójstwa. Widowiskowe akrobacje, których nie powstydziłby się bohater serii "Assassin's Creed". Ciekawy system skradania i eliminacji przeciwników, który przypadnie do gustu fanom "Deus Ex" i "Dishonored". Umiejętność niewidzialności czy stworzenia bańki czasowej. Mini-gry w stylu hakowania i otwierania zamków. No i nie zapominajmy o rozmowach z mrocznym bytem, który przez przypadek utknął w umyśle protagonisty. To wszystko w rzucie izometrycznym.

Jak to Was nie zmusi, aby rzucić okiem na fragment rozgrywki z "Seven", to naprawdę nie wiem...

Śródziemie: Cień Wojny

Jeżeli nadal nie jesteście zmęczeni materiałami, którymi od kilku tygodni bombarduje nas Warner Bros. Interactive Entertainment, to łapcie kolejny filmik promujący "Śródziemie: Cień Wojny". Jak widać, dzień bez wieści z Mordoru jest dniem straconym.

śródziemie: cień wojny

Tym razem głos oddajemy orkom, którzy są bardzo pamiętliwą rasą. Doskonale zapamiętają, gdy okażesz im litość i darujesz życie lub też umożliwisz nowe perspektywy do pięcia się na szczyt hierarchii władzy. Z drugiej strony, gdy któregoś z nich okaleczysz i zostawisz na pewną śmierć, to będą w sercu pielęgnowali żądzę krwawej zemsty. Jak to się mawia – karma zawsze wraca.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Jak obiecali, tak uczynili. Studio Larian postanowiło dzisiaj przybliżyć graczom szczegóły związane z ostatnią rasą, w którą będziemy mogli się wcielić – nieumarłego. Oczywiście, twórcy zdecydowali się nie ograniczać do zwykłej zmiany skórki i mieszania w bazowych statystykach bohatera. Zamiast tego konkretnie poszaleli, co spowoduje, że gra ożywieńcem, będzie naprawdę intrygującym doświadczeniem.

divinity: grzech pierworodny ii

Po pierwsze, możemy wybrać martwiaka dowolnej rasy – jeżeli chcesz grać nieumarłą krasnoludzką kobietą lub kościstym jaszczurem, to droga wolna. Po drugie, możesz uciec z praktycznie każdej walki udając po prostu... martwego. Po trzecie, radujesz się na widok trucizny oraz toksycznych oparów, bo leczą one Twoje punkty zdrowia. Po czwarte, masz dostęp do mrocznych artefaktów, które odkrywają przed Tobą naprawdę ciekawe perspektywy.

Komiksy
gdy zapłaczą cykady – księga morderczej klątwy

Okazuje się, że po dwóch tomach "Gdy zapłaczą cykady" – "Księdze uprowadzenia przez demony" i "Księdze dryfującej bawełny" – autor nadal jest w stanie zaskakiwać czytelnika. Może się wydawać, że wiemy już bardzo dużo, ale "Księga morderczej klątwy" dostarcza nowych informacji, które skłaniają do zastanowienia się nad sytuacją jeszcze raz.

Wprowadzenie nadal prezentuje się bardzo podobnie. Młody Keiichi jest nowym mieszkańcem wioski Hinamizawa, gdzie zdążył zaprzyjaźnić się z kilkoma dziewczynami. Razem tworzą zgraną paczkę, aż dowiaduje się o tajemniczych morderstwach.... Tym razem jednak sprawa zostaje przedstawiona w zupełnie inny sposób, a historia wkracza w rejony dramatu społecznego. Akcja skupia się na Satoko, którą bohater zaczyna traktować jak młodszą siostrę.

Niestety spokojny początek wywołuje już znużenie. Wymaga tego formuła – tylko że klubowe zabawy, w których Maebara niezmiennie przegrywa, są tak infantylną rozrywką, że aż chciałoby się je ograniczyć. Tymczasem mam wrażenie, iż ten wstęp został dodatkowo rozbudowany. Wcześniej nie odczuwało się zmęczenia nim, a tu szybko się ono pojawia z braku interesujących wydarzeń. Fabuła jest przeciągana, a Keiichi musi jeszcze wysłuchać opowieści o klątwie i historii wioski... Zbyt długo to trwa.

Inne

Jak się okazuje, w 2005 roku studio Obsidian Entertainment otrzymało możliwość stworzenia gry opartej o uniwersum "Pieśni Lodu i Ognia". Propozycję taką wysunęło Electronic Arts, które posiadało niezbędne zasoby oraz bazę do wykonania takiego projektu, ale równocześnie sondowało rynek, aktywnie poszukując developerów, którzy mają dość talentu i odwagi, aby unieść materiał bazowy.

gra o tron,obsidian

Feargus Urquhart zdradził jednak, że po konsultacjach wewnątrz zespołu, postanowiono podziękować za propozycję. Szef Obsidianu stwierdza, że on i wielu jego współpracowników są fanami wspomnianego uniwersum od początku jego powstania, więc byli wtedy na bieżąco z wątkami w sadze. Odmowę wytłumaczyli tym, że iście tytanicznym wyczynem byłoby przeniesienie największych walorów książek oraz całego klimatu intryg, aby potem przedstawić go w grze, która mogłaby zainteresować przeciętnego gracza.

Śródziemie: Cień Wojny

Byli już orkowie z zamiłowaniem do brutalności i terroru, mogliśmy też spojrzeć na fetyszystów metalu oraz broni niekonwencjonalnej. Kolejnym plemieniem, z którym Talion skrzyżuje swój miecz, będą Maruderzy. Od innych przedstawicieli gatunku odróżnia ich to, że uwielbiają blichtr, złoto, wszelakiego rodzaju błyskotki oraz charakteryzują się kompletnym brakiem gustu.

śródziemie: cień wojny

Materiał prezentujący najbardziej odpicowanych orków po tej stronie Mordoru znajdziecie w rozszerzeniu wieści.

Wczytywanie...