Kingdom Come. Przyjdź Królestwo
kingdom come. przyjdź królestwo

Dzięki swym mocom superherosi w naturalny sposób kojarzą się z półbogami, ba, niektórzy z nich mają zresztą boskość wpisaną w swój rodowód. Taki status budzi niepokój wielu ludzi, ale okazuje się też uwierać samych zainteresowanych.

Minęło dziesięć lat odkąd Liga Sprawiedliwości zakończyła działalność. Podstarzałych herosów, którzy przeszli na emeryturę (Superman odnajduje się w roli farmera) lub wydatnie zawęzili obszar swoich działań, zastąpiło nowe pokolenie, stosujące jednak dalece inne metody. Nie stronią od brutalności, nie przejmują się postronnymi ludźmi i w efekcie niejednokrotnie ich akcje są równie szkodliwe co zapędy złoczyńców. Na skutek tragicznych konsekwencji śmierci Atoma Człowiek ze stali powraca i ponownie próbuje zebrać pod swoim sztandarem starych herosów. I dokooptować do nich młodsze pokolenie.

Znajdujemy ich, gdy są już martwi: Poszukiwacz
znajdujemy ich gdy są już martwi

Bogowie w kosmosie nie muszą być jedynie panami i władcami wszechświata. Jak pokazuje jedna z nowych serii Non Stop Comics, mogą stać się źródłem surowców – i to dosłownie.

W XXIV wieku kilkuosobowe okręty poszukują olbrzymich bogów, dryfujących gdzieś na obrzeżach znanego ludziom kosmosu. Zgodnie jednak z tytułem komiksu, zawsze znajdują ich, gdy są już martwi. W takiej formie stanowią źródło życiodajnych surowców, po które sięgają jednostki autopsyjne i badawcze, pragnące dobrać się do mięsa czy oczu kolejnych bóstw. Kapitan statku Vihaan II namawia załogę do wykonania kroku wywracającego dotychczasową działalność do góry nogami – chce jako pierwszy odnaleźć żywego boga.

Coś zabija dzieciaki. Tom 3
coś zabija dzieciaki. tom 3

W trzecim tomie "Coś zabija dzieciaki" do Archer's Peak przybywają inni przedstawiciele Domu Slaughterów. Myliłby się jednak ten, kto uznałby, że to ułatwi zadanie Erice.

Zaniepokojona kolejnymi morderstwami i wylęgiem nowych potworów wierchuszka Domu Slaughterów wysyła do miasteczka całą gromadę białych masek. Mają oni opanować dramatyczną sytuację w Archer's Peak, lecz zależy im nie tylko na pozbyciu się stworów odpowiedzialnych za śmierć kilkunastu dzieci. Co najmniej równie istotne jest, aby informacje o nadnaturalnym zagrożeniu nie wypłynęły poza miasteczko.

Green Class: Chaos

Green Class: Chaos – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 0
green class: chaos

Młodzi Kanadyjczycy pozostają uwięzieni w rejonie otoczonym przez wojsko, dbające, aby nikt z potencjalnego kontaktu z wirusem nie wydostał się na zewnątrz. W trzeciej części "Green Class" dowiadujemy się, co było przyczyną całego zamieszania.

"Chaos" wbrew swej nazwie rzuca sporo światła na to, co faktycznie zdarzyło się w rejonie zerowym tajemniczej pandemii. Nastolatkowie dzięki połączeniu sił z Faradayem i Jane dowiadują się o dowodach wskazujących na wpływ stworów pochodzących z mitologii Lovecrafta na szerzenie się epidemii i powstanie nowej rasy istot. Grupka bohaterów przestaje szukać drogi ucieczki i skupia swe siły na ocaleniu Ziemi przed grozą Shoggothów i Nyrlathotepa.

Ucieczka z Zamku Falaise
zwiadowcy,zwiadowcy. ucieczka z zamku falaise

Książki Johna Flanagana to pozycje, które towarzyszą mi w mojej czytelniczej karierze już od wielu lat. Spędziłem z nimi wiele przyjemnych chwil i lubię od czasu do czasu wracać do co ciekawszych momentów. Także z przyjemnością śledzę dalsze przygody aralueńskich zwiadowców i ich przyjaciół. Dlatego z wielką chęcią wziąłem się za kolejną część ich wyskoków, opatrzoną podtytułem "Ucieczka z Zamku Falaise".

Will i Maddie znaleźli się w sytuacji nie do pozazdroszczenia. Po tym jak próba uratowania gallijskiego księcia kończy się fiaskiem, oboje stają się więźniami zbuntowanego barona Lassigny'ego. W obliczu nieciekawej sytuacji są skazani na łaskę i niełaskę nowego gospodarza, zaś sytuacja dość szybko staje się coraz bardziej ponura. W obliczu wykorzystania jako pionki w grze politycznej ich jedynym wyjściem wydaje się być nierówny pojedynek, zaś metody na wydostanie się z porwanym księciem nie widać. Ale to są królewscy zwiadowcy. Czasem pomoc zjawia się całkiem niespodziewanie, a otrzymaną misję zawsze się wykonuje.

Książki fantastyczne

Nowości wydawnicze od Insignisu

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Dopada was jesienna chandra? W ponure, listopadowe dni potrzebujecie potężnej dawki fantastyki, aby przetrwać niekończące się noce? Wydawnictwo Insignis gotowe jest wam przyjść z pomocą. Na ten przeklęty mrokiem przygotowali dla nas dwie pozycje, które wypełnią nas energią i optymizmem na przyszłość. Pierwszą z nich jest "Dragon Age. Tevinterskie noce", dzięki której ułatwimy sobie czekania na czwartą część serii. Drugą zaś jest "World of Warcraft. Kronika. Tom 3" pozwalająca nam jeszcze lepiej zapoznać się z uniwersum Azeroth?

wydawnictwo insignis
Batman/Fortnite: Fundament
batman/fortnite: fundament

Pierwszy crossover Batmana z Fortnite okazał się jednym z najlepiej sprzedających się tytułów DC Comics w USA. Nie dziwi zatem jego kontynuacja oraz pojawienie się polskich edycji komiksów za sprawą wydawnictwa Egmont.

Batman opuścił świat Fortnite'a i wrócił do Gotham po przygodzie z "Batman/Fortnite: Punktu Zerowego" po to, aby Fortnite przybył tym razem do niego. A konkretnie Fundament, przywódca grupy zwanej Siódemką. Tymczasem w Metropolis, mieście na ogół strzeżonym przez Supermana, pojawia się kolejne przejście do innego świata. Kim okaże się Fundament dla Batmana? Wrogiem czy sojusznikiem? Co z tym wszystkim wspólnego mają odziany w superzbroję Lex Luthor i Batman, który się śmieje? O tym możemy się przekonać na przestrzeni 48–stronicowego komiksu.

Pośród lasu

Pośród lasu – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 0
posrodlasu

Kolejne małe miasteczko z mrocznymi tajemnicami? Nawet najbardziej oklepane motywy da się opowiedzieć w ciekawy sposób. Czy ta sztuka powiodła się autorkom "Pośród lasu"?

W miasteczku Shudder–to–Think codzienna egzystencja nie należy ani do łatwych, ani do przyjemnych. W dawnej kopalni węgla wciąż tli się pożar, przez co zarówno powietrze, jak i woda są zatruwane. Brak pracy i perspektyw mogłyby kierować myśli mieszkańców ku opuszczeniu miejscowości, lecz na to z kolei brakuje im pieniędzy lub zwyczajnie za bardzo przywykli do starej biedy. W takim otoczeniu poznajemy El i Octavię, które pewnego dnia budzą się w kinie z lukami w pamięci. Co się działo w ciągu ostatnich kilku godzin pozostaje dla nich niewiadomą, na którą poszukiwać będą odpowiedzi. I zabrną głębiej, niż mogłyby się tego spodziewać.

Armada. Tom 1

Armada. Tom 1 – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 0
armada

Poszukiwanie inteligentnych form życia w kosmosie to nie lada wyzwanie. Chyba że posiada się zaplecze złożone z wielotysięcznej floty okrętów, które przemierzają galaktykę wzdłuż i wszerz.

Pewnego dnia statki Armady zrzeszającej różne rasy kosmitów odwiedzają układ z planetą zamieszkiwaną przez Navis. Z niewiadomego powodu obecność młodej dziewczyny na dziewiczym globie nie zostaje odkryta przez zwiadowców. Na skutek pewnych zawirowań ostatecznie dowódca oddziału poszukiwawczego trafia na jej ślad i wydaje rozkaz schwytania. Pomimo wsparcia technologicznego nie jest to takie proste – dziewczyna okazuje się waleczna, śmiała i może liczyć na pomoc lokalnej fauny. O jej zmaganiach z dowódcą opowiada pierwszy rozdział "Armady", serii goszczącej na polskim rynku od wielu lat, która doczekała się wznowienia w wydaniach zbiorczych. Pierwsze z nich zawiera oryginalne tomy "Ogień i popiół", "Kolekcjoner", "W trybach rewolucji" oraz "Talizman demonów".

Isola. Tom 2

Isola. Tom 2 – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 0
isola. tom 2

Niejednokrotnie twórcy podsuwają czytelnikom za dużo informacji o świecie otaczającym bohaterów i rzecz jasna o nich samych. Inni zaś umiejętnie ograniczają ekspozycję i z zaciekawieniem przyjmujemy każdy nowy fragment, z którego wyobraźnia zaczyna układać obraz świata przedstawionego czy też fabuły w ogóle. W "Isoli" Brenden Fletcher i Karl Kerschl skłaniają się ku drugiej ścieżce, chociaż czynią to z różnym efektem.

Gwoli przypomnienia – na młodą królowę Olwyn rzucono klątwę, która przemieniła ją w tygrysa. O nowej formie cielesnej, jaką przybrała władczyni, wie bardzo niewielu. Na szczęście dla królowej krainy Maar dowódczyni gwardii otacza ją opieką i postanawia wyruszyć na drugi koniec świata, aby zdjąć czar. Szkopuł w tym, że owym drugim końcem świata jest tytułowa Isola, mityczna kraina zmarłych. Rook i Olwyn na własnych skórach doświadczą potęgi magii jeszcze na długo przed dotarciem do celu wędrówki.

Wczytywanie...