Nie będę ukrywał, że jestem fanem gry "Persona 5". Był to pierwszy poważny jRPG, w który zagrałem. Gra wciągnęła mnie na tyle, żeby kupić ją dwa razy – w wersji premierowej i późniejszej "Royal". To łącznie ponad 200 godzin wyjętych z życia, poświęconych perypetiom Jokera i spółki. Po sutym, trzydaniowym obiedzie z czekadełkiem, deserem i kieliszkiem czegoś mocniejszego na trawienie, jakim była wersja "Royal", normalny człowiek miałby dość. Ale po takiej uczcie człowiek nie jest już normalny, chce więcej. Z pomocą przychodzi sequel zatytułowany "Persona 5 Strikers".
Twórcy “Path of Exile” znają się na marketingu i nie są w ciemię bici. Blizzard zapowiedział “Diablo IV”? Oni zapowiedzieli “Path of Exile 2”. Chłopcy i dziewczęta z Zamieci szaleją ze streamami i prezentacjami odświeżonej wersji “Diablo II”? To ekipa Grinding Gear Games odpowiada pełnoprawnym i miodnym zwiastunem rzeczonej kontynuacji swojego oczka w głowie.
Jedno jest pewne, Nowozelandczycy łatwo nie oddadzą pozycji na szczycie łańcucha pokarmowego w gatunku hack'n'slash, którą mozolnie wypracowali przez lata i korzystali na indolencji ich największego konkurenta. Sam zwiastun? Klimatyczny, dynamiczny i napakowany jak kabanos akcją. Dokładnie taki, jaki powinien być.
Games Workshop nie ustaje w przenoszeniu swoich licznych gier planszowych i figurkowych na ekrany komputerów. Tym razem zapowiedziano adaptację uniwersum Warhammer Age of Sigmar w postaci turowej gry strategicznej "Storm Ground". Gracze poprowadzą w niej jedną z trzech armii – Stormcasts, Nighthaunt lub Maggotkin. Gra będzie zawierać kampanię dla pojedynczego gracza w stylu roguelike oraz możliwość stoczenia bitew online z innymi graczami. Do tego dochodzi element karcianki kolekcjonerskiej, w której poszczególne karty odblokowują nowe jednostki, umiejętności czy ekwipunek. Wydawca Focus Home Interactive ogłosił, że gra ukaże się 27 maja na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. Dorzucił również krótki zwiastun, który znajdziecie w rozszerzeniu.
W dzisiejszym świecie poprawności politycznej naprawdę mało rzeczy mnie dziwi. Ostatnio natknąłem się na konto na Twitterze prowadzące listę gier, w których można lub nie można pogłaskać psa. Poza delikatnym uniesieniem brwi nie wykazałem żadnej innej reakcji. Są jednak gracze mocno przejmujący się niemożliwością zabawy z pupilem w swoich ulubionych produkcjach. Jednym z nich z pewnością jest twórca moda do "The Elder Scrolls V: Skyrim" pt. "Pet the Dog", który miał dość niewzruszonej postawy Bethesdy w tej sprawie.
Mod dodaje trzy nowe animacje pochylania się i głaskania psiaków za uszami. Zwierzak oczywiście musi być nastawiony do ciebie przyjaźnie. Twórca zaznacza, że nie jest profesjonalnym grafikiem i jego dzieło pozostaje dalekie od ideału. Aby wszystko wyglądało jak najlepiej, należy stać przodem do psa, gdyż inaczej animacje mogą wyglądać nieco... dziwnie. Mod nie obejmuje głaskania innych zwierząt. Cóż, to modyfikacja, na którą nie zasługiwaliśmy, ale jej potrzebowaliśmy. Mrrr, dobry piesek.
Od premiery "Outriders" minęło już kilka dni. Produkcja studia People Can Fly bardzo szybko zaczęła bić rekordy na platformie Steam, jednak coraz częściej słychać głosy niezadowolenia z rozlicznych bugów i problemów technicznych. W świąteczny weekend serwery padły, uniemożliwiając rozgrywkę nie tylko wieloosobową, ale również tę dla pojedynczego gracza. Źle funkcjonująca okazała się również funkcja cross-play, pozwalająca na wspólną zabawę użytkownikom komputerów osobistych oraz konsol – z uwagi na wyrzucanie z kolejek twórcy wyłączyli automatyczny wybór tej opcji i zalecili jej unikanie.
Obecnie internauci skarżą się na bug, który całkowicie usuwa cały ekwipunek po wyrzuceniu gry do pulpitu czy utraceniu połączenia z serwerem. Znikają nawet przedmioty aktualnie używane przez postać. People Can Fly pomogli kilku graczom odzyskać utracone rzeczy, ale na razie nie określili się, kiedy błąd zostanie naprawiony. Co ciekawe, bug ten raportowany był wielokrotnie w wersji demonstracyjnej.
9 kwietnia wybrani gracze będą mogli zagrać w remaster kultowego Diablo II w ramach testów wersji alfa. Testy potrwają do poniedziałku 12 kwietnia. Osoby, które zgłosiły wcześniej chęć udziału i zostały wybrane, dostaną zaproszenia w tym tygodniu. Dostępny będzie wyłącznie tryb dla pojedynczego gracza. Gracze będą mogli wcielić się w postacie Barbarzyńcy, Amazonki oraz Czarodziejki i przejść pierwsze dwa akty, włącznie z walką z Durielem. Blizzard zapowiedział również, że kolejny alfa-test będzie skoncentrowany na wersji multiplayer i odbędzie się później w 2021 roku. Póki co nie znamy daty premiery "Diablo II: Resurrected". Wiadomo tylko, że gra ukaże się na platformy Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One oraz Xbox Series X.
14 maja zostanie wydany "Mass Effect: Legendary Edition". BioWare zdecydowało się na omówienie zmian oraz ulepszeń rozgrywki. Obejmują one poprawki mechaniki walki części pierwszej, pojazdu M-35 Mako, ujednolicenie całej trylogii czy nowe wyważenie Galaktycznej Wojny. O większości ulepszeń wiedzieliśmy wcześniej, jednak teraz podane zostały w zgrabnej liście. Więcej informacji tutaj.
Po tym, jak zapowiedzieliśmy grę Mass Effect™ Edycja Legendarna podczas obchodów dnia N7 i pokazaliśmy wam ją po raz pierwszy wcześniej w tym roku, wasza pasja i ekscytacja dosłownie zwaliły nas z nóg. Dziś chcielibyśmy opowiedzieć wam szerzej o tym, czego możecie spodziewać się po tym remasterze. Znajdziecie tu najświeższe informacje dotyczące Edycji Legendarnej, od usprawnień rozgrywki po zmiany w wyważeniu gry i nie tylko. W przyszłym tygodniu będziecie mogli dodatkowo zobaczyć, jak przebiegał proces tworzenia nowej wersji z naciskiem na zmiany wizualne w całej trylogii.
Apple w ramach swojej subskrypcji Arcade przygotowało dzisiaj prawdziwą gratkę dla fanów RPGów – dwie nowe gry od renomowanych japońskich twórców. Mowa o "World of Demons" od studia PlatinumGames (twórcy NieR:Automata, Bayonetta i innych) oraz "FANTASIAN", za którym stoi nie kto inny jak Hironobu Sakaguchi (twórca serii Final Fantasy). Obie produkcje łączy niezwykła oprawa graficzna – styl tej pierwszej jest inspirowany japońskimi drzeworytami ukiyo-e z okresu Edo, natomiast lokacje drugiej z nich są połączeniem grafiki 3D z ręcznie robionymi modelowymi dioramami. W "World of Demons" wcielimy się w samuraja walczącego ze złem wraz z posłusznymi mu yokai. "FANTASIAN" to z kolei opowieść o chłopcu pozbawionym wspomnień, przemierzającym wielowymiarowy świat rządzony przez maszyny. Gry są dostępne wyłącznie na platformach z nadgryzionym jabłuszkiem (Mac, iPhone/iPad, Apple TV) w ramach wspomnianej subskrypcji. Zwiastuny znajdziecie w rozwinięciu.
Z ogromnym smutkiem i przejmującym bólem serca informujemy, że w wieku 76 lat odszedł od nas Mikołaj Müller. Śpiewak, kompozytor, popularyzator polskiej muzyki, artysta teatralny i prawdziwy mistrz mikrofonu. Z pasją oddawał się swojej pracy z dziećmi i młodzieżą. Aktor zmarł 19 marca, natomiast 31 marca odbył się jego pogrzeb na cmentarzu w Karczewie pod Warszawą – cichy i skromny, tak jak tego pragnął. Informacja do mediów przedostała się kilka godzin temu, przyczyny jego śmierci nie są znane.
Wprowadzenie nowej marki na rynek to niemała sztuka. Doskonale wie o tym rodzime People Can Fly, które kilka lat temu przejechało się dość mocno na ciekawym, ale niepotrafiącym przyciągnąć na dłużej gracza “Bulletstorm”. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że polskie studio wyciągnęło wnioski, więc historia się nie powtórzy.
“Outriders” właśnie wylądowało na serwery i jest dostępne dla wszystkich zainteresowaniem pasjonatów. Akcyjniak z elementami RPG cieszy się na starcie naprawdę ogromną popularnością, a twórcy mogą zacierać ręce z zadowoleniem. Przykładowo – w okresie szczytowym w nieprzyjaznych zakamarkach planety Enoch bawiło się równocześnie ponad 110 tys graczy na platformie Steam, co jest wynikiem naprawdę godnym pochwały.
Jak to w branży bywa, twórcy przygotowali specjalny zwiastun mający za zadanie uczcić premierę gry. Znajdziecie go w dalszej części informacji.
- 975 stron
- « Pierwsza
- ←
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- →
- Ostatnia »