W kolejnej aktualizacji do "Alaloth: Champions of The Four Kingdoms" twórcy omawiają tworzenie dźwięku oraz muzyki w swojej produkcji. Dość długi artykuł opisuje ogólnikowo, jakie mieli inspiracje filmowe czy z branży gier. Każde miasto ma osobną nutę przewodnią, nagraną w zupełnie innym nastroju. Biorąc pod uwagę, że nie możemy tych utworów usłyszeć (poza drobnym przykładem powyżej), na tę chwilę tekst jest dla mnie mało użyteczny. Jeżeli jednak czekacie z niecierpliwością na rozwałkę w czterech królestwach i chłoniecie każdą informację o świecie, zapraszam pod ten adres.
Kontynuacja “King's Bounty” to nie tylko nowe spojrzenie na stare mechaniki rozgrywki i ciesząca oko oprawa audio-wizualna, lecz przede wszystkim ogromny nacisk na fabularny aspekt. To właśnie interesujące zadania – wypełnione licznymi zwrotami akcji, intrygami i dylematami moralnymi wpływającymi na świat gry – są oczkiem w głowie twórców.
No, a że w świecie Nostrii źle się dzieje i będziemy mieli tu sporo do roboty, tego możecie dowiedzieć się z najnowszego zwiastuna produkcji. Hrabstwa domagają się niepodległości. Konspiracje, najazdy bandytów, panosząca się nekromancja i sabotaż zjadają kraj od środka. Dodatkowo na horyzoncie majaczy widmo tajemniczej Zarazy. Tylko my, wcielając się w jednego spośród trzech bohaterów, możemy pomóc przywrócić porządek księciu Adrianowi i ostatecznie odbudować pokój.
Informacja prasowa
Wydawca Daedalic Entertainment i studio AtomicTorch zapowiadają premierę gry symulacyjnej CryoFall. Tytuł opuści Steam Early Access już 29 kwietnia. CryoFall łączy sandboksową symulację w klimacie sci-fi z elementami survivalu i RPG – przy okazji kładąc duży nacisk na kreatywność i interakcję między graczami. W drodze do pełnej wersji gra wzbogaciła się o masę funkcji i treści, które dostarczą rozrywki na setki godzin wyśmienitej zabawy.
W CryoFall gracze próbują osiedlić się na zapomnianej planecie, ucząc się rolnictwa, przemysłu, handlu, eksploracji i wielu innych czynności, jednocześnie budując i żyjąc w złożonym społeczeństwie. Zaczynając w prymitywnej epoce kamienia, ocaleni przechodzą przez imponujące drzewo technologiczne, które prowadzi ich aż do ery kosmicznej, od toporów i kusz po mechy bojowe i karabiny plazmowe. Gra oferuje dedykowane serwery PvE dla tych, którzy lubią spokojną kolonizację, oraz serwery PvP dla graczy, którzy lubią walczyć nie tylko ze swoim środowiskiem, ale także ze sobą nawzajem.
Pod koniec tego miesiąca mieliśmy zwiedzić skrywającą mistyczną tajemnicę Irlandię i poczuć na własnej skórze, czym jest gniew druidów. Tak się jednak nie stanie. Ubisoft poinformował, że debiut pierwszego fabularnego dodatku do “Assassin's Creed: Valhalla”, a co za tym idzie wizyta na zielonej wyspie, trochę się opóźni.
Poślizg nie jest specjalnie duży, bo wynosi równo dwa tygodnie i tytuł ma trafić w ręce wszystkich zainteresowanych graczy 13 maja. Twórcy chcą przez ten czas porządnie doszlifować tytuł i uniknąć krępujących wpadek jak to było w przypadku wcześniejszych aktualizacji. Rozszerzenie otrzyma również odpowiednie wprowadzenie okraszone ciekawymi materiałami promocyjnymi i dziennikami developerskimi – więcej szczegółów wkrótce.
Tym interesującym, lekko niszowym tytułem, gęsto oblanym klimatami science-fiction do niedawna mogli cieszyć się tylko posiadacze komputerów osobistych, lecz już niedługo trafi on w ręce wszystkich zainteresowanych konsolowców, na co dzień zwiedzających wirtualne światy za pośrednictwem PlayStation 4 i Nintendo Switch. Konkretnie – 28 maja.
Za konwersją na konsole stoi polski zespół Untold Tales, a gra otrzyma znaczące usprawnienia w kwestii kontroli bohaterów. Kierowanie protagonistami za pośrednictwem pada ma być przyjemne i intuicyjne, podobnie jak buszowanie w interfejsie użytkownika. Studio położyło ogromny nacisk na to, aby gracze nie doświadczali żadnych trudności i nic nie odciągało ich od intrygującej przygody.
“Wasteland 3” to jedno z najmilszych zaskoczeń zeszłego roku i zdecydowanie tytuł, który potrafi przyciągnąć pasjonatów gier fabularnych, a także postapokalipsy, na długie godziny. Dlatego cieszy, że twórcy mimo dobrych kilku miesięcy od premiery, nie spoczęli na laurach i nadal aktywnie wspierają produkcję. Po serii drobnych łatek i mniejszych aktualizacji, przyszedł czas na pełnoprawny fabularny dodatek.
“The Battle of Steeltown” zabierze nas do tytułowego kompleksu fabrycznego umieszczonego w południowo-zachodniej części Kolorado.
O tym, że CD Projekt Red ma w planie wykupić działające w Kanadzie studio Digital Scapes wiedzieliśmy już pod koniec zeszłego miesiąca. Nasi rodacy współpracowali z Kanadyjczykami już od 2018 roku i teraz mają operować pod nazwą CD Projekt RED Vancouver. Jak jednak ujawnił Adam Kiciński, nie jest to jedyne posunięcie tego rodzaju, które planują.
Jeżeli przegapiliście transmisję, podczas której Mateusz Greloch przechodził najnowszą wersję "Gamedeca" dla wspierających (Backer's Build) wraz z Q&A z Marcinem Przybyłkiem, twórcą książkowej serii, nic straconego. Zapis streamu dostępny jest na YouTube, nie musicie więc poświęcać ponad dwóch godzin życia na oglądanie go. Jeśli władacie płynnie angielskim, zapraszamy do wideo powyżej.
Do premiery "Mass Effect: Legendary Edition" został jeszcze miesiąc, tymczasem uzyskała ona już status złoty. Oznacza to, że wypalono matrycę, z której powstaną kopie pudełkowe gry. W teorii produkcja mogłaby więc już teraz trafić do sprzedaży, jednak twórcy nadal pracują nad kolejnymi usprawnieniami, które mają znaleźć się na serwerach w formie patcha w dniu wydania remastera.
Aby osłodzić czekanie, do sieci trafił zwiastun porównujący starą oraz nową wersję gry. Zachęceni?
"Hood: Outlaws & Legends" to rozgrywająca się w średniowiecznym uniwersum skradanka multiplayer, oparta na opowieści o Robin Hoodzie, w której to weseli bandyci okradają bogatych i rozdają łup biednym... lub zatrzymują dla siebie. Gra próbuje ponownie opowiedzieć tę historię w nowoczesnej wersji, więc będzie ona mroczna, charakterna i całkiem brutalna.
Do sieci trafił nowy trailer z rozgrywki, pokrótce wyjaśniający jej zasady. Wcielisz się w jednego z członków czteroosobowej drużyny, rywalizującej z inną ekipą o państwowe skarby, silnie strzeżone w różnych twierdzach. Pierwszy krok do sukcesu to infiltracja zamku w celu znalezienia klucza do skarbca. Aby go zdobyć, będziesz musiał pokonać rycerzy, kuszników czy strasznego Szeryfa. Facet jest w stanie zabić cię jednym ciosem, a do tego otacza się elitarną gwardią.
- 975 stron
- « Pierwsza
- ←
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- →
- Ostatnia »