
"The Secret World" nie okazał się tak opłacalną produkcją jak oczekiwali twórcy. MMO od Funcomu znalazło od dnia premiery tylko 200 tysięcy nabywców.

Wynik nie jest zachwycający i przyczynił się do zwolnienia dużej części pracowników. Funcom zdecydował się także na skoncentrowaniu się na rynku mniejszych sieciówek, a zostawieniu większych. Konkurencja zbyt mocna – niedługo premiera dodatku do "World of Warcraft", wczoraj premiera "Guild Wars 2", który zebrał milion nabywców przed premierą. Jednak nie tylko to, zdaniem twórców przyczyniło się także do klęski "The Secret World" – producenci obwiniają też recenzentów. Funcom uważa, że to przez ich słabe oceny (średnia na metacritic 72/100) gracze nie zakupili ich produkcji.
Czy zgadzacie się z tym, że winę słabej sprzedaży "The Secret World" ponoszą recenzenci? A może sami już graliście w MMO od Funcomu? Jeśli tak, to uważacie, że zasłużył na niską sprzedaż czy może wręcz przeciwnie?