Neverwinter

Neverwinter, miasto położone na Wybrzeżu Mieczy, zwane jest, ze względu na swoje piękno, Klejnotem Północy. Twórcy sieciowego RPG ze studia Cryptic postanowili udowodnić to graczom w najnowszym zwiastunie swojej gry. Czy udało im się? Oceńcie sami. Ja uważam, że opublikowany materiał jest jednym z lepszych, jakie przydarzyły się Neverwinter, choć trzeba przyznać, że za dużo ich nie było. Oby produkcja okazała się lepsza niż na udostępnianych filmach, bo w przeciwnym razie może ona być jedną z gorszych gier opartych na marce "Dungeons & Dragons".

Gry planszowe i karciane

Slawia przedpremierowo: Dymnik

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

wolsung, dodatek

Na stronie Wolsunga ukazał się pierwszy z przedpremierowych fragmentów podręcznika dodatkowego Slawia: Rzeczpospolita Przeklęta. Tutaj zapoznać się można z opisem Województwa Dymnickiego. Przypominamy również, że w sklepie internetowym Kuźni Gier trwa przedsprzedaż "Slawii".

"Najdłużej oczekiwany dodatek do gry fabularnej Wolsung. Steampunkowa wizja Polski, kraju dotkniętego Klątwą, w którym nic nie wychodzi do końca tak jak powinno. Skądś to znamy? A podręcznik zawiera o wiele więcej!"

"Wszystkie wanadyjskie mocarstwa mają swoje smoki, a każdy ród królewski pochodzi od bohatera, który pokonał legendarnego jaszczura i zawarł z nim pakt. Piastun, pierwszy władca Slawii, jako jedyny postanowił załatwić sprawę po swojemu – pokonaną bestię po prostu zabił. Miało to daleko idące konsekwencje..."

BioShock Infinite

Dwanaście dni! Tylko tyle dzieli graczy przed premierą najnowszej odsłony serii "BioShock", noszącej podtytuł "Infinite". Z tego powodu twórcy postanowili podgrzać atmosferę kolejnym już zwiastunem, jak zwykle pełnym akcji. Wideo z pewnością podnosi ciśnienie, ale nie mniej atrakcyjnym kąskiem jest prawie sześciominutowy gameplay z komentarzem developerów, który znajdziecie w rozwinięciu newsa. Przedstawia on dalszy etap gry, więc jeśli wolicie sami odkryć, co się stanie, powinniście ominąć go szerokim łukiem.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Tropical Skyrim to kolejny mod do hitu Bethesdy z 2011 roku. Zwykła modyfikacja, powiecie, ale tak naprawdę wcale taka nie jest, bo zmienia śnieżną krainę w tropikalny świat rodem z "Far Cry 3"! Tropical Skyrim całkowicie przebudowuje tekstury i obiekty, dzięki czemu w czasie zabawy możemy zwiedzić skąpane w słońcu dżungle, tereny pustynne i plaże. Nic tylko podziwiać! Zainteresowanych modem zapraszam na stronę Skyrim Nexus, skąd można go pobrać, a jeśli ktoś nadal się waha, niech obejrzy poniższy zwiastun:

Pillars of Eternity

Czterdzieste szóste uaktualnienie na kickstarterowej stronie projektu, zapowiedź zakończenie wczesnej fazy prac przy Eternity. Zwykle przy produkcji gier, Obsidiani dzielą pracę na cztery etapy – prototype, vertical slice, production, finalization.

project eternity

Pierwsza faza – prototype – to czas sprecyzowania luźnych pomysłów w konkretną wizję gry, ustalenie "filarów" na jakich ma się opierać rozgrywka. W tym przypadku najważniejszym ma być odtworzenie tego specyficznego uczucia, które towarzyszyło graczom w czasie przechodzenia cRPGów na silniku "Infinity" (baldurów, icewindów i tormentów*).

Starcraft II: Heart of the Swarm

Jesteście fanami serii StarCraft? To coś dla was! Steel Series prezentuje nową podkładkę pod mysz, która zadedykowana jest... zgadliście? Owszem! Tematyka to seria StarCraft! Macie ochotę? Zobaczcie jak wygląda!

starcraft2, podkładka, mysz

Podoba się? Podkładka jest już od dziś dostępna w sklepie studia, a także w niektórych sklepach on-line. Jej cena rynkowa wynosi 15.99 euro (około 60 złotych).

Możecie także ją wygrać! Chociażby na profilu Facebook studia, czy na oficjalnej stronie internetowej. Konkursy i promocje rozpoczną się 18 marca i będą trwały przez pięć dni, do 23 marca.

Konwenty

Informacja prasowa

Gwardia Gryfa pochodzi z Wrocławia i jest jedyną grupą w Polsce realizującą pokazy inspirowane sbandieratori – włoską sztuką żonglerki chorągwiami. Ta piękna dyscyplina rycerska, rodem ze średniowiecza, w ich aranżacji, pozostaje wierna kanonom, magnetyzując widzów podniebnym tańcem szybujących w powietrzu flag.

gwardia gryfa, przebierańcy

Pod skrzydłami Gwardii Gryfa trenują jednak nie tylko chorągwiarze, ale także tancerki i mistrzowie fire-show, którzy swoimi występami wzbogacają pokazy flagowe sprawiając, że stają się one niezwykle plastycznymi i barwnymi widowiskami scenicznymi.

Torment: Tides of Numenera

Następca Udręki radzi sobie naprawdę bardzo dobrze na kickstarterze. Hojność graczy pozwoliła grze inXile przeskoczyć już kilka progów finansowych, co wiąże się z poszerzeniem pierwotnie zakładanej zawartości produkcji o nowe elementy. O niektórych z nich pisaliśmy już na Game Exe, a obecnie nas interesująca, przekroczona właśnie bariera 2,5 miliona dolarów ma wprowadzić w życie następujące deklaracje twórców:

torment tides of numenera, logo

Po pierwsze – do zespołu producentów dołączyć ma George Zeist, pracujący na stanowisku dyrektora kreatywnego przy uznanym dodatku do gry Neverwinter Nights 2 - Masce Zdrajcy.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Piraci na jakiś czas z pewnością zawojowali świat Internetu, dzięki zapowiedzi Assassin's Creed IV: Black Flag. Ubisoft podkreśla jednak, że w ich produkcji, zostaną oni pokazani realistycznie. Co to oznacza? W skrócie: brak stereotypów. Papuga na ramieniu, drewniana noga, chodzenie po desce czy hak zamiast dłoni – nie, tego tu nie będzie.

assassin's creed iv, black flag

Twórcy wolą się skupić na prawdziwej historii korsarzy niż ich fantastycznej sferze. Carsten Myhill, główny menedżer ds. zawartości, zdradza, że firma chce zmienić wizerunek piratów i udowodnić, że rozrywka z nimi jest przeznaczona nie tylko dla dzieci. Chcemy potraktować ich tak jak HBO – zdradza. Z pewnością chodzi tu o seriale nadawane przez stację telewizyjną i osadzone w realiach historycznych (np. "Rzym"). Myślicie, że taka decyzja będzie sprzyjała "Assassin's Creed IV: Black Flag"? Czy może wolicie piratów przedstawionych w bardziej fantastyczny i stereotypowy sposób jak to miało miejsce w filmach "Piraci z Karaibów"?

Brothers: A Tale of Two Sons

"Brothers: A Tale of Two Sons" to produkcja od studia Starbreeze, twórcy "Kronik Riddicka", "The Darkness" i nowego "Syndicate". Warto zwrócić na nią uwagę, bo tym razem producenci nie wzięli się za grę akcji, lecz produkcję osadzoną w pięknym, baśniowym świecie.

Bohaterami będą dwaj bracia, którzy wyruszają w podróż w celu znalezienia Wody Życia, która uratuje ich umierającego ojca. Nad grą pracuje również szwedzki reżyser, Josef Fares, który chce, aby niosła ona fizyczne doświadczenie i emocjonalnie angażowała gracza w historię. Przemierzanie spokojnych lasów czy wspinaczka na niebezpieczne górskie szczyty ma być dla niego niesamowitym doznaniem. "Brothers: A Tale of Two Sons" zadebiutuje wiosną 2013 roku na Steamie, Xbox Live Arcade i PlayStation Network. Co ciekawe, dwoma bohaterami będzie można sterować jednocześnie, co Fares pokazuje na powyższym gameplayu. Jeśli chcecie zaś obejrzeć krótki zwiastun gry, zapraszam do dalszej części newsa.

Wczytywanie...