Torment: Tides of Numenera – Drugi screen, wizja walki i pomoc Chrisa Avellone

2 minuty czytania

Dziś Kickstarter gry Torment: Tides of Numenera przekroczył kwotę 3,5 miliona dolarów. Oznacza to, że do zespołu dołącza Chris Avellone z Obsidianu!

W przeszłości pracował on między innymi przy "Planescape: Torment", więc fani z pewnością ucieszą się z jego wkładu w "Torment: Tides of Numenera". Do jego zadań będzie należało testowanie gry, dostarczanie jej twórcom pomysłów i sugestii na temat każdego elementu – czy to fabuły czy rozgrywki – oraz samodzielne stworzenie ósmego towarzysza, który dołączy do drużyny gracza. Nie da się ukryć, że Chris będzie miał trochę obowiązków, jednak sprawowanie przez niego pieczy nad "Tormentem" to chyba największy gwarant jakości produktu. Powyżej reakcja Colina McComba, jednego z producentów, na wiadomość o ponownej pracy z Avellonem.

Autorzy nie poprzestali tylko na tym w najnowszej aktualizacji. Stwierdzili, że nowe progi przedstawiają rzeczy, które dla ich obecnego budżetu są zbyt ambitne, jednak mogą się spełnić przy wsparciu graczy. Na razie największy próg to 4,5 miliona dolarów i śmiem wątpić, aby inXile Entertainment udało się aż tyle zebrać. W chwili, gdy piszę zebrali niecałe 3,60 miliona dolarów, a do końca zostało tylko 39 godzin... Przejdźmy jednak do innych spraw. Twórcy pokazali drugi screen "Torment: Tides of Numenera" przedstawiający miasto Sagus Cliffs (wysoka rozdzielczość tutaj). Może nie w całej jego okazałości, ale jakąś jego część. Miejsce te charakteryzuje się dużą rozległością – zarówno w pionie, jak i poziomie – oraz wspaniałą, zdumiewającą architekturą. Granicę miasta tworzy duże morze śródlądowe, a niektóre budynki zbudowane są na wodzie i niepewnie utrzymują się na niej za pomocą takich urządzeń jak wciągarki.

torment: tides of numenera

Kolejnym tematem poruszonym przez twórców "Torment: Tides of Numenera" jest system walki. Na poniższym wideo Tony Evans przedstawia, jaką wizję walki mają producenci – czy wolą pojedynki turowe, w czasie rzeczywistym z możliwością puazy czy system hybrydowy. A wy jaki typ walki wolicie?

Komentarze

0
·
Czas rzeczywisty z możliwością pauzy! Bezapelacyjnie!
0
·

Cytat

Oznacza to, że do zespołu dołącza Chris Avellone z Obsidianu! (...) Nie da się ukryć, że Chris będzie miał trochę obowiązków (...)

No, przynajmniej zajmie się czymś kreatywnym, zamiast tłuc Arcanumowe wilki nie mogąc wyjść z pierwszej lokacji...

Tak, wiem, jestem wredny - jak zwykle
0
·
Jesteś wredny. Jak zwykle.
0
·
Każda okazja jest dobra do nabicia posta, co? (Zaraz, przecież ja właśnie też to robię...)


@do poniższego: to z dwojga złego wolę procenty... (ale już nie piszę tego w oddzielnym poście - nie chcę aż tak podpadać )


@do poniższej odpowiedzi na powyższą odpowiedź do poniższego: to chyba zaraz sam napiszę PM-kę do szefów, by mi wlepili procenty - tylko dlatego by Twoja obrzydliwa fantazja nie podpowiedziała Ci czegoś...


@do poniższej odpowiedzi na powyższą odpowiedź do poniższej odpowiedzi na powyższą odpowiedź do poniższego: no, i czy to było takie trudne? Poza tym jeszcze trochę i walnę kolejnego posta, zamiast takie głupie, nic nie nabijające edity...
0
·
Nieładnie z Twojej strony. Powinieneś dostać jakieś procenty, buzi od Amrala czy coś w tym stylu.


@Do powyższej odpowiedzi do poniższego - Słuszny wybór, ja bez zastanowienia wziąłem procenty. Wiesz co, jeśli wciągu tygodnia nie zobaczę w dziale administracyjnym powiadomienia o "nagrodzie" dla Ciebie, pomyślę sobie, że jednak zdecydowałeś się na wybór bramki numer dwa... Perwersionie jeden.


@Do powyższej odpowiedzi... aaaaaa.... buforowanie danych - fail. No, do ostatniej odpowiedzi Porfiriona na moją odpowiedź.... Do diabła!


Słuchaj, bez zbędnych słów - jesteś wredny! Jak zwykle zresztą.
0
·
hymmm czy jesli zbiora 4 mln $ zatrudnia scenarzyste?.....
a jak 5 mln $ to grafika, muzyka, sprzataczke...

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...