Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

David Gaider dołączył do Beamdog

Dodała: , · Komentarzy: 3

David Gaider, główny scenarzysta "Dragon Age", niedawno opuścił BioWare, ponieważ jak powiedział "pora na nowe wzywania". Tym wyzwaniem okazuje się być... stanowisko dyrektora kreatywnego Beamdog.

david gaider

"Na początku zaproponowaliśmy mu pozycję starszego scenarzysty, jednak kiedy David skontaktował się z Trentem w sprawie pozycji, ulepszyliśmy jego rolę." – Pisze Beamdog. – "David jest dobrze znany ze swojej pracy przy "Baldur’s Gate II", "Star Wars: Knights of the Old Republic" i "Dragon Age: Początek". Wniesie również 17 lat doświadczenia do naszego małego zespołu. Nie moglibyśmy być szczęśliwsi ze współpracy z nim". Czy David Gaider będzie zatem współtworzyć "Baldur's Gate: Siege of Dragonspear"?

World of Warcraft

Blizzard skończył 25 lat!

Dodała: , · Komentarzy: 0

8 lutego 1991 roku trzech kolesi z Kalifornii postanowiło założyć firmę, jakiej jeszcze świat nie widział. Nazwali się... Silicon & Synapse! Dzisiaj jednak możecie ich znać bardziej jako Blizzard Entertainment.

blizzard

Dzisiaj kończą 25 lat. Od czego się zaczęło? Może jeszcze pamiętacie takie tytuły jak "Lost Vikings" lub "Blackthorne". Ciężko się jednak nie zgodzić co do tego, że to nie z nich zasłynęło studio. Dopiero "Warcraft: Orcs & Humans" w 1994 i "Warcraft 2: Tides of Darkness" w 1995 ustawiły studio na pozycji, której usilni próbuje się trzymać do dziś. Później przyszło "Diablo", "Starcraft" i wreszcie "World of Warcraft", który jak jeszcze nic przedtem wpłynął nie tylko na rynek gier, ale także samo postrzeganie graczy.

Dark Souls III

Pojawił się trailer Dark Souls 3

Dodał: , · Komentarzy: 0

Developerzy z From Software uważają, że dzień bez informacji o "Dark Souls 3" to dzień stracony. Żeby nie marnować czasu na jakieś tam głupoty postanowili podzielić się z nami kolejnym trailerem, w którym głos podobny do głosu Krei opisuje nam co zastaniemy w najnowszej części.

dark souls 3, trailer, from software,

Film znajduje się w rozwinięciu newsa.

Guild Wars 2

Guild Wars 2: Osiągnięcia – The Shatterer

Dodała: , · Komentarzy: 0

Krótki przewodnik po wszystkich osiągnięciach, jakie można zdobyć w walce z odświeżonym Shattererem, wprowadzonym do gry wraz z aktualizacją 26-tego stycznia.

the shatterer

Jak poprzednio, walkę z Shattererem możecie stoczyć w Blazeridge Steppes na północ od Lowland Burns Waypoint. Smok pojawia się w 3-godzinnym cyklu (zaczynając od 2.00). Większość z osiągnięć jest dość prosta i powinniście móc zdobyć je wszystkie w ciągu 10 walk z Shattererem.

Czytaj dalej...

Shadowrun: Hong Kong

Jakiś czas temu zapowiadaliśmy edycję rozszerzoną gry "Shadowrun: Hong Kong", a już dziś możemy poinformować, że "Extended Edition" jest dostępne do pobrania. Aktualizacja jest dostępna za darmo dla wszystkich posiadaczy podstawowej wersji gry. Jeżeli podstawka się wam podobała, warto zainteresować się rozszerzeniem, ponieważ – poza poprawkami – zawiera ono kilka dodatkowych godzin kampanii dla jednego gracza.

shadowrun, hong kong

W rozwinięciu newsa znajdziecie zwiastun przygotowany specjalnie na premierę "Extended Edition".

The Expanse

The Expanse – recenzja serialu

Dodał: , · Komentarzy: 0

Syfy od jakiegoś czasu stara się zrealizować świetny serial SF. Prawdopodobnie znajdą się osoby, których ich dotychczasowe tytuły ukontentowały, lecz ja do nich się nie zaliczam. Obejrzałem "Koniec dzieciństwa" i wciąż nie mogę uwierzyć, że tak dobra pozycja w finałowym odcinku odznaczyła się nudnymi, rozwleczonymi wątkami oraz rozczarowującymi odpowiedziami. "12 małp" to doskonały przykład, że niektóre filmy należy zostawić w spokoju, a nie rozbudowywać i przenosić do telewizji. "Killjoys"? Odsyłam do recenzji. "Dark Matter"? Momentami oglądało się go nieźle, lecz bez wyraźnych zachwytów.

the expanse

O "The Expanse", najdroższym i najambitniejszym z dotychczasowych projektów Syfy, jedno mogę powiedzieć na pewno: jest zdecydowanie najlepszym serialem tej stacji.

Guild Wars 2: Heart of Thorns

Dawno nie czekałam na żadną grę tak, jak wyczekiwałam dodatku "Guild Wars 2: Heart of Thorns". W GW2 przegrałam już tysiące godzin, a Tyrię zwiedziłam wzdłuż i wszerz kilkukrotnie, więc w okolicach ogłoszenia rozszerzenia zaczynałam mieć problem ze znalezieniem sobie zajęcia. Gra sama w sobie jest ogromna i proponuje naprawdę wiele form rozrywki. Jeżeli znudzisz się w PvE, pobaw się w PvP, jak ograsz się w PvP, spróbuj WvW, a kiedy opatrzy ci się WvW, spokojnie będziesz mógł wrócić do PvE itd.

hot

Możesz zabijać World Bossów, możesz przechodzić kolejne ścieżki w dungeonach albo przejść się na Fractale – dość unikalny rodzaj dungeonu, który dosłownie jak fraktal, zapętla się w wiele różnych wersji. Jednak pomimo tego ogromu, po pewnym czasie wszystko zaczyna wydawać się takie samo i chociaż nadal pałałam ogromną miłością do tej gry i chciałam coś w niej po prostu robić, szybko mnie nużyła. Właśnie to według zapowiedzi miał zmienić dodatek "Heart of Thorns".

Czytaj dalej...

Pillars of Eternity

Wielkimi krokami zbliża się drugi dodatek do gry "Pillars of Etenirty" pt. "The White March – Part 2". Wraz z nim nadejdzie też kolejna duża aktualizacja do produkcji studia Obsidian Entertainment oznaczona numerem 3.0. Ta, w przeciwieństwie do dodatku, będzie dostępna dla wszystkich graczy, niezależnie od tego, czy w rozszerzenie się zaopatrzyli, czy też nie. Patch zadebiutuje wraz z nowym dodatkiem, czyli 16 lutego. A co w nim?

poe
Portal Knights

505 Games, twórcy m. in. "Payday 2" i "Terrarii", ogłosili nowy projekt – "Portal Knights", sandboxowe RPG, które zabierze was na przygodę w całkowicie randomowo generowanym świecie.

portal knights

"Portal Knights" będzie wspierało solową rozgrywkę, jak i grupy do czterech graczy. Chociaż gra wygląda jak każda inna craftingowa gra, która próbuje powtórzyć sukces "Minecrafta", 505 Games obiecuje, że bardziej skupi się na części RPG.

Dying Light: The Following

Informacja prasowa

Asymetryczny tryb PvP z Dying Light ‘Be the Zombie” powraca w "Dying Light: The Following", aby odsłonić nowy wymiar rozgrywki 4v1. Tak jak zostało to ukazane w zwiastunie, rozgrywka stała się jeszcze bardziej dynamiczna i brutalna ze względu na pojazdy terenowe „buggy” oraz nową mapę, która pozwala graczom na opracowanie zupełnie nowej taktyki walki zarówno jako ocaleńcy jak i Nocni Łowcy.

the following

"Tryb ‘Be the Zombie’ w rozszerzeniu to zupełnie inna rozgrywka i to nie tylko ze względu na buggy oraz nowe środowisko, ale także z uwagi na zmiany w balansie postaci, które przygotowaliśmy dla Nocnych Łówców." – tłumaczy Producent Tymon Smektała. "Wszystko to składa się na zupełnie nowe doświadczenie, które zaskoczy nawet weteranów trybu ‘Be the Zombie’." – dodaje Smektała.

Wczytywanie...