Inne

Miłośnicy wyzwań rodem z "Dark Souls" mogą ponownie zacierać ręce z zadowolenia, a to za sprawą nowego projektu ze stajni Bandai Namco. Korporacja właśnie ujawniła kilka szczegółów związanych z grą, którą zapowiedziała w zeszłym tygodniu.

code vein

"Code Vein" będzie produkcją action-RPG charakteryzującą się wysokim poziomem trudności, w której skupimy się na eksploracji podziemi. Gracz wcieli się w wampira, członka grupy "The Revenants", będącej jedną z gałęzi enigmatycznej firmy Vein. Jej celem jest pomoc krwiopijcom, albowiem w przypadku kiedy nie otrzymają one dostatecznej ilości posoki zamieniają się w przerażające monstra – The Lost. Tytuł został osadzony w klimatach fantastycznych, więc będziemy często korzystać z mieczy, włóczni czy młotów – fani broni palnej obejdą się więc smakiem.

Torment: Tides of Numenera
torment: tides of numenera

Pięć milionów dolarów zebranych podczas kampanii. Pięć lat produkcji. Znane nazwiska zaangażowane w projekt: Avellon, McComb, Ziets, Rothfuss, Fargo i inni. Niezwykle ciekawe i nieszablonowe uniwersum. Rozbuchane nadzieje fanów oraz szansa na wywołanie emocji miotających nami podczas przechodzenia duchowego oryginału. Znacie powiedzenie dotyczące spadania z wysokiego konia? InXile Entertainment wskoczyło na największą kobyłę w okolicy, a następnie malowniczo spadło i pogruchotało sobie wszystkie kości przy upadku. „Torment: Tides of Numenera” w żadnym wypadku nie zasługuje na miano duchowego następcy arcydzieła, jakim jest „Planescape: Torment”. Co gorsza, zupełnie sobie nie radzi jako samodzielna gra.

Śródziemie: Cień Wojny

W sumie nie wiem co myśleć o kontynuacji przygód udręczonego Taliona, którego celem życiowym jest bycie najgorszym cierniem na tyłku Saurona. Niby "Cień Mordoru" wspominam całkiem przyjemnie, ale po pewnym czasie rozgrywka zaczęła mnie mocno nużyć, a miłe sercu zaskoczenia zastępowały typowe schematy tudzież inne automatyzmy. Po kilku godzinach brakowało tego czegoś, co przykuwało nas do ekranu. Niestety, "Cień Wojny" kreśli się raczej jako większy dodatek do pierwszej części niż pełnoprawny sequel zgodny z zasadą – więcej, mocniej i bardziej kozacko.

śródziemie: cień wojny

Dlaczego? Bo materiały z gry, w tym nowy fragment rozgrywki ukazujący oblężenie Minas Ithil, nie prezentuje wiele nowego – praktycznie te same pomysły, animacje czy combosy. No i lokacja wygląda deczko mdło i nijako. Jak na jeden z ostatnich bastionów chroniących Gondor przed mrokiem, jest tak jakoś pusto.

The Surge

Nowy zwiastun The Surge

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

The Surge, nadchodzące RPG akcji autorstwa Deck13, pojawi się na PlayStation 4, Xbox One i PC 16 maja 2017 roku. Najnowszy zwiastun „Celuj i zdobywaj łupy” prezentuje niezwykle brutalny system odcinania kończyn. Dystrybutorem gry jest cdp.pl.

the surge
Expeditions: Viking

Nadchodzi premiera Expeditions: Viking

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Cenega, oficjalny partner IMGN.PRO w Polsce, z przyjemnością informuje, że do jej planu wydawniczego trafiła gra Expeditions: Viking – turowa gra RPG stworzona przez studio Logic Artists we współpracy z IMGN.PRO. Gra ukaże się 27 kwietnia na komputery osobiste i dostępna będzie w podwójnej wersji językowej – polskiej (napisy) i angielskiej. Za polską lokalizację odpowiada wydawca gry. Edycja premierowa, do wyczerpania zapasów, dostępna będzie z płytą ze ścieżką dźwiękową, skomponowaną przez Knuta Avenstroupa Haugena.

expeditions: viking
Vikings: Wolves of Midgard

Vikings: Wolves of Migdard – recenzja gry

Dodał: , · Komentarzy: 4
vikings: wolves of midgard

Nie wiem, czy to kwestia mojego ociekającego krwią jotunów topora, ale chyba nie znajdzie się śmiałek, który stwierdzi, że istnieje lepsza gra cRPG w klimatach nordyckich niż „Vikings: Wolves of Migdard”. Ta kwestia nie może podlegać żadnej dyskusji, bo na tym polu Games Farm może naprawdę czuć się bogiem, co jednak wcale nie oznacza, że ich produkt jest wzorową grą akcji. Lepiej ciepło się ubierzcie, bo zabieram was w mroźne klimaty i mimo lodowatego wiatru spróbuję opowiedzieć o „Vikings: Wolves of Midgard”.

Metro: Last Light

No, no... Rosyjski pisarz i twórca uwielbianego na świecie uniwersum "Metro 2033" postanowił nie owijać w bawełnę, mówiąc bez żadnego cienia kurtuazji co myśli o postawie twórcy "Wiedźmina". Choć w ostatnich wypowiedziach Andrzej Sapkowski bardzo ciepło odnosił się do gier oraz graczy, to wciąż nie ukrywał, że ma pewne obawy o to, czy przez produkcje studia CD Projekt RED ktoś za kilka-kilkanaście lat będzie pamiętał o tym, iż to on wymyślił postać Geralta z Rivii. Już nie wspominając o poprzednich komentarzach, gdy bez żadnych zahamowań stwierdził, że mariaż z branżą elektronicznej rozrywki narobił mu problemów.

dmitrij głuchowski

Dmitrij Glukhovsky w bardzo ostrych i kontrowersyjnych słowach skomentował taką postawę. Na podstawie twórczości Rosjanina powstały w chwili obecnej dwie, doskonale przyjęte przez społeczności graczy za perfekcyjne przedstawienie postapokaliptycznego klimatu książek, strzelanki. Pisarz nie ukrywa, że gdyby nie te gry, to miałby bardzo marne szanse do przebicia się ze swoim światem do zachodniego odbiorcy.

Uważam, że [Sapkowski – przyp. red] absolutnie się myli i jest aroganckim skurwysynem.

Bez branży gier komputerowych Wiedźmin nie zyskałby tak szalonej liczby czytelników, jaką posiada teraz.

Mass Effect: Andromeda

"Mass Effect: Andromeda" zebrało naprawdę niezłe cięgi od krytyków, jak i od zwykłych graczy. Czy zasłużone? Nie mnie oceniać, ale chłopcy z BioWare postanowili mężnie łyknąć tę gorzką pigułkę, zakasali rękawy i wzięli się za mozolny proces łatania swojego najnowszego dziecka. Efekty ich prac zobaczymy jutro, albowiem to wtedy stosowny patch trafi na oficjalne serwery.

mass effect: andromeda

Aktualizacja w głównej mierze skupi się na poprawie działania produkcji oraz usunięciu krytycznych błędów, które mogliśmy uświadczyć osobiście lub za sprawą prześmiewczych kompilacji na YouTube. Dodatkowo wprowadzi kilka ulepszeń, o jakie prosili sami gracze.

Wczytywanie...