Lords of the Fallen 2

Tomasz Gop, niegdyś pracujący przy "Wiedźminie 2" oraz "Lords of the Fallen", został zwolniony z CI Games. Chociaż sytuacja miała miejsce w przeszłości, to tym razem ta znana twarz branży definitywnie pożegnała się z polskim studiem. Czyżby nad "Lords of the Fallen 2" zbierały się czarne chmury?

tomasz gop

Tomasz Gop to osoba, która niegdyś była twarzą drugiej odsłony komputerowych przygód Geralta. Po pięciu latach w CD Projekt Red, postanowił spróbować czegoś nowego, więc szybko zyskał nowego pracodawcę w osobie CI Games. Efektem tej współpracy było "Lords of the Fallen", które co prawda zebrało niezłe oceny, jednak nie stanowiło jakiegoś przełomu na rynku światowym. Wkrótce drogi Gopa i CI rozeszły się, jednak w marciu zeszłego roku znany projektant wrócił, by zająć się pracami nad "dwójką". Wiemy już, że nie dokończy pracy, bowiem został zwolniony przez polskie studio.

Mass Effect: Andromeda

Dla nikogo nie pozostaje tajemnicą, że ostatnia odsłona serii "Mass Effect" okazała się produkcją niekoniecznie udaną, jednak duet EA – BioWare wydało sporo łatek, dzięki którym gra wygląda i działa znacznie lepiej. To jednak wcale nie oznacza, że doczekamy się kolejnych DLC.

mass effect andromeda

Bardzo przeciętne oceny oceny prasowe oraz równie niepochlebne opinie to coś, czego nie sposób przeoczyć. Co prawda sprzedaż mogła okazać się satysfakcjonująca, ale należy docenić fakt, że ktoś jednak patrzy na coś więcej niż słupki zysku. Drzemiący w grze potencjał pozostanie jednak niewykorzystany, bowiem jak donosi serwis Kotaku, powołujący się na wiarygodne źródła powiązane z develeoperem, nie mamy co liczyć na fabularne DLC do pierwszej odsłony przygód Ryderów.

Pathfinder: Kingmaker

Panie i panowie, tworzy nam się nowa świecka tradycja. Jeżeli produkowana gra jest określana mianem "izometrycznej" albo "staro-szkolnej", istnieje 90% szans, że za przygrywające w tle muzykę będzie odpowiadał Inon Zur. W najnowszej aktualizacji dotyczącej "Pathfinder: Kingmaker" kompozytor ukazuje nam kulisy swojej pracy, opowiadając o intencjach przyświecających mu w tworzeniu muzyki i użytych w tym celu instrumentach.

pathfinder: kingmaker,inon zur,owlcat games,soundtrack
Pathfinder: Kingmaker

Kilka informacji o Pathfinder: Kingmaker

Dodał: , · Komentarzy: 6

Jak na razie najlepszą informacją o "Pathfinder: Kingmaker" jest zwerbowanie przez rosyjskie studio Owlcat Games Chrisa Avellona, człowieka znanego ze swojego wkładu w takie tytuły jak: "Planescape: Torment", "Fallout 2", "Neverwinter Nights 2", "Alpha Protocol", "Fallout: New Vegas", "Torment: Tides of Numa-Numa" i wielu innych produkcji. Jednak wraz ze wzrostem funduszy na koncie studia pojawiają się pierwsze informacje o nowej grze i muszę przyznać, wyglądają one ciekawie.

pathfinder: kingmaker
Diablo III: Przebudzenie Nekromantów

Blizzard długo zwlekał z datą premiery drugiego rozszerzenia do "Diablo III", ale w końcu opadła zasłona tajemnicy. Nekromanci powrócą do Sanktuarium jeszcze w te wakacje, zaś tytułowy powrót będzie nas, niestety, kosztował – i to całkiem sporo.

diablo 3 rise of the necromancer

Dla nikogo nie jest niespodzianką, że "Rise of the Necromancer" wcale nie było planowane jako pełnoprawny dodatek, który wprowadzi dalszą fabułę oraz zupełnie nowy akt. Pogodzeni z tym faktem, spodziewamy się nowej klasy postaci, chociaż trudno nazwać nekromantę "nowością", gdyż profesja ta pojawiała się we wcześniejszych odsłonach serii.

Neverwinter Nights

Neverwinter Nights kończy 15 lat!

Dodał: , · Komentarzy: 2
neverwinter nights

15 lat temu miasto Neverwinter wezwało śmiałków na pomoc w uporaniu się z Wyjącą Śmiercią, zarazą pustoszącą dumną metropolię północy. 15 lat temu kanadyjskie studio BioWare otworzyło przed niezliczonymi rzeszami graczy podwoje rozgrywki sieciowej na nieznaną dotąd skalę, a także wprowadziło gry cRPG w trzeci wymiar. 15 lat temu – 18 czerwca 2002 roku, światło dzienne ujrzało „Neverwinter Nights”!

Nie mogliśmy na Game Exe pozostać wobec tego faktu obojętni. Dzień dzisiejszy uczcimy retrospektywą poświęconą grze widzianej z perspektywy piętnastu lat – jej sukcesom i jej porażkom, po części jej historii, jak i jej potencjalnej przyszłości. To jednak dopiero początek przygotowywanych atrakcji. Co jeszcze dla Was planujemy? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w rozwinięciu!

Inne

Niespecjalnie dobra wiadomość dla fanów kultowej sagi "The Elder Scrolls". W wywiadzie udzielonym Geoffowi Keighleyowi, vice-prezydent Bethesda Softworks, Pete Hines, stwierdził bez zbędnych ceregieli, że w chwili obecnej studio nie zajmuje się pracami związanymi z szóstą częścią wspomnianego cyklu.

the elder scrolls

"Staram się tonować oczekiwania. Jak wiemy, projekty ze stajni Bethesda Studios wymagają odpowiedniej ilości czasu. W tym momencie w planach są dwa duże, multiplatformowe projekty, a także kilka mniejszych jak "Skyrim" na Nintendo Switch i tego typu rzeczy" – tłumaczy przedstawiciel firmy.

No, a że wielowątkowe gry z otwartym światem to nie rurki z kremem i potrzeba przynajmniej kilku lat, aby stworzyć dobry i dopracowany produkt, to nie trzeba być omnibusem, aby wywnioskować, że podróż do Tamriel może odłożyć się w czasie o ładnych kilka lat. Hines podsumował, że do kwestii "The Elder Scrolls VI" warto wrócić dopiero po premierach wspomnianych dużych gier. W chwili obecnej, studio nie ma ani czasu, ani ludzi, aby usiąść porządnie nad Pradawnymi Zwojami.

South Park: Fractured But Whole

Wiadomo, sequel rządzi się swoimi prawami. Ma być szybciej, lepiej i mocniej. W przypadku drugiej części "South Parku" wypadałoby też dodać – jeszcze bardziej kontrowersyjnie. Nie dziwi zatem, że twórcy postanowili nie pierdzielić się w tańcu i najnowszy urywek prosto z rozgrywki został umieszczony w klubie ze striptizem, gdzie nasi bohaterowie poszukują kobiety lekkich obyczajów, która posiada bardzo cenne informacje o zaginionych kociętach.

south park: akcja kanalizacja

Skąpo odziane panienki, taniec erotyczny w pokoju VIP z pierdami w roli głównej czy naparzanie się z mocno podpitymi i napalonymi biznesmenami. Nic nie jest straszne dla Kapitana Cukrzycy oraz jego wiernego pomagiera!

Tyranny: Bastard's Wound

Jak obiecali, tak uczynili... a nawet zrobili coś więcej.

Studio Obsidian Entertainment oficjalnie zapowiedziało konkretny fabularny dodatek do "Tyranny". "The Bastard's Wound" zaprowadzi nas do zupełnie nowego regionu krainy Teras, gdzie poznamy kolejne postacie, które (w zależności od naszych upodobań) będziemy mogli zabić, zdradzić lub się z nimi zaprzyjaźnić.

bastard's wound,tyranny

Akcja rozszerzenia będzie kręciła się wokół olbrzymiego obozu dla uchodźców, którzy uciekli przed gniewem Kyros – Stanowiciel zostanie postawiony przed zadaniem zdecydowania o ich losie. Poznamy również lepiej przeszłość Zwrotki, Barika oraz Lantry'ego – oprócz ogromu nowych interakcji, wspomniani towarzysze otrzymają specjalnie dedykowane zadania poboczne. Premiera została zapowiedziana na szeroko pojęty koniec 2017 roku.

To jednak nie koniec niespodzianek!

Wczytywanie...