Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut

"Shantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut” to dzieło studia Way Forward wydane w 2014 roku. Jest to rozszerzona wersja gry z 2010 roku, kontynuacja niedocenionej ”Shantae”, jednej z najlepszych gier, jakie zostały wydane na Gameboy Color na początku stulecia. Ta platformówka bezsprzecznie ma potencjał, by podbić serca wszystkich graczy. Nie żeruje bezczelnie na nostalgii do klasyki u tych starszych.

shantae: risky's revenge – director's cut

Scuttle Town to niewielka mieścina leżąca w Krainie Sequin, miejscu wypełnionym potworami różnej maści, ale również pełnym magii i niezwykłych reliktów. Tam właśnie mieszka Shantae – dziewczyna będąca półkrwi dżinką, pełniącą obowiązki strażniczki miasta. Krótka chwila spokoju na Wystawie Łowców Reliktów zostaje przerwana prze Risky Boots – liderkę miejscowej bandy piratów, która w jednym z przedstawionych artefaktów doszukuje się klucza do podboju okolicznych ziem. Choć nasza urocza obrończyni miasta zostaje zwolniona z posady za niedopatrzenie obowiązków, dobrze wie, że tylko ona jest w stanie powstrzymać Risky. W tym właśnie celu rusza na wyprawę. Chce powstrzymać niecną piratkę, ochronić swój dom i przyjaciół, oraz odzyskać posadę.

Vampyr

Drugi odcinek czterodcinkowej serii zabierze nas do dzielnic Londynu, które przemierzemy podczas pościgu za osobą, która przemieniła nas w wampira. Każdy z czterech dystryktów ma swój własny unikalny styl oraz mieszkańców, którzy dzięki naszym akcjom mogą się wzbogacić lub popaść w ubóstwo. Białozbór i Doki są siedliskami biedoty oraz bandytów, podczas gdy Zachodni Kres skupia bogatszą część społeczeństwa – w tej dzielnicy Ekoni pociagają zza kulisów za sznurki swoich marionetek. W Szpitalu Pembroke doktor Reid będzie mógł uratować czyjeś życie, jednocześnie będąc wystawiony na pokusę pożarcia bezbronnych i ufających mu ludzi.

vampyr
Kingdom Come: Deliverance

Wieki średni obfitowały w narzędzia do czynienia krzywdy bliźniemu. Do najbardziej popularnych zaliczały się miecze, topory, buzdygany, buławy, halabardy, gizarmy, korsyki, beci de corbin, czeskie łyżki, gwiazdy zaranne, cepy bojowe, młoty bojowe, glewie oraz... KAPUSTY. Tak kapusty! Nie ma powodów do powątpiewań. Dzięki zaawansowanemu silnikowi fizycznemu "Kingdom Come: Deliverance" kapusta może okazać się potężniejsza od miecza!

kingdom come: deliverance
The Banner Saga

Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że sztandarowy projekt BioWare najprawdopodobniej zaliczy poślizg, a same nastroje w firmie, choć idą ku lepszemu, są dosyć morowe. Po drugiej stronie barykady znajdują się ludzie ze studia Stoic, czyli de facto uciekinierzy z kanadyjskiej korporacji, którzy może obracają się wokół diametralnie mniejszych produkcji i budżetów, ale z sukcesami dążą do wyznaczonych wcześniej celów.

the banner saga 3

Najpierw bez żadnego problemu uzyskali stosowną kwotę na stworzenie "The Banner Saga 3" za pośrednictwem serwisu Kickstarter, natomiast teraz developerzy stwierdzili, że prace nad wspomnianą produkcją idą tak znakomicie, że ta ukaże się wcześniej. Zamiast zapowiadanego grudnia, zwieńczenie nordyckiej sagi trafi w ręce wszystkich zainteresowanych już latem, czyli minimum kwartał szybciej.

Anthem

Wedle informacji pojawiających się w kuluarach branży elektronicznej rozrywki, "Anthem", czyli obecnie oczko w głowie BioWare, zadebiutuje dopiero na początku 2019 roku. Niezależne od siebie źródła są zgodne, że pierwotny termin wyznaczony na tegoroczną jesień nie był nigdy realistyczny. Tym bardziej, że Kanadyjczycy mają w pamięci premierowe problemy, z jakimi borykała się "Mass Effect: Andromeda" i jak bardzo wpłynęło to na sprzedaż czy ogólne postrzeganie produkcji – wiedzą doskonale, że druga taka wpadka może skończyć się dla nich kiepsko.

anthem

Twórcy desperacko poszukują sukcesu i są pod bardzo silną presją (zarówno fanów, jak i wydawcy), biorąc pod uwagę niejasną przyszłość studia w przypadku kolejnej porażki i to, co stało się z BioWare Montreal (zespół ten został wchłonięty przez EA Motive).

Rune II

Rune: Ragnarok na nowym zwiastunie

Dodał: , · Komentarzy: 0

Tematyka nordycka jest w ostatnich miesiącach dość mocno eksploatowana w branży elektronicznej rozrywki i choć można czuć delikatny przesyt mitologią naszych skandynawskich przyjaciół, to dla sequela kultowego "Rune" powinno znaleźć się miejsce. Tym bardziej, że twórcy kontynuacji gry sprzed 17 lat (niesamowite jak ten czas szybko leci!), obiecali, oprócz zachowania specyficznego klimatu tamtej produkcji, nowoczesne usprawnienia, otwarty świat oraz rozbudowane elementy RPG.

rune: ragnarok

Nowy zwiastun, pochodzący prosto z wczesnej wersji alfa gry, ukazuje nam, że na nudę nie będziemy raczej narzekać. Obok przemierzania urokliwych i dziewiczych lokacji, zmierzymy się z epickimi przeciwnikami w świecie będącym na skraju zagłady.

Vampyr

Zajrzyj Vampyrowi za kołnierz

Dodał: , · Komentarzy: 0

Studio DONTNOD przedstawia nam czterodcinkową serię "DONTNOD Presents Vampyr" skupiajacą się na tajnikach i motywach przyświecających im przy tworzeniu swojej najnowszej produkcji. Zajrzymy do serca ich paryskiego studia, aby poznać nowe kawałki gampeplaya i lepiej zrozumieć, w co przyjdzie nam zagrać.

vampyr
Stygian: Reign of the Old Ones

Półtora roku temu pisaliśmy o początkach produkcji "Stygian: Reign of the Old Ones". Po 15 ciężkich i długich miesiącach z radością informujemy, że gra ma się dobrze, ba, nawet bardzo dobrze! Na tyle dobrze, że właśnie na platformę Steam trafiło jej demo, które pozwala nam na wcielenie się w nieszczęśników zmuszonych do walki z Wielkimi Przedwiecznymi. W rozszerzeniu znajdziecie film, który przybliży wam zawartość dema.

stygian: reign of the old ones
Overlord II

Overlord II – recenzja gry

Dodał: , · Komentarzy: 0
overlord II

Moralność to jeden z najciekawszych aspektów fabularnych gier. Można być szlachetnym paladynem albo chamskim i wrednym najemnikiem, który robi to co musi i nie baczy na nic. Świetnymi przykładami są tu choćby "Mass Effect" albo "Baldur’s Gate". W "Fable: Zapomniane opowieści” dostajemy możliwość grania postacią złą do szpiku kości i jest to równie opłacalne co bycie dobrym bohaterem. Jednak stanie się kimś, przed kim wszyscy uciekają z wrzaskiem, to niebywale trudne zadanie. Jest też inna opcja: stworzenie czarnego charakteru ukazanego w krzywym zwierciadle, dzięki czemu zyskujemy bogate źródło czarnego humoru. Tą właśnie ścieżką poszło Codemasters Software podczas tworzenia gry "Overlord II" i trzeba przyznać, że zrobili to naprawdę świetnie.

Wczytywanie...