Windchaser jest grą, która na początku może sprawić niemałe problemy. Dobór odpowiedniego dowódcy, szybkie zmienianie stylów walki i ucieczki z pola bitwy mogą się wydawać skomplikowane, ale wbrew pozorom tak nie jest. Wystarczy ze zrozumieniem czytać porady zaserwowane w grze lub przestudiować ten artykuł.
1) Jak wiadomo, style walki dzielą się na trzy kategorie: Koncentrację, Dyscyplinę oraz Chaos. Gdy dany styl zostanie odpowiednio doładowany, możliwe staje się korzystanie z umiejętności specjalnych bohaterów, którzy zaliczają się do danej klasy. Przykładowo postać chaosu będzie mogła użyć swych umiejętności specjalnych, gdy owy styl zostanie odpowiednio naładowany. Warto zapamiętać, że jak poziom jednego stylu wzrasta, to dwa pozostałe ulegają przeciwnemu działaniu.
2) Oto regułka, którą należy wziąć sobie do serca: Dyscyplina jest wrażliwa na Koncentrację, Koncentracja na Chaos, a Chaos na Dyscyplinę.
3) Przed walką zawsze wybieramy odpowiedniego dowódcę. Najważniejsze jest, by herszt naszej drużyny zadawał dodatkowe obrażenia dowódcy wrogiej grupy, który reprezentuje inny styl.
4) Gdy dany bohater skorzysta z umiejętności specjalnej, to dwa pozostałe style walki zostaną odpowiednio uzupełnione. Warto wtedy zmienić styl walki, by po nieznacznym doładowaniu skorzystać z umiejętności specjalnej innego członka drużyny. Z tego względu mieszana drużyna niekoniecznie musi być zła.
5) Zapamiętajcie, by szkolić nowicjuszy po uzyskaniu przez nich odpowiedniego poziomu. W zależności od fortu, możemy ich przeszkolić na jednostki Koncentracji, Dyscypliny lub Chaosu.
6) Nowych nowicjuszy nie warto wcielać do głównej drużyny w połowie gry. Najprawdopodobniej na tym etapie gracz będzie toczyć pojedynki z zaawansowanymi przeciwnikami, dlatego wskazane jest przyłączyć ich do drugiej grupy i atakować nią w następnej kolejności.
7) Często będziecie toczyć walki, podczas których współpraca dwóch drużyn będzie niemal konieczna. Przykładowo, gdy jedna grupa jest na wykończeniu, uciekamy nią, a na jej miejsce wstawiamy drugą. Dzięki temu wrogowie się nie uleczą, a bohaterowie tak.
8) Staramy się unikać niepotrzebnych śmierci bohaterów, gdyż po wygranej bądź przegranej bitwie muszą się udać kulejąc na pokład Wichrołapa, a ten często jest daleko od miejsca walki. Dlatego gdy widzimy, że ktoś jest na wykończeniu, przerywamy walkę i próbujemy ponownie po wyleczeniu się oddziału.
9) W momencie, gdy dana grupa przeciwników jest zbyt silna, dobrym pomysłem jest zdobywanie punktów doświadczenia na słabszych oddziałach.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz