riese

Koncentracja

Koncentracja to styl walki, którego najmocniejszymi stronami są morale oraz zdolności lecznicze. Reprezentujące ten styl jednostki cechują się zawziętością i męstwem na polu bitwy. Stanowią doskonałe zrównoważenie liczby punktów życia z zadawanymi obrażeniami.

Wszystkie jednostki są wrażliwe na styl chaosu i będą otrzymywać dodatkowe 25% obrażeń od ataków chaosu. Mają przewagę nad stylem dyscypliny i będą otrzymywać 25% mniej obrażeń od ataków dyscypliny.

Klasą podstawową jest Wtajemniczony, na którego możemy wyszkolić każdego Nowicjusza w większości fortów.

Wtajemniczony

wtajemniczony

PŻ: 225.0

POS: 5.5

Mrl: 225.0

Podstawowy zaklinacz. Dobre morale i atak.

Umiejętność specjalna: Zniszczenie

Koszt Koncentracji: 60

Odnowa: 30 sek.

Czas trwania: 10 sek.

Kontruje: Strach

Gdy zniszczenie jest aktywne, zadaje obrażenia równe 100% punktom obrażeń (POS) wtajemniczonego.

Premia przywódcza: Antydyscyplina

Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe 25% punktów obrażeń.

Gdy tylko osiągnie 5 (ewentualnie 6) poziom, powinniśmy udać się do Akademii – miejsca, w którym szkolone są jednostki koncentracji, by wybrać dla niego jedną z trzech ostatecznych klas. Do wyboru mamy Biskupa, Inkwizytora i Magistra.

Akademia

akademia

Biskup

biskup

PŻ: 338.0

POS: 8.3

Mrl: 575.0

Święty obrońca. Najlepsze umiejętności lecznicze. Dobry przeciw dyscyplinie.

Umiejętność specjalna: Przepojenie strachem

Koszt Koncentracji: 70

Odnowa: 35 sek.

Czas trwania: 12 sek.

Kontruje: Strach

Natychmiast leczy 10% PŻ drużyny. Gdy umiejętność jest aktywna, 20% punktów obrażeń zadawanych drużynie wroga przenosi się jako PŻ na drużynę biskupa.

Premia przywódcza: Prakoncentracja

Zmniejsza obrażenia zadawane przez jednostki dyscypliny o 25% punktów. Zwiększa leczenie o 25% punktów i zmniejsza leczenie wrogów o 35% punktów.

Inkwizytor

inkwizytor

PŻ: 338.0

POS: 9.9

Mrl: 507.0

Agresywny zaklinacz. Dobre umiejętności leczenia. Mistrz kombinacji umiejętności koncentracji.

Umiejętność specjalna: Dotyk nieskończoności

Koszt Koncentracji: 0

Odnowa: 25 sek.

Czas trwania: 8 sek.

Kontruje: Taktyka

Wysysa wszystkie punkty stylu walki koncentracji. Natychmiast leczy 15% PŻ inkwizytora. Gdy umiejętność jest aktywna, ataki drużyny wysysają PŻ wroga. Ataki przekazują nam 3% punktów zadanych obrażeń na każde 10 punktów stylu walki wydane na tę umiejętność.

Premia przywódcza: Arcydyscyplina

Zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji / 10 punktami chaosu / 10 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe 20% punktów obrażeń.

Magister

magister

PŻ: 406.0

POS: 8.3

Mrl: 507.0

Nieugięty. Posiada najwyższe morale. Niszczy morale wroga broniąc twojego.

Umiejętność specjalna: Zew sprawiedliwości

Koszt Koncentracji: 70

Odnowa: 35 sek.

Czas trwania: 12 sek.

Kontruje: Strach

Natychmiast przywraca 15% punktów morale drużyny magistra i zmniejsza koszt użycia następnej umiejętności o 20. Gdy umiejętność jest aktywna, ataki twojej drużyny obniżają morale drużyny wroga o 20% punktów.

Premia przywódcza: Prawość

Zmniejsza wszystkie efekty obniżające morale drużyny magistra w tym naturalne obniżanie o 20% punktów. Zwiększa wszystkie efekty podnoszące morale drużyny magistra o 20%.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...