Koncentracja to styl walki, którego najmocniejszymi stronami są morale oraz zdolności lecznicze. Reprezentujące ten styl jednostki cechują się zawziętością i męstwem na polu bitwy. Stanowią doskonałe zrównoważenie liczby punktów życia z zadawanymi obrażeniami.
Wszystkie jednostki są wrażliwe na styl chaosu i będą otrzymywać dodatkowe 25% obrażeń od ataków chaosu. Mają przewagę nad stylem dyscypliny i będą otrzymywać 25% mniej obrażeń od ataków dyscypliny.
Klasą podstawową jest Wtajemniczony, na którego możemy wyszkolić każdego Nowicjusza w większości fortów.
Wtajemniczony
PŻ: 225.0
POS: 5.5
Mrl: 225.0
Podstawowy zaklinacz. Dobre morale i atak.
Umiejętność specjalna: Zniszczenie
Koszt Koncentracji: 60
Odnowa: 30 sek.
Czas trwania: 10 sek.
Kontruje: Strach
Gdy zniszczenie jest aktywne, zadaje obrażenia równe 100% punktom obrażeń (POS) wtajemniczonego.
Premia przywódcza: Antydyscyplina
Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe 25% punktów obrażeń.
Gdy tylko osiągnie 5 (ewentualnie 6) poziom, powinniśmy udać się do Akademii – miejsca, w którym szkolone są jednostki koncentracji, by wybrać dla niego jedną z trzech ostatecznych klas. Do wyboru mamy Biskupa, Inkwizytora i Magistra.
Akademia
Biskup
PŻ: 338.0
POS: 8.3
Mrl: 575.0
Święty obrońca. Najlepsze umiejętności lecznicze. Dobry przeciw dyscyplinie.
Umiejętność specjalna: Przepojenie strachem
Koszt Koncentracji: 70
Odnowa: 35 sek.
Czas trwania: 12 sek.
Kontruje: Strach
Natychmiast leczy 10% PŻ drużyny. Gdy umiejętność jest aktywna, 20% punktów obrażeń zadawanych drużynie wroga przenosi się jako PŻ na drużynę biskupa.
Premia przywódcza: Prakoncentracja
Zmniejsza obrażenia zadawane przez jednostki dyscypliny o 25% punktów. Zwiększa leczenie o 25% punktów i zmniejsza leczenie wrogów o 35% punktów.
Inkwizytor
PŻ: 338.0
POS: 9.9
Mrl: 507.0
Agresywny zaklinacz. Dobre umiejętności leczenia. Mistrz kombinacji umiejętności koncentracji.
Umiejętność specjalna: Dotyk nieskończoności
Koszt Koncentracji: 0
Odnowa: 25 sek.
Czas trwania: 8 sek.
Kontruje: Taktyka
Wysysa wszystkie punkty stylu walki koncentracji. Natychmiast leczy 15% PŻ inkwizytora. Gdy umiejętność jest aktywna, ataki drużyny wysysają PŻ wroga. Ataki przekazują nam 3% punktów zadanych obrażeń na każde 10 punktów stylu walki wydane na tę umiejętność.
Premia przywódcza: Arcydyscyplina
Zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji / 10 punktami chaosu / 10 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe 20% punktów obrażeń.
Magister
PŻ: 406.0
POS: 8.3
Mrl: 507.0
Nieugięty. Posiada najwyższe morale. Niszczy morale wroga broniąc twojego.
Umiejętność specjalna: Zew sprawiedliwości
Koszt Koncentracji: 70
Odnowa: 35 sek.
Czas trwania: 12 sek.
Kontruje: Strach
Natychmiast przywraca 15% punktów morale drużyny magistra i zmniejsza koszt użycia następnej umiejętności o 20. Gdy umiejętność jest aktywna, ataki twojej drużyny obniżają morale drużyny wroga o 20% punktów.
Premia przywódcza: Prawość
Zmniejsza wszystkie efekty obniżające morale drużyny magistra w tym naturalne obniżanie o 20% punktów. Zwiększa wszystkie efekty podnoszące morale drużyny magistra o 20%.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz