Dyscyplina

2 minuty czytania

Dyscyplina jest stylem walki, który powszechnie znany jest ze znakomitych walorów obronnych. Każda jednostka posługująca się nim ma bardzo dużo punktów życia, co skutecznie uniemożliwia wrogom szybkie zwycięstwa w potyczce. Drużyna z nich złożona staje się solidnym murem, który zwykle jest nie do sforsowania. Niestety, wszystko ma jakąś cenę – jednostki stosujące ten styl za swą wytrzymałość płacą ilością zadawanych obrażeń, która, w porównaniu do innych stylów, jest najniższa. Mimo to, skutecznie sprawdzają się w walce.

Wszystkie jednostki są wrażliwe na styl koncentracji i będą otrzymywać dodatkowe 25% obrażeń od ataków koncentracji. Mają przewagę nad stylem chaosu i będą otrzymywać 25% mniej obrażeń od ataków chaosu.

Klasą podstawową jest Żołnierz, na którego możemy wyszkolić każdego Nowicjusza w większości fortów.

Żołnierz

żołnierz

PŻ: 340.0

POS: 4,5

Mrl: 210.0

Podstawowy obrońca. Zapewnia dobre PŻ i obronę.

Umiejętność specjalna: Ochrona

Koszt Dyscypliny: 60

Odnowa: 25 sek.

Czas trwania: 12 sek.

Kontruje: Uderzenie

Gdy umiejętność jest aktywna, zmniejsza o 25% punktów obrażenia zadawane członkom drużyny. Żołnierz przyjmuje dodatkowe 10% punktów obrażeń za każdego członka drużyny pod jego ochroną.

Premia przywódcza: Antychaos

Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 25% punktów obrażeń.

Gdy tylko osiągnie 5 (ewentualnie 6) poziom, powinniśmy udać się do Fortecy – miejsca, w którym szkolone są jednostki dyscypliny, by wybrać dla niego jedną z trzech ostatecznych klas. Do wyboru mamy Szturmowca, Zbrojnego i Wojownika.

Forteca

forteca, screen

Szturmowiec

szturmowiec

PŻ: 768.0

POS: 8.1

Mrl: 270.0

Ciężkozbrojny wojownik. Zadaje duże obrażenia. Mistrz kombinacji dyscypliny.

Umiejętność specjalna: Szarża

Koszt Dyscypliny: 0

Odnowa: 25 sek.

Czas trwania: 8 sek.

Kontruje: Taktyka

Umiejętność wyczerpuje wszystkie punkty stylu walki dyscypliny. Gdy jest aktywna, ilość POS szturmowca wzrasta o 20% na każde wyczerpane 10 punktów stylu walki.

Premia przywódcza: Arcydyscyplina

Zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny / 10 punktami chaosu / 10 punktami koncentracji. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20% punktów obrażeń.

Zbrojny

zbrojny

PŻ: 871.0

POS: 6.8

Mrl: 270.0

Niepowstrzymany behemot. Najwyższa ilość PŻ i umiejętności obronne. Skuteczny przeciw chaosowi.

Umiejętność specjalna: Obrona

Koszt Dyscypliny: 70

Odnowa: 45 sek.

Czas trwania: 10 sek.

Kontruje: Uderzenie

Natychmiast przywraca 10% punktów morale drużyny zbrojnego. Gdy umiejętność jest aktywna, obrażenia członków drużyny zmniejszają się o 25% punktów.

Premia przywódcza: Pradyscyplina

Zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki chaosu o 25% punktów.

Wojownik

wojownik

PŻ: 768.0

POS: 6.8

Mrl: 324.0

Wyrównany obrońca. Potrafi wyprowadzać ataki druzgoczące morale.

Umiejętność specjalna: Niepowstrzymane natarcie

Koszt Dyscypliny: 70

Odnowa: 30 sek.

Czas trwania: 12 sek.

Kontruje: Uderzenie

Gdy umiejętność jest aktywna, odbija 20% punktów obrażeń ku morale wroga.

Premia przywódcza: Żelazne serce

Zwiększa wszystkie efekty obniżające morale wroga, w tym naturalne obniżanie, o 20% punktów. Zmniejsza wszystkie efekty podwyższające morale wroga o 20% punktów.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...