Dyscyplina jest stylem walki, który powszechnie znany jest ze znakomitych walorów obronnych. Każda jednostka posługująca się nim ma bardzo dużo punktów życia, co skutecznie uniemożliwia wrogom szybkie zwycięstwa w potyczce. Drużyna z nich złożona staje się solidnym murem, który zwykle jest nie do sforsowania. Niestety, wszystko ma jakąś cenę – jednostki stosujące ten styl za swą wytrzymałość płacą ilością zadawanych obrażeń, która, w porównaniu do innych stylów, jest najniższa. Mimo to, skutecznie sprawdzają się w walce.
Wszystkie jednostki są wrażliwe na styl koncentracji i będą otrzymywać dodatkowe 25% obrażeń od ataków koncentracji. Mają przewagę nad stylem chaosu i będą otrzymywać 25% mniej obrażeń od ataków chaosu.
Klasą podstawową jest Żołnierz, na którego możemy wyszkolić każdego Nowicjusza w większości fortów.
Żołnierz
PŻ: 340.0
POS: 4,5
Mrl: 210.0
Podstawowy obrońca. Zapewnia dobre PŻ i obronę.
Umiejętność specjalna: Ochrona
Koszt Dyscypliny: 60
Odnowa: 25 sek.
Czas trwania: 12 sek.
Kontruje: Uderzenie
Gdy umiejętność jest aktywna, zmniejsza o 25% punktów obrażenia zadawane członkom drużyny. Żołnierz przyjmuje dodatkowe 10% punktów obrażeń za każdego członka drużyny pod jego ochroną.
Premia przywódcza: Antychaos
Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 25% punktów obrażeń.
Gdy tylko osiągnie 5 (ewentualnie 6) poziom, powinniśmy udać się do Fortecy – miejsca, w którym szkolone są jednostki dyscypliny, by wybrać dla niego jedną z trzech ostatecznych klas. Do wyboru mamy Szturmowca, Zbrojnego i Wojownika.
Forteca
Szturmowiec
PŻ: 768.0
POS: 8.1
Mrl: 270.0
Ciężkozbrojny wojownik. Zadaje duże obrażenia. Mistrz kombinacji dyscypliny.
Umiejętność specjalna: Szarża
Koszt Dyscypliny: 0
Odnowa: 25 sek.
Czas trwania: 8 sek.
Kontruje: Taktyka
Umiejętność wyczerpuje wszystkie punkty stylu walki dyscypliny. Gdy jest aktywna, ilość POS szturmowca wzrasta o 20% na każde wyczerpane 10 punktów stylu walki.
Premia przywódcza: Arcydyscyplina
Zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny / 10 punktami chaosu / 10 punktami koncentracji. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20% punktów obrażeń.
Zbrojny
PŻ: 871.0
POS: 6.8
Mrl: 270.0
Niepowstrzymany behemot. Najwyższa ilość PŻ i umiejętności obronne. Skuteczny przeciw chaosowi.
Umiejętność specjalna: Obrona
Koszt Dyscypliny: 70
Odnowa: 45 sek.
Czas trwania: 10 sek.
Kontruje: Uderzenie
Natychmiast przywraca 10% punktów morale drużyny zbrojnego. Gdy umiejętność jest aktywna, obrażenia członków drużyny zmniejszają się o 25% punktów.
Premia przywódcza: Pradyscyplina
Zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki chaosu o 25% punktów.
Wojownik
PŻ: 768.0
POS: 6.8
Mrl: 324.0
Wyrównany obrońca. Potrafi wyprowadzać ataki druzgoczące morale.
Umiejętność specjalna: Niepowstrzymane natarcie
Koszt Dyscypliny: 70
Odnowa: 30 sek.
Czas trwania: 12 sek.
Kontruje: Uderzenie
Gdy umiejętność jest aktywna, odbija 20% punktów obrażeń ku morale wroga.
Premia przywódcza: Żelazne serce
Zwiększa wszystkie efekty obniżające morale wroga, w tym naturalne obniżanie, o 20% punktów. Zmniejsza wszystkie efekty podwyższające morale wroga o 20% punktów.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz