Za każdy awans na nowy poziom gildii dostajemy jeden punkt rozwoju, który możemy wydać na specjalne drzewko funkcji statku i odblokować nowe umiejętności. Co pięć poziomów do Wiatrołapa dodawane są nowe pokłady, które dają nam nowe opcje rozwoju. Funkcje dzielą się na bierne i aktywne. Pierwsze z nich charakteryzują się tym, że ich efekty są stałe. Aktywne mają to do siebie, iż można używać ich raz na jakiś, określony odgórnie, czas.
Kadłub
Poziom 1
Rozbudowany szpital
Funkcja bierna
Zwiększa prędkość odwrotu jednostki o 15%, a odzyskiwanie PŻ w szpitalu o 50%.
Duża ładownia
Funkcja bierna
Zwiększa przestrzeń w ładowni o 4 miejsca (do 12).
Poziom 2
Błogosławiony szpital
Funkcja bierna
Szpital wzmacnia obronę jednostek opuszczających Wichrołapa lub znajdujących się blisko. Wzmocnione jednostki otrzymują o 5% mniejsze obrażenia. Wzmocnienie trwa przez jedną walkę i oznaczone jest animowanym okręgiem wokół jednostki.
Potężna ładownia
Funkcja bierna
Zwiększa przestrzeń w ładowni o 4 miejsca (do 16).
Poziom 3
Remedium
Funkcja aktywna
Tworzy specjalny przedmiot o nazwie remedium, którego używa się jak napoju leczniczego. Można stworzyć tylko jedno remedium na raz. Odnowa: 180 sek.
Wytrzymałość
Funkcja bierna
Szybkość wszystkich jednostek zwiększa się o 25%.
Silniki artefaktowe
Funkcja bierna
Zwiększa szybkość statku o 25%, a wzrost sławy o 10%.
Targowanie
Funkcja bierna
Kupcy będą oferować dodatkowe przedmioty.
Poziom 4
Sławny statek
Funkcja aktywna
Wzywa karawanę kupiecką, z którą można handlować. Kupcy wyruszą dalej po 10 minutach. Umiejętności tej można użyć tylko raz w całym scenariuszu.
Warsztat
Poziom 1
Zaawansowane wykopaliska
Funkcja bierna
Ulepszenie, które zapewnia dodatkowe przedmioty za każde przeprowadzone wykopaliska.
Skrzydło biblioteczne
Funkcja bierna
Zmniejsza o połowę czas identyfikacji przedmiotów.
Poziom 2
Wykrywacz artefaktów
Funkcja bierna
Wykrywacze artefaktów wmontowane są w kadłub statku.
Maszyneria artefaktowa
Funkcja bierna
Pozwala na ulepszanie niektórych przedmiotów w warsztacie. Przedmioty takie posiadają oznaczenie "ulepsz" w nazwie kategorii. Takie przedmioty mają ikonkę z zębatką.
Badania nad potworami
Funkcja bierna
Po trafieniu na nowego potwora lub strażnika można go zbadać w bibliotece, co pozwoli twoim jednostkom poznać ich słabości i otrzymać niewielką premię do obrażeń zadawanych takim przeciwnikom.
Magnes artefaktowy
Funkcja aktywna
Przenosi wszystkie skrzynie z przedmiotami z zabezpieczonego obszaru do ładowni Wichrołapa. Jeśli w ładowni brakuje miejsca, przedmiot pojawi się pod Wichrołapem. Magnes bywa jedynym sposobem na dotarcie do trudno dostępnych przedmiotów. Odnowa: 180 sek.
Arboretum
Poziom 1
Skuteczniejsza tresura
Funkcja bierna
Zmniejsza czas wytwarzania w kojcach o 50%.
Poprawione nawożenie
Funkcja bierna
Zmniejsza czas hodowli w ogrodzie o 50%.
Poziom 2
Tereny do tresury
Funkcja bierna
W kojcach powstawać będą lepsze – mocniejsze i cenniejsze przedmioty. Oznaczone będą ikoną ze strzałką.
Róg obfitości
Funkcja bierna
W ogrodzie powstawać będą lepsze – mocniejsze i cenniejsze przedmioty. Oznaczone będą ikoną ze strzałką.
Poziom 3
Tabun
Funkcja aktywna
Wypuść pojmane zwierzęta z kojców, żeby zaatakowały drużynę wroga. Umiejętność zadaje 200 neutralnych punktów obrażeń wrogiej drużynie. Można używać jedynie w trakcie walki. Odnowa: 120 sek.
Chmura zarodników
Funkcja aktywna
Wypuszcza z ogrodu paraliżującą chmurę roślinnych zarodników, która ogłusza wrogą drużynę na 2 sekundy. Można używać jedynie w trakcie walki. Odnowa: 120 sek.
Sanktuarium
Poziom 1
Szał
Funkcja bierna
Zwiększa odzyskiwanie PŻ przez twoje jednostki. Działa tylko w trakcie walki.
Wiara
Funkcja bierna
Zwiększa odzyskiwanie morale przez twoje jednostki. Działa tylko w trakcie walki.
Pobłogosławiony statek
Funkcja bierna
Ilość punktów błogosławieństwa z każdej ofiary zwiększa się o 1.
Pokora
Funkcja bierna
Zmniejsza koszt błogosławieństwa.
Poziom 2
Ferwor
Funkcja bierna
Zmniejsza ilość doświadczenia potrzebną do awansowania na kolejne poziomy o 20%. Działa tylko na postacie.
Kapliczka przyzywania
Funkcja bierna
Zmniejsza czas odnowy dla aktywnej umiejętności przyzywania o 50%. Dodaje 5% szybkości wszystkim twoim jednostkom i statkowi.
Forteca
Poziom 1
Dyscyplina
Funkcja bierna
Wzmacnia klasy dyscypliny. Podnosi wszystkie charakterystyki o 10%.
Chaos
Funkcja bierna
Wzmacnia klasy chaosu. Podnosi wszystkie charakterystyki o 10%.
Koncentracja
Funkcja bierna
Wzmacnia klasy koncentracji. Podnosi wszystkie charakterystyki o 10%.
Poziom 2
Hart
Funkcja bierna
Zwiększa PŻ wszystkich przyjaznych klas o 5%.
Gniew
Funkcja bierna
Zwiększa POS wszystkich przyjaznych klas o 5%.
Żelazna wola
Funkcja bierna
Podnosi morale wszystkich przyjaznych klas o 5%.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz