Warsztat

1 minuta czytania

Ten pokład mieści warsztat i pracownię Wichrołapa. Oficjalne prawo gildii mówi, że w obecnej erze odkryć każdy statek powyżej pewnych rozmiarów musi mieć środki do prowadzenia badań.

Głównym zadaniem tego pokładu jest identyfikowanie rozmaitych obiektów i kierowanie wykopaliskami.

Pierwsze z nich prowadzone są w pracowni artefaktów, gdzie gromadzą się niezidentyfikowane przedmioty. Dzięki temu w krótkim czasie możemy poznać właściwości każdej znalezionej rzeczy.

Alternatywą jest pracownia stworów, w której możemy badać napotkane stworzenia. Dzięki temu poznajemy ich słabe strony, co bezpośrednio przekłada się na niewielką premię w walce z nimi.

W warsztacie znajdziemy również niezwykle przydatną umiejętność Wykop, którą można użyć, jeśli w pobliżu Wichrołapa znajduje się punkt wykopaliskowy. Przenosi ona wszystkie zakopane przedmioty do ładowni lub pod statek, jeśli ładownia jest pełna.

warsztat, screen

Ciekawym urządzeniem jest magnes artefaktowy. Podczas użycia przenosi wszystkie skrzynie z przedmiotami z zabezpieczonego obszaru do ładowni Wichrołapa. Jeśli brakuje tam miejsca, przedmiot pojawi się pod naszym statkiem. Odnowa umiejętności trwa 180 sekund. Przyznam, że niejednokrotnie z niej korzystałem, bowiem w grze można znaleźć skrzynie, do których nasze postacie same dotrzeć nie mogą. Magnes artefaktowy rozwiązuje ten problem.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...