Ten pokład mieści warsztat i pracownię Wichrołapa. Oficjalne prawo gildii mówi, że w obecnej erze odkryć każdy statek powyżej pewnych rozmiarów musi mieć środki do prowadzenia badań.
Głównym zadaniem tego pokładu jest identyfikowanie rozmaitych obiektów i kierowanie wykopaliskami.
Pierwsze z nich prowadzone są w pracowni artefaktów, gdzie gromadzą się niezidentyfikowane przedmioty. Dzięki temu w krótkim czasie możemy poznać właściwości każdej znalezionej rzeczy.
Alternatywą jest pracownia stworów, w której możemy badać napotkane stworzenia. Dzięki temu poznajemy ich słabe strony, co bezpośrednio przekłada się na niewielką premię w walce z nimi.
W warsztacie znajdziemy również niezwykle przydatną umiejętność Wykop, którą można użyć, jeśli w pobliżu Wichrołapa znajduje się punkt wykopaliskowy. Przenosi ona wszystkie zakopane przedmioty do ładowni lub pod statek, jeśli ładownia jest pełna.
Ciekawym urządzeniem jest magnes artefaktowy. Podczas użycia przenosi wszystkie skrzynie z przedmiotami z zabezpieczonego obszaru do ładowni Wichrołapa. Jeśli brakuje tam miejsca, przedmiot pojawi się pod naszym statkiem. Odnowa umiejętności trwa 180 sekund. Przyznam, że niejednokrotnie z niej korzystałem, bowiem w grze można znaleźć skrzynie, do których nasze postacie same dotrzeć nie mogą. Magnes artefaktowy rozwiązuje ten problem.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz