Chaos

2 minuty czytania

Chaos jest najbardziej ofensywnym stylem walki. Wszystkie jego jednostki charakteryzują się dużą ilością punktów życia oraz bardzo wysokim współczynnikiem zadawanych obrażeń, dlatego też idealnie sprawdzają się w boju. Ich jedyną piętą achillesową jest morale, więc jeśli walka nie będzie układać się po myśli naszych jednostek, szybko załamują się, w wyniku czego uciekają z pola walki.

Wszystkie jednostki są wrażliwe na styl dyscypliny i będą otrzymywać dodatkowe 25% obrażeń od ataków pochodzących z tego stylu. Mają przewagę nad stylem koncentracji i będą otrzymywać 25% mniej obrażeń od ataków koncentracji.

Klasą podstawową jest Łotr, na którego możemy wyszkolić każdego Nowicjusza w większości fortów.

Łotr

łotr

PŻ: 270.0

POS: 7.0

Mrl: 175.0

Podstawowy łotr. Zapewnia dobre POS na jeden cel.

Umiejętność specjalna: Ujawnienie słabości

Koszt Chaosu: 60

Odnowa: 25 sek.

Czas trwania: 8 sek.

Kontruje: Rytuał

Błyskawicznie ogłusza losowo wybranego wroga na 4.0 sek. Gdy umiejętność jest aktywna, ta sama jednostka otrzymuje 40% dodatkowych punktów obrażeń, nawet gdy ogłuszenie już minęło.

Premia przywódcza: Antykoncentracja

Wrogie jednostki koncentracji otrzymują dodatkowe 25% punktów obrażeń.

Gdy tylko osiągnie 5 (ewentualnie 6) poziom, powinniśmy udać się do Acheronu – miejsca, w którym szkolone są jednostki chaosu, by wybrać dla niego jedną z trzech ostatecznych klas. Do wyboru mamy Fechmistrza, Strzelca bądź Egzekutora.

Acheron

acheron, screen

Fechmistrz

fechmistrz

PŻ: 486.0

POS: 15.8

Mrl: 225.0

Silny napastnik. Ogłusza wielu wrogów. Mistrz kombinacji umiejętności chaosu.

Umiejętność specjalna: Wir powietrzny

Koszt Chaosu: 0

Odnowa: 25 sek.

Czas trwania: 8 sek.

Wysysa wszystkie punkty stylu walki chaosu. Natychmiast ogłusza jednego wroga na każdego 20 punktów stylu użyte na umiejętność na 0% sek. Gdy umiejętność jest aktywna, ładuje się. Gdy aura umiejętności zniknie, losowy wróg zostaje ogłuszony na 25% czasu ładowania się umiejętności wyrażone w sekundach.

Premia przywódcza: Arcychaos

Zaczynasz walkę z 80 punktami chaosu / 10 punktami dyscypliny / 10 punktami koncentracji. Wrogie jednostki koncentracji otrzymują dodatkowe 20% punktów obrażeń.

Strzelec

strzelec

PŻ: 405.0

POS: 15.8

Mrl: 270.0

Śmiertelnie skuteczny strzelec. Powoduje obrażenia PŻ i morale. Silne ogłuszenie.

Umiejętność specjalna: Precyzyjny strzał

Koszt Chaosu: 70

Odnowa: 45 sek.

Czas trwania: 10 sek.

Kontruje: Rytuał

Natychmiast ogłusza losowego wroga na 6.0 sek. Jeśli cel zginie, gdy jest ogłuszony, następny wróg zostaje ogłuszony. Gdy umiejętność jest aktywna, ogłuszony wróg otrzymuje dodatkowe 50% punktów obrażeń, nawet po ocknięciu się.

Premia przywódcza: Atak z zaskoczenia

Morale wroga spada o 20 punktów na sekundę.

Egzekutor

egzekutor

PŻ: 405.0

POS: 17.9

Mrl: 225.0

Szalony zabójca. Najwyższe POS, zabójcze umiejętności. Ogłuszenie. Skuteczny przeciw koncentracji.

Umiejętność specjalna: Dotyk śmierci

Koszt Chaosu: 70

Odnowa: 35 sek.

Czas trwania: 10 sek.

Kontruje: Rytuał

Natychmiast ogłusza losowego wroga na 3.0 sek. Gdy umiejętność jest aktywna, ładuje się. Gdy aura umiejętności zniknie, cel otrzymuje 20 punktów obrażeń od chaosu na każdą sekundę ładowania.

Premia przywódcza: Prachaos

Zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki koncentracji o 25% punktów.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...