W sieci pojawił się nowy gameplay z gry "Tyranny" od studia Obsidian Entertainmen i wydawcy Paradox interactive. Materiał to 40 minut rozgrywki, podczas których możemy przyjrzeć się rozwiązaniom, jakie autorzy zaimplementują w interfejsie, dialogach oraz walce w swoim najnowszym dziecku.

Tytuł trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku, a kolejny zapis rozgrywki planowany jest już na przyszły miesiąc.
Plik wideo nie jest już dostępny.
Komentarze
W Pillarsach walka na początku dawała jakąś satysfakcję, jednak szybko stawała się skrajnie powtarzalna i nudna... Nie wiem, czy spowodowała to mała różnorodność zaklęć i zdolności (zasadniczo tylko albo raniące, albo leczące [ja grałem dodatkowo bez kapłana w drużynie, więc nawet do leczących nie miałem dostępu]), czy też fakt, że poszczególne pojedynki niczym się nie wyróżniały i w każdej sytuacji wyglądały identycznie...
Jak na razie walka w Tyranny też ogranicza się do spamowania zaklęciami bojowymi
Nie wiem, co takiego było w NWN (1 i 2), że każda walka wydawała się wyjątkowa w tej grze. Może po prostu wrogowie rzadziej byli kopiuj-wklej, a starcia bardziej zmuszały do dostosowania strategii do wroga - atakowania golema kwasem, a przed łupieżcą umysłu bronienia się odpowiednim zaklęciem...
W NWN 2 to przecież klasyczna walka drużyną, jak baldur czy icewind dale Oo
Po prostu w Pillarsach (Szczególnie pod konievc gry) walka nieco nużyła
Znalazłem gajne porównanie
Dla mnie największym atutem Pillarsóe były te "wydarzenia tekstowe), gdy gra przedstawiała nam jakiś problem, a my wybierając odpoweidnie opcje dialogowe radziliśmy sobie z nim
Tak btw.. Warto kupować DLC do Pillarsów? Jak wam się w nie grało?
Dodaj komentarz