szczury_wroclawia_szpital

Alchemik

Spis treści

Magia

pocisk żaru
Pocisk Żaru

Dwa pociski energii Żaru lecą w kierunku celu.

Poziom Obr. typu trucizna Odepchnięcie Obr. zadaw. przez broń Koszt many
1 10-14 +5 +10% 4
2 18-25 +5 +10% 5
3 21-31 +5 +10% 6
4 26-37 +5 +10% 7
5 34-49 +5 +10% 8
6 47-68 +5 +10% 9
7 62-89 +5 +10% 10
8 85-122 +5 +10% 12
9 110-159 +5 +10% 14
10 147-211 +5 +10% 16

specjalizacja w broniach magicznych
Specjalizacja w broniach magicznych

Specjalizacja w posługiwaniu się różdżkami i laskami. Zmniejszenie poziomu wymagań pierścieni i amuletów.

Zawsze włączone.

Poziom Wymagania wyposażenia maga Obr. broni maga
1 -1 +4%
2 -2 +8%
3 -3 +12%
4 -4 +16%
5 -5 +20%
6 -6 +24%
7 -7 +28%
8 -8 +32%
9 -9 +36%
10 -10 +40%

lodowy wstrząs
Lodowy wstrząs

Rzucenie kryształem, który po trafieniu wybucha, zamrażając znajdujących się w pobliżu wrogów.

Poziom Obr. typu lód Szansa na zamrożenie celu przez 5 s Koszt many
1 25-34 63% 8
2 30-41 65% 9
3 35-48 68% 10
4 44-62 73% 11
5 55-77 78% 12
6 66-92 83% 13
7 85-118 90% 14
8 106-148 98% 15
9 136-191 108% 17
10 180-252 120% 19

trafienie krytyczne
Trafienie krytyczne

Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne i obrażeń zadawanych w jego wyniku.

Zawsze włączone.

Poziom Premia do obrażeń krytycznych Szansa na trafienie krytyczne
1 +12% +1
2 +24% +2
3 +36% +3
4 +48% +4
5 +60% +5
6 +72% +6
7 +84% +7
8 +96% +8
9 +108% +9
10 +120% +10

poszukiwacz przygód
Poszukiwacz przygód

Zwiększa skuteczność eliksirów, ilość zdobywanych punktów doświadczenia i sławy. Łagodzi negatywne skutki wskrzeszenia.

Zawsze włączone.

Poziom Zdobywane doświadczenie Zdobywana sława Skuteczność eliksirów
1 +2% +2% +8%
2 +4% +4% +16%
3 +6% +6% +24%
4 +8% +8% +32%
5 +10% +10% +40%
6 +12% +12% +48%
7 +14% +14% +56%
8 +16% +16% +64%
9 +18% +18% +72%
10 +20% +20% +80%

błyskawica żaru
Błyskawica Żaru

Wrogowie zostają trafieni błyskawicą energii Żaru.

Poziom Obr. zad. przez broń Odepchnięcie Obr. typu elektryczne Koszt many
1 54-128 +2 +20% 9
2 60-142 +2 +20% 10
3 66-156 +2 +20% 11
4 72-171 +2 +20% 12
5 86-202 +2 +20% 13
6 100-236 +2 +20% 14
7 124-292 +2 +20% 15
8 150-354 +2 +20% 17
9 178-419 +2 +20% 19
10 218-515 +2 +20% 21

specjalizacja w zaklęciach ofensywnych
Specjalizacja w zaklęciach ofensywnych

Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć ofensywnych.

Zawsze włączone.

Poziom Poziom zaklęć ofensywnych
1 +1
2 +2
3 +3
4 +4
5 +5
6 +6
7 +7
8 +8
9 +9
10 +10

lanca żaru
Lanca Żaru

Przeciwnicy zostają przebici lancą skupionej energii.

Poziom Obr. typu ogień Obr. zadaw. przez broń Koszt many
1 60-149 +8% 18
2 65-161 +8% +20
3 70-174 +8% 22
4 75-187 +8% 24
5 81-201 +8% 26
6 92-229 +8% 28
7 104-260 +8% 30
8 117-291 +8% 32
9 137-343 +8% 34
10 159-397 +8% 36

stos
Stos

Rzucenie kryształem wypełnionym eterycznymi płomieniami, które podpalają nieprzyjaciół.

Poziom Obr. typu ogień przez 3 s Koszt many
1 90 15
2 96 16
3 103 17
4 109 19
5 116 21
6 122 23
7 136 25
8 151 27
9 167 29
10 183 31

zaawansowane rzucanie zaklęć
Zaawansowane rzucanie zaklęć

Zmniejszenie poziomu wymagań na wszystkie zaklęcia i zwiększenie szybkości regeneracji many.

Zawsze włączone.

Poziom Wymagania nauki zaklęć + do regeneracji many co sekundę
1 -1 2
2 -2 3
3 -3 4
4 -4 5
5 -5 6
6 -6 8
7 -7 9
8 -8 10
9 -9 11
10 -10 12

uderzenie żarem
Uderzenie Żarem

Pocisk płonącej energii, uderzający z nieba we wskazane miejsce.

Poziom Obr. zad. przez broń Obr. typu ogień Koszt many
1 305-488 +20% 30
2 323-516 +20% 32
3 340-544 +20% 34
4 359-574 +20% 36
5 378-604 +20% 38
6 396-634 +20% 40
7 416-666 +20% 42
8 436-697 +20% 44
9 457-731 +20% 46
10 478-764 +20% 48

Przywołanie

mroczny imp
Mroczny imp

Przywołanie mrocznego impa przy użyciu statycznej energii pozyskiwanej ze zwłok wrogów.

Poziom Liczba impów Punkty życia Obrażenia Koszt many
1 1 +0% +0% 12
2 2 +0% +0% 13
3 2 +20% +5% 14
4 3 +20% +5% 15
5 3 +40% +10% 16
6 4 +40% +10% 17
7 4 +60% +15% 18
8 5 +60% +15% 19
9 5 +80% +20% 20
10 6 +80% +20% 21

cierniowe sługi
Cierniowe sługi

Twoi słudzy zostają otoczeni aurą energii, która odbija zadawane im obrażenia w stronę napastników.

Poziom Odbijanie obrażeń Czas trwania [s] Koszt many
1 25% 10 14
2 30% 12 16
3 35% 14 18
4 40% 16 20
5 45% 18 22
6 50% 20 24
7 55% 22 26
8 60% 24 28
9 65% 26 30
10 70% 30 32

tresura zwierząt
Tresura zwierząt

Zwiększenie siły zwierząt i sług, skrócenie czasu potrzebnego zwierzęciu na dotarcie do miasta.

Zawsze włączone.

Poziom Obr. zadawane przez zwierzęta i sługi Pancerz zwierząt i sług Czas podróży zwierzęcia do miasta
1 +4% +4% -8%
2 +8% +8% -16%
3 +12% +12% -24%
4 +16% +16% -32%
5 +20% +20% -40%
6 +24% +24% -48%
7 +28% +28% -56%
8 +32% +32% -64%
9 +36% +36% -72%
10 +40% +40% -80%

przywołanie golema alchemicznego
Przywołanie golema alchemicznego

Przywołanie golema alchemicznego, atakującego twoich wrogów.

Poziom Ulepszenie golema Koszt many
1 Normalny atak 20
2 Obr., Pancerz i PŻ 22
3 Obr., Pancerz i PŻ 24
4 Miażdżący atak 26
5 Obr., Pancerz i PŻ 28
6 Obr., Pancerz i PŻ 30
7 Wirowy atak 32
8 Obr., Pancerz i PŻ 34
9 Obr., Pancerz i PŻ 36
10 Ostateczne ulepszenie 38

specjalizacja w zaklęciach zauroczenia
Specjalizacja w zaklęciach zauroczenia

Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć zauroczenia.

Zawsze włączone.

Poziom Poziom zaklęć zauroczenia
1 +1
2 +2
3 +3
4 +4
5 +5
6 +6
7 +7
8 +8
9 +9
10 +10

terror
Terror

Powoduje, że wrogowie znajdujący się w polu działania uciekają w przerażeniu.

Poziom Odepchnięcie Szansa, że cel ucieknie Czas trwania [s] Koszt many
1 +6 75% 2 15
2 +8 75% 3 16
3 +10 75% 3 17
4 +12 75% 4 18
5 +14 75% 4 19
6 +16 75% 5 21
7 +18 75% 5 23
8 +20 75% 6 25
9 +22 75% 6 28
10 +24 75% 7 31

specjalizacja w broni zasięgowej
Specjalizacja w broni zasięgowej

Specjalizacja w posługiwaniu się łukami, pistoletami, kuszami i karabinami.

Zawsze włączone.

Poziom Wymagania broni dystansowej Obr. z broni dystansowej
1 -1 +4%
2 -2 +8%
3 -3 +12%
4 -4 +16%
5 -5 +20%
6 -6 +24%
7 -7 +28%
8 -8 +32%
9 -9 +36%
10 -10 +40%

płonący związek
Płonący związek

Twoi słudzy wpadają w szał, zwiększa się ich szybkość ataku oraz ilość zadawanych obrażeń.

Poziom Obr. typu fiz. i żyw. Szybkość ataku Czas trwania [s] Koszt many
1 +50% +10% 15 14
2 +60% +11% 17 16
3 +70% +12% 19 18
4 +80% +13% 21 20
5 +90% +14% 23 22
6 +100% +15% 25 24
7 +110% +16% 27 26
8 +120% +17% 29 28
9 +130% +18% 31 30
10 +140% +20% 33 32

handlowiec
Handlowiec

Zmniejszenie cen przedmiotów, które są kupowane lub zaczarowywane. Efekt działa również w przypadku przedmiotów nabywanych poprzez hazard. Zwiększenie ceny przedmiotów sprzedawanych przez postać.

Zawsze włączone.

Poziom Zmniejszenie cen
1 6%
2 12%
3 18%
4 24%
5 30%
6 36%
7 42%
8 48%
9 54%
10 60%

przywołanie golema elektrycznego
Przywołanie golema elektrycznego

Przywołanie golema, który razi wrogów promieniem elektryczności.

Poziom Ulepszenie golema Koszt many
1 Normalny atak 40
2 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 42
3 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 44
4 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 46
5 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 48
6 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 50
7 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 52
8 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 54
9 Obr., Trafienie krytyczne i Odbijanie 56
10 Atak składający się z kilku żywiołów 58

łowca skarbów
Łowca skarbów

Zwiększenie szansy na znajdowanie przedmiotów magicznych oraz zwiększenie siły zaklęć nałożonych na ekwipunek. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota.

Zawsze włączone.

Poziom Ilość znajdowanego złota Znajdowanie przedmiotów magicznych
1 +3% +3%
2 +5% +5%
3 +8% +8%
4 +10% +10%
5 +13% +13%
6 +15% +15%
7 +18% +18%
8 +20% +20%
9 +23% +23%
10 +25% +25%

Walka

wstrząs żaru
Wstrząs Żaru

Potężny atak energetyczny, zadający olbrzymie obrażenia wybranemu celowi. Energia oddziałuje na znajdujących się w pobliżu wrogów, którzy otrzymują mniejsze obrażenia.

Poziom Obr. zad. przez broń Obr. typu elektryczne Szansa na obezwładnienie przez 4 s Koszt many
1 49-77 +100% 20% 8
2 68-108 +100% 20% 10
3 88-139 +100% 20% 12
4 129-205 +100% 20% 14
5 151-239 +100% 20% 16
6 216-343 +100% 20% 18
7 288-459 +100% 20% 20
8 400-636 +100% 20% 22
9 528-840 +100% 20% 24
10 710-1129 +100% 20% 28

ekspert zbroi
Ekspert zbroi

Zmniejszenie wymagań związanych ze wszystkimi typami zbroi. Zwiększenie wytrzymałości zbroi i pochłaniania ciosów.

Zawsze włączone.

Poziom Wymagania zbroi Pancerz
1 -1 +4%
2 -2 +8%
3 -3 +12%
4 -4 +16%
5 -5 +20%
6 -6 +24%
7 -7 +28%
8 -8 +32%
9 -9 +36%
10 -10 +40%

tarcza żaru
Tarcza Żaru

Twoja postać zostaje otoczona energią Żaru, pochłaniającą ciosy fizyczne.

Poziom Pochłanianie obrażeń Odporność na odepchnięcie Koszt many
1 129 100% 12
2 162 100% 13
3 194 100% 14
4 226 100% 15
5 258 100% 16
6 291 100% 17
7 323 100% 18
8 355 100% 19
9 387 100% 21
10 420 100% 23

specjalizacja w broni ręcznej
Specjalizacja w broni ręcznej

Specjalizacja w posługiwaniu się mieczami, toporami, maczugami i włóczniami.

Zawsze włączone.

Poziom Wymagania broni ręcznej Obr. z broni ręcznej
1 -1 +4%
2 -2 +8%
3 -3 +12%
4 -4 +16%
5 -5 +20%
6 -6 +24%
7 -7 +28%
8 -8 +32%
9 -9 +36%
10 -10 +40%

infuzja
Infuzja

Twoja broń zostaje nasycona energią Żaru. Wykonywane nią ataki powodują większe obrażenia.

Poziom Premia do obr. zadawanych w walce wręcz i z dystansu Czas trwania [s] Koszt many
1 +30% 30 12
2 +35% 35 13
3 +40% 40 14
4 +45% 45 15
5 +50% 50 16
6 +55% 55 17
7 +60% 60 18
8 +65% 65 19
9 +70% 70 20
10 +75% 75 21

specjalizacja w zaklęciach defensywnych
Specjalizacja w zaklęciach defensywnych

Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć defensywnych.

Zawsze włączone.

Poziom Poziom zaklęć defensywnych
1 +1
2 +2
3 +3
4 +4
5 +5
6 +6
7 +7
8 +8
9 +9
10 +10

słabość
Słabość

Osłabienie znajdujących się w pobliżu nieprzyjaciół. Zmniejszenie wartości ich pancerza, odporności przeciwko żywiołom i spowolnienie ich ataków.

Poziom Pancerz typu fiz. i żyw. Atak i rzucanie zaklęć Obr. typu trucizna Czas trwania [s] Koszt many
1 -20% -10% +2 6 8
2 -25% -12% +2 7 9
3 -30% -14% +2 8 10
4 -35% -16% +2 9 11
5 -40% -18% +2 10 12
6 -45% -20% +2 11 13
7 -50% -22% +2 12 14
8 -55% -24% +2 13 15
9 -60% -26% +2 14 16
10 -65% -28% +2 15 17

walka dwiema broniami
Walka dwiema broniami

Zwiększenie obrażeń zadawanych podczas walki dwiema broniami.

Zawsze włączone.

Poziom Obrażenia
1 +6%
2 +12%
3 +18%
4 +24%
5 +30%
6 +36%
7 +42%
8 +48%
9 +54%
10 +60%

faza żaru
Faza Żaru

Przeniesienie do nowego miejsca. Powoduje obrażenia podczas wchodzenia do obszaru eterycznego oraz podczas jego opuszczania.

Poziom Obr. Odepchnięcie Szansa na obezwładnienie przez 2 s Koszt many
1 78-155 +30 42% 16
2 80-165 +30 44% 16
3 88-176 +30 46% 16
4 94-187 +30 48% 16
5 100-199 +30 50% 16
6 105-210 +30 52% 16
7 117-234 +30 55% 16
8 130-260 +30 60% 16
9 143-286 +30 64% 16
10 157-314 +30 68% 16

blokowanie i parowanie
Blokowanie i parowanie

Zwiększenie szansy na zablokowanie ciosu zarówno przy użyciu tarczy, jak i bez niej.

Zawsze włączone.

Poziom Szansa na zablokowanie
1 2%
2 4%
3 6%
4 8%
5 10%
6 12%
7 14%
8 16%
9 18%
10 20%

strażnik żaru
Strażnik Żaru

Kryształowy strażnik razi znajdujących się w pobliżu wrogów promieniem skupionej energii Żaru.

Poziom Zwiększenie obr. Czas trwania [s] Koszt many
1 +136% 350 20
2 +141% 371 22
3 +146% 393 24
4 +151% 416 26
5 +156% 448 28
6 +161% 472 30
7 +166% 497 32
8 +171% 522 34
9 +176% 559 36
10 +181% 585 38

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...