Jako że w trakcie rozgrywki można znaleźć różne przedmioty z gniazdami, automatycznie powstaje pytanie – co do tych gniazd można włożyć? Odpowiedź jest prosta i składa się na nią dziewięć wszelkiej maści kamieni: różne rodzaje Żaru, Oko i Czaszka.
Wszystkie występują w dziesięciu odmiennych postaciach, z których każda następna jest potężniejsza od poprzedniej. Każdy z kamieni charakteryzuje się odmiennymi bonusami nie tylko na tle innych rodzajów, ale również w zależności od tego, czy zostanie włożony do broni, czy do zbroi bądź innego, dowolnego przedmiotu.
Kamienie te można zdobywać na trzy sposoby: kupować u sprzedawców, znajdować pośród dropu bądź dzięki transmutacji – dwa kamienie gorszej jakości dają jeden lepszej jakości.
Żar Ognia
Jakość |
Obrażenia typu ogień: (Broń) |
Odporność na ogień: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+3 |
+2 |
Matowy |
+6 |
+4 |
Odbarwiony |
+9 |
+7 |
"Czysty" |
+12 |
+10 |
Przycięty |
+16 |
+13 |
Oszlifowany |
+19 |
+15 |
Błyszczący |
+22 |
+19 |
Pozbawiony skaz |
+25 |
+21 |
Idealny |
+29 |
+24 |
Odłamek królowej |
+33 |
+28 |
Żar Lodu
Jakość |
Obrażenia typu lód: (Broń) |
Odporność na lód: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+3 |
+2 |
Matowy |
+6 |
+4 |
Odbarwiony |
+9 |
+7 |
"Czysty" |
+12 |
+10 |
Przycięty |
+16 |
+13 |
Oszlifowany |
+19 |
+15 |
Błyszczący |
+22 |
+19 |
Pozbawiony skaz |
+25 |
+21 |
Idealny |
+29 |
+24 |
Odłamek królowej |
+33 |
+28 |
Żar Przepływu
Jakość |
Obrażenia typu elektryczne: (Broń) |
Odporność na elektryczność: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+3 |
+2 |
Matowy |
+6 |
+4 |
Odbarwiony |
+9 |
+7 |
"Czysty" |
+12 |
+10 |
Przycięty |
+16 |
+13 |
Oszlifowany |
+19 |
+15 |
Błyszczący |
+22 |
+19 |
Pozbawiony skaz |
+25 |
+21 |
Idealny |
+29 |
+24 |
Odłamek królowej |
+33 |
+28 |
Żar Życia
Jakość |
Obrażenia typu trucizna: (Broń) |
Odporność na truciznę: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+3 |
+2 |
Matowy |
+6 |
+4 |
Odbarwiony |
+9 |
+7 |
"Czysty" |
+12 |
+10 |
Przycięty |
+16 |
+13 |
Oszlifowany |
+19 |
+15 |
Błyszczący |
+22 |
+19 |
Pozbawiony skaz |
+25 |
+21 |
Idealny |
+29 |
+24 |
Odłamek królowej |
+33 |
+28 |
Żar Środka
Jakość |
Regeneracja żywotności co sekundę: (Broń) |
Premia do atrybutu siły: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+2 |
+2 |
Matowy |
+4 |
+3 |
Odbarwiony |
+6 |
+4 |
"Czysty" |
+8 |
+5 |
Przycięty |
+10 |
+6 |
Oszlifowany |
+11 |
+7 |
Błyszczący |
+13 |
+9 |
Pozbawiony skaz |
+15 |
+10 |
Idealny |
+17 |
+11 |
Odłamek królowej |
+19 |
+12 |
Żar Głębi
Jakość |
Pancerz odejmowany za każde trafienie: (Broń) |
Premia do atrybutu zręczności: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+1 |
+2 |
Matowy |
+3 |
+3 |
Odbarwiony |
+6 |
+4 |
"Czysty" |
+10 |
+5 |
Przycięty |
+14 |
+6 |
Oszlifowany |
+19 |
+7 |
Błyszczący |
+25 |
+9 |
Pozbawiony skaz |
+32 |
+10 |
Idealny |
+39 |
+11 |
Odłamek królowej |
+48 |
+12 |
Oko
Jakość |
Mana zabierana przy trafieniu: (Broń) |
Premia do atrybutu magii: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięte |
+2 |
+2 |
Matowe |
+3 |
+3 |
Odbarwione |
+5 |
+4 |
"Czyste" |
+6 |
+5 |
Przycięte |
+8 |
+6 |
Oszlifowane |
+9 |
+7 |
Błyszczące |
+11 |
+9 |
Pozbawione skaz |
+12 |
+10 |
Idealne |
+14 |
+11 |
Odłamek królowej |
+15 |
+12 |
Czaszka
Jakość |
Żywotność zabierana przy trafieniu: (Broń) |
Premia do atrybutu obrony: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięta |
+1 |
+2 |
Matowa |
+5 |
+3 |
Odbarwiona |
+10 |
+4 |
"Czysta" |
+14 |
+5 |
Przycięta |
+19 |
+6 |
Oszlifowana |
+23 |
+7 |
Błyszcząca |
+28 |
+9 |
Pozbawiona skaz |
+32 |
+10 |
Idealna |
+37 |
+11 |
Odłamek królowej |
+42 |
+12 |
Czysty Żar
Jakość |
Obrażenia typu: (Broń) |
Pancerz typu: (Zbroja/Przedmioty) |
Pęknięty |
+4 |
+3 |
Matowy |
+9 |
+5 |
Odbarwiony |
+14 |
+9 |
"Czysty" |
+18 |
+12 |
Przycięty |
+24 |
+16 |
Oszlifowany |
+28 |
+19 |
Błyszczący |
+33 |
+23 |
Pozbawiony skaz |
+38 |
+27 |
Idealny |
+43 |
+30 |
Odłamek królowej |
+49 |
+34 |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz