szczury_wroclawia_szpital

Żar

Jako że w trakcie rozgrywki można znaleźć różne przedmioty z gniazdami, automatycznie powstaje pytanie – co do tych gniazd można włożyć? Odpowiedź jest prosta i składa się na nią dziewięć wszelkiej maści kamieni: różne rodzaje Żaru, Oko i Czaszka.

Wszystkie występują w dziesięciu odmiennych postaciach, z których każda następna jest potężniejsza od poprzedniej. Każdy z kamieni charakteryzuje się odmiennymi bonusami nie tylko na tle innych rodzajów, ale również w zależności od tego, czy zostanie włożony do broni, czy do zbroi bądź innego, dowolnego przedmiotu.

Kamienie te można zdobywać na trzy sposoby: kupować u sprzedawców, znajdować pośród dropu bądź dzięki transmutacji – dwa kamienie gorszej jakości dają jeden lepszej jakości.

Żar Ognia

Jakość Obrażenia typu ogień: (Broń) Odporność na ogień: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +3 +2
Matowy +6 +4
Odbarwiony +9 +7
"Czysty" +12 +10
Przycięty +16 +13
Oszlifowany +19 +15
Błyszczący +22 +19
Pozbawiony skaz +25 +21
Idealny +29 +24
Odłamek królowej +33 +28

Żar Lodu

Jakość Obrażenia typu lód: (Broń) Odporność na lód: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +3 +2
Matowy +6 +4
Odbarwiony +9 +7
"Czysty" +12 +10
Przycięty +16 +13
Oszlifowany +19 +15
Błyszczący +22 +19
Pozbawiony skaz +25 +21
Idealny +29 +24
Odłamek królowej +33 +28

Żar Przepływu

Jakość Obrażenia typu elektryczne: (Broń) Odporność na elektryczność: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +3 +2
Matowy +6 +4
Odbarwiony +9 +7
"Czysty" +12 +10
Przycięty +16 +13
Oszlifowany +19 +15
Błyszczący +22 +19
Pozbawiony skaz +25 +21
Idealny +29 +24
Odłamek królowej +33 +28

Żar Życia

Jakość Obrażenia typu trucizna: (Broń) Odporność na truciznę: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +3 +2
Matowy +6 +4
Odbarwiony +9 +7
"Czysty" +12 +10
Przycięty +16 +13
Oszlifowany +19 +15
Błyszczący +22 +19
Pozbawiony skaz +25 +21
Idealny +29 +24
Odłamek królowej +33 +28

Żar Środka

Jakość Regeneracja żywotności co sekundę: (Broń) Premia do atrybutu siły: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +2 +2
Matowy +4 +3
Odbarwiony +6 +4
"Czysty" +8 +5
Przycięty +10 +6
Oszlifowany +11 +7
Błyszczący +13 +9
Pozbawiony skaz +15 +10
Idealny +17 +11
Odłamek królowej +19 +12

Żar Głębi

Jakość Pancerz odejmowany za każde trafienie: (Broń) Premia do atrybutu zręczności: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +1 +2
Matowy +3 +3
Odbarwiony +6 +4
"Czysty" +10 +5
Przycięty +14 +6
Oszlifowany +19 +7
Błyszczący +25 +9
Pozbawiony skaz +32 +10
Idealny +39 +11
Odłamek królowej +48 +12

Oko

Jakość Mana zabierana przy trafieniu: (Broń) Premia do atrybutu magii: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięte +2 +2
Matowe +3 +3
Odbarwione +5 +4
"Czyste" +6 +5
Przycięte +8 +6
Oszlifowane +9 +7
Błyszczące +11 +9
Pozbawione skaz +12 +10
Idealne +14 +11
Odłamek królowej +15 +12

Czaszka

Jakość Żywotność zabierana przy trafieniu: (Broń) Premia do atrybutu obrony: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięta +1 +2
Matowa +5 +3
Odbarwiona +10 +4
"Czysta" +14 +5
Przycięta +19 +6
Oszlifowana +23 +7
Błyszcząca +28 +9
Pozbawiona skaz +32 +10
Idealna +37 +11
Odłamek królowej +42 +12

Czysty Żar

Jakość Obrażenia typu: (Broń) Pancerz typu: (Zbroja/Przedmioty)
Pęknięty +4 +3
Matowy +9 +5
Odbarwiony +14 +9
"Czysty" +18 +12
Przycięty +24 +16
Oszlifowany +28 +19
Błyszczący +33 +23
Pozbawiony skaz +38 +27
Idealny +43 +30
Odłamek królowej +49 +34

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...