Wyposażenie postaci w "Torchlight" nie odbiega schematem od tych znanych nam z innych gier. Swojemu bohaterowi możemy założyć:
- Hełm
- Naramienniki
- Zbroję
- Pas
- Rękawice
- Buty
- Broń
- Drugą broń bądź tarczę
- Amulet
- Pierścień (x2)
- Zaklęcie (x4)
Cztery wybrane zaklęcia to te, których uczymy się ze zwojów i z których można korzystać tylko wtedy, gdy aktualnie są na wyposażeniu. Jeśli uznamy, że zaklęcie jest niepotrzebne, bo nie spełnia wymaganych oczekiwań, można jest bez problemu usunąć, a na jego miejsce "włożyć" nowe, poprzez naukę z konkretnego zwoju.
Twórcy gry zdecydowali, że bagaż, jaki nosi ze sobą postać, został podzielony na trzy części. Każdy z nich składa się z 21 pól i są to:
Ekwipunek – Miejsce, gdzie składujemy praktycznie wszystko, co znajdziemy w trakcie rozgrywki: wszelkiej maści bronie i elementy uzbrojenia, eliksiry, kamienie szlachetne czy przedmioty z zadań. Na jednym polu mieści się jeden przedmiot. Wyjątek stanowią eliksiry oraz zwoje portalu do miasta i identyfikacji, które można składać do 20 sztuk na jednym polu.
Zaklęcia – Trzymamy tu wszystkie zwoje z zaklęciami. Na jednym polu mieści się jeden zwój.
Ryby – W miejscu tym przechowujemy ryby, które można zdobyć w trakcie łowienia w łowisku i które dodają specjalne bonusy naszemu zwierzęciu. Na jednym polu mieści się 5 takich samych ryb.
Pomysł z podzieleniem gromadzonego bagażu jest dobry o tyle, że przedmioty w większej mierze się nam nie mieszają, jednak w praktyce najczęściej wychodzi to tak, że ekwipunek pęka w szwach, a w miejscu na zaklęcia i ryby zmieściłoby się jeszcze trochę innych rzeczy.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz